Snap je iets niet? Te erg voor woorden, de volledige oorlog, die in meer gebieden wordt gevoerd met alle dood en verderf, na een op zich vreselijke daad van terreur. En de burger die er ook niets aan kan doen is weer de sjaak..lost and not found yet! schreef: ↑17 sep 2025 23:06Wees eens duidelijk? Wat is te erg voor woorden? Dat Hamas genocide wilde plegen op de Joden op 07-10-2023? Dat vind ik momenteel zeker te erg voor woorden! Dat dat in de huidige samenleving nog kan plaats vinden dat een terroristische organisatie genocide kan plegen op een volk! Wat snap je niet?Gerard R. schreef: ↑17 sep 2025 22:59Eigenlijk te erg voor woorden.lost and not found yet! schreef: ↑17 sep 2025 22:54
Wat is je punt? Ik begrijp je echt niet! Wat probeer je met deze post te vertellen?
Nieuwe ontwikkelingen in het Midden Oosten
Moderator: Moderators
Re: Nieuwe ontwikkelingen in het Midden Oosten
¥¥
- lost and not found yet!
- Bevlogen
Nog een keer! Speciaal voor jou!
Kun je aangeven hoeveel Gazanen er 4 jaar geleden in Gaza woonden en hoeveel er nu wonen? Dan zou je kunnen aantonen dat als het getal in 2021 beduidend hoger was dan nu dat er misschien, en daar zijn de deskundigen het nog niet over eens, sprake zou kunnen zijn van genocide! Maar, google even hoeveel Gazanen er momenteel in Gaza wonen! Zijn dat er meer of minder dan in 2021? En weer, dat dus…….
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
Lanfy, ik heb het over zeer veel doden. Burgers. Intensie. Puin. Overreactie of een eigen agenda. Weet je wel? Erg... toch?
Of ook niet meer?
Of ook niet meer?
¥¥
- Bevlogen
Heb je wat gemist? De burger, ja die, danste op de straat in Gaza na de poging van genocide op 07-10-2023! Heb je die beelden gemist? Serieus? Onbegrijpelijk! Dus jij ontkent de genocide van Hamas op Joden op 07-10-2023?Gerard R. schreef: ↑17 sep 2025 23:10Snap je iets niet? Te erg voor woorden, de volledige oorlog, die in meer gebieden wordt gevoerd met alle dood en verderf, na een op zich vreselijke daad van terreur. En de burger die er ook niets aan kan doen is weer de sjaak..lost and not found yet! schreef: ↑17 sep 2025 23:06Wees eens duidelijk? Wat is te erg voor woorden? Dat Hamas genocide wilde plegen op de Joden op 07-10-2023? Dat vind ik momenteel zeker te erg voor woorden! Dat dat in de huidige samenleving nog kan plaats vinden dat een terroristische organisatie genocide kan plegen op een volk! Wat snap je niet?
We will dance again!
Ja hoor, 2 miljoen op een foto.lost and not found yet! schreef: ↑17 sep 2025 23:14Heb je wat gemist? De burger, ja die, danste op de straat in Gaza na de poging van genocide op 07-10-2023! Heb je die beelden gemist? Serieus? Onbegrijpelijk! Dus jij ontkent de genocide van Hamas op Joden op 07-10-2023?Gerard R. schreef: ↑17 sep 2025 23:10Snap je iets niet? Te erg voor woorden, de volledige oorlog, die in meer gebieden wordt gevoerd met alle dood en verderf, na een op zich vreselijke daad van terreur. En de burger die er ook niets aan kan doen is weer de sjaak..lost and not found yet! schreef: ↑17 sep 2025 23:06
Wees eens duidelijk? Wat is te erg voor woorden? Dat Hamas genocide wilde plegen op de Joden op 07-10-2023? Dat vind ik momenteel zeker te erg voor woorden! Dat dat in de huidige samenleving nog kan plaats vinden dat een terroristische organisatie genocide kan plegen op een volk! Wat snap je niet?
¥¥
- Bevlogen
Duidelijk dat jij het begrip Genocide totaal niet begrijpt en daar Zelf geen veronderstelling van hebt wat dat betekent! Rest my case!
We will dance again!
- Bevlogen
2 miljoen wat? Wees eensduidelijk of zit je aan de champignons?Gerard R. schreef: ↑17 sep 2025 23:16Ja hoor, 2 miljoen op een foto.lost and not found yet! schreef: ↑17 sep 2025 23:14Heb je wat gemist? De burger, ja die, danste op de straat in Gaza na de poging van genocide op 07-10-2023! Heb je die beelden gemist? Serieus? Onbegrijpelijk! Dus jij ontkent de genocide van Hamas op Joden op 07-10-2023?
We will dance again!
De VN, die daar veel op heeft gestudeerd.lost and not found yet! schreef: ↑17 sep 2025 23:16Duidelijk dat jij het begrip Genocide totaal niet begrijpt en daar Zelf geen veronderstelling van hebt wat dat betekent! Rest my case!
¥¥
-
ChaimNimsky
- Superposter
Indien je een beetje inzicht wilt krijgen, luister dan deze twee video's. Daarna - en niet eerder - neem ik iemands mening wat serieuzer:Gerard R. schreef: ↑17 sep 2025 23:10Snap je iets niet? Te erg voor woorden, de volledige oorlog, die in meer gebieden wordt gevoerd met alle dood en verderf, na een op zich vreselijke daad van terreur. En de burger die er ook niets aan kan doen is weer de sjaak..lost and not found yet! schreef: ↑17 sep 2025 23:06Wees eens duidelijk? Wat is te erg voor woorden? Dat Hamas genocide wilde plegen op de Joden op 07-10-2023? Dat vind ik momenteel zeker te erg voor woorden! Dat dat in de huidige samenleving nog kan plaats vinden dat een terroristische organisatie genocide kan plegen op een volk! Wat snap je niet?
Met dank aan B.S.:
Laatst gewijzigd door ChaimNimsky op 17 sep 2025 23:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Zionist
Mensen, Palestijnen, weet je wel?lost and not found yet! schreef: ↑17 sep 2025 23:172 miljoen wat? Wees eensduidelijk of zit je aan de champignons?Gerard R. schreef: ↑17 sep 2025 23:16Ja hoor, 2 miljoen op een foto.lost and not found yet! schreef: ↑17 sep 2025 23:14
Heb je wat gemist? De burger, ja die, danste op de straat in Gaza na de poging van genocide op 07-10-2023! Heb je die beelden gemist? Serieus? Onbegrijpelijk! Dus jij ontkent de genocide van Hamas op Joden op 07-10-2023?
¥¥
- Bevlogen
2 miljoen wat? Doden? Ontheemden? Wat bedoel je?
We will dance again!
Het spijt me, maar ik heb Hirsi Ali altijd een extremist gevonden. En dat gaat niet goed met mij.ChaimNimsky schreef: ↑17 sep 2025 23:18Indien je een beetje inzicht wilt krijgen, luister dan deze twee video's. Daarna - en niet eerder - neem ik iemands mening wat serieuzer:Gerard R. schreef: ↑17 sep 2025 23:10Snap je iets niet? Te erg voor woorden, de volledige oorlog, die in meer gebieden wordt gevoerd met alle dood en verderf, na een op zich vreselijke daad van terreur. En de burger die er ook niets aan kan doen is weer de sjaak..lost and not found yet! schreef: ↑17 sep 2025 23:06
Wees eens duidelijk? Wat is te erg voor woorden? Dat Hamas genocide wilde plegen op de Joden op 07-10-2023? Dat vind ik momenteel zeker te erg voor woorden! Dat dat in de huidige samenleving nog kan plaats vinden dat een terroristische organisatie genocide kan plegen op een volk! Wat snap je niet?
Met dank aan B.S.:
¥¥
Mensen, Palestijnen, weet je wel?lost and not found yet! schreef: ↑17 sep 2025 23:202 miljoen wat? Doden? Ontheemden? Wat bedoel je?Gerard R. schreef: ↑17 sep 2025 23:19Mensen, Palestijnen, weet je wel?lost and not found yet! schreef: ↑17 sep 2025 23:17
2 miljoen wat? Wees eensduidelijk of zit je aan de champignons?
¥¥
- Bevlogen
Sorry, ik snap je echt niet! Wat bedoel je met 2 miljoen Gazanen? Zijn die niet meer in Gaza of wat?
We will dance again!
Genocide dus. viewtopic.php?p=668283#p668283
Ik kan er echt niets anders van maken en ik was die mening sowieso al enigermate toegedaan, maar dan wacht je even op bevestiging uiteraard.
Ik kan er echt niets anders van maken en ik was die mening sowieso al enigermate toegedaan, maar dan wacht je even op bevestiging uiteraard.
¥¥