en je aversie van Dawkins niet kunt onderbouwen.
het wordt een beetje zielig
Moderator: Moderators
edit: Je hebt anders verschillende keren expliciet je atheïsme verkondigd.MNb schreef:Ik besefte immers niet eens dat ik een overtuigd atheïst was
Misschien dat je slimmer wordt van meer van dit soort ontwijkende berichtjes?MNb schreef:Ik ben helaas te dom om te beoordelen of ik heb gelogen.
Misschien (nog) niet falsifieerbaar, maar we weten alvast zeker dat er zoiets als een heelal bestaat. Dat maakt het al anders.MNb schreef:http://www.trouw.nl/nieuws/Wetenschap/a ... eelal.html
Ik kan niet zeggen dat ik het een vooruitgang vind om een scheppende god te vervangen door talloze heelallen, want dat laatste is al net zo min falsifieerbaar als het eerste.
Maar misschien denken de apostelen van Dawkins daar anders over?
Ik snap het niet. Wat is, is in onze wereld. Onze wereld is het universum, het heelal, het Al.lanier schreef:Er zijn tekenen die wijzen op de aanwezigheid van een tweede heelal (afwijking in natuurconstante alfa). Als dat aangetoond kan worden, tsja, dan konden er wel eens veel meer zijn...
Het is inderdaad zo dat er op z'n minst één heelal is; wat is er op tegen dat er nog vele anderen zijn?