Beste Frodo, de lezer zal het wel opvallen dat het eerste commentaar dat jij gaf op desbetreffende posting niet echt van de helderste was. Hoe kan ik een kwantitatief onderzoek doen op de stelling die ik in dat destbetreffende bericht citeerde?bad_religion schreef:a) evolutie draait om toeval is is legitiem of nietFonsV schreef:a) De evolutie draait om het toeval en b) Het verloop van de evolutie wordt gestuurd door een code of plan dat beide uitspraken – gezien de huidige stand van de wetenschap - op zijn minst even legitiem zijn.
b) evolutie wordt gestuurd door een code is legitiem of niet
c) evolutie wordt gestuurd door een plan is legitiem of niet
Subtilele maar belangrijke differentie tussen code of plan uitgeschreven.
Laten a.d.h.v. bovenstaande enkele vragen invullen, met ja of nee en de daaarbijbehorende vragen....
Evolutie theorie;Intelligent design;Draait evolutie theorie op toeval?
Draait evolutie theorie op een code?
Draait evolutietheorie op een plan?Met ja of nee invullen en dan ook waarom, levert een boeiend resultaat op, waarbij gelet moet worden wat het meest consistent is in de bevestiging cq. ontkenning en in de uitleg waarom......dus als je "ja" antwoord moet het waarom te definieren zijn, geld ook voor nee.Draait intelligent design theorie op toeval?
Draait intelligent design op een code?
Draait intelligent design op een plan?
De tweede manier om op consistentie te testen is voor iedere groep te zorgen dat de motivatie van ieder ja of nee antwoord zichzelf niet gaat tegenspreken met een andere motivatie...
Ik denk dat jij problemen heb met het differentiëren van het ene commentaaar dat Sararje geeft op een andere topic, waarom je dan gelijk een neerbuigende toon tegen mij denkt aan te slaan is mij geheel duister, of alleen uit te leggen als gebrek aan ontwikkeling.
Beste Frodo, als jij niets van propositie leer begrijpt dan geeft dat niet, maar om dan gelijk met een aanmatigend tooontje te beginnen is dan wat overdreven. De Donald Duck is in mijn ogen voor jouw de meest geschikte lectuur om nog wat van te leren...
Hebr 6: