docu; was darwin wrong?

Discussies over de evolutieleer, creation science, 'jonge aarde' creationisme, de zondvloed etc..

Moderator: Moderators

ronald
Banned

Re: docu; was darwin wrong?

Bericht door ronald »

Erik schreef:Dit topic is het zoveelste wat compleet vergald is door trollenzwetserij! :?

Wat een verspilling!
Kom liever met argumenten of
met gefundeerde weerleggingen dan alleen maar om hulp roepen
groet ronald
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Erik schreef:Dit topic is het zoveelste wat compleet vergald is door trollenzwetserij! :?

Wat een verspilling!
Een ander door ronald verziekt topic is opgeschoond. Vanaf zijn eerste wartaalbabbelbijdrage daar.
Wellicht kan dezelfde moderator dat ook met dit topic doen?
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
heeck
Ontoombaar

Bericht door heeck »

Cluny schreef:

Wat een verspilling!
Een ander door ronald verziekt topic is opgeschoond. Vanaf zijn eerste wartaalbabbelbijdrage daar.
Prima idee.
En Ali gelijk mee opschonen.

Roeland
Begrip is een waan met een warm gevoel. Dus Mijdt Spijt.
ronald
Banned

Bericht door ronald »

Cluny schreef:

Wat een verspilling!
Waarom geen weerleggingen en argumenten?
Dat is toch makkelijker om mij de mond(mijn tegenstrijdigheden) te snoeren.
met vriendelijke groet ronald

p.s De waarheid is hard hè?
akkoord?
Je kent toch die uitdrukking.
heeck
Ontoombaar

Bericht door heeck »

Gezien.
r.
Begrip is een waan met een warm gevoel. Dus Mijdt Spijt.
ronald
Banned

Bericht door ronald »

heeck schreef:Gezien.
r.
Een trol keert zich nooit tegen een hele groep.
Door tevens controleerbaar juiste uitspraken te doen of handelingen te verrichten, geeft een trol de indruk serieus bezig te zijn, terwijl het werkelijke doel van zijn acties gelegen is in het stoken van onrust en het opzetten van mensen tegen elkaar, kortom: in het zaaien van tweedracht, door middel van leugens en halve waarheden.

Dit ben ik dus absoluut niet.

Fish
Ontoombaar

Bericht door Fish »

Blues-Bob schreef:Ik ga tamelijk humorloos door het leven in de hoop dat ik ergens nog kan bijdragen aan een discussie of debat... :(
Vast wel, maar deelnemen aan dit 'debat' is zinloos.
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
ronald
Banned

Bericht door ronald »

Fishhook schreef:
Blues-Bob schreef:Ik ga tamelijk humorloos door het leven in de hoop dat ik ergens nog kan bijdragen aan een discussie of debat... :(
Vast wel, maar deelnemen aan dit 'debat' is zinloos.
In tegendeel,ik vind dit debat heel boeiend en leerzaam.
Vragen worden duidelijk en uitvoerig besproken,
tot in de details uitgelegd, voor zover dat kan natuurlijk.
Zo ook :Is originele d.n.a ''erin gebakken'' /pottenbakker ?
(Bij de wurm tot en met de mens)
groet ronald
LordDragon
Bevlogen

Bericht door LordDragon »

Door tevens controleerbaar juiste uitspraken te doen of handelingen te verrichten, geeft een trol de indruk serieus bezig te zijn, terwijl het werkelijke doel van zijn acties gelegen is in het stoken van onrust en het opzetten van mensen tegen elkaar, kortom: in het zaaien van tweedracht, door middel van leugens en halve waarheden.

ik wil me er eigenlijk niet meer mee moeien, maar mijn ardensoog merkt op dat jij nou plots wel in staat bent om mooi geformuleerde volzinnen te schrijven. Als het om argumenten over evolutie gaat lukt/kan je dat echter niet. Mooi gespeeld, of toch mooi geprobeerd.

MVG, LD.
I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. And when it has gone past I will turn the inner eye to see its path. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain.
siger

Bericht door siger »

LordDragon schreef:

ik wil me er eigenlijk niet meer mee moeien, maar mijn ardensoog merkt op dat jij nou plots wel in staat bent om mooi geformuleerde volzinnen te schrijven. Als het om argumenten over evolutie gaat lukt/kan je dat echter niet. Mooi gespeeld, of toch mooi geprobeerd.

MVG, LD.
Nee LD, onze trol heeft gecopy/paste uit wiki http://nl.wikipedia.org/wiki/Trol_%28internet%29

Hij is écht niet bekwaam een zin te vormen.
MNb
Diehard

Bericht door MNb »

ronald schreef:Voordat we verder gaan moeten we weten wat we onder Abiogenese verstaan.

Abiogenese is de wetenschap die onderzoekt hoe LEVEN ''ontstaat''
LEVEN: ziel,kiem of geest

akkoord?
groet ronald
Nee, Abiogenese is de theorie die beschrijft hoe leven kan ontstaan uit dode materie.
ronald schreef:Wat versta je dan onder LEVEN?
groet ronald
Kijk, daarom mag ik Ronald wel. Hij stelt af en toe goede vragen.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Leven
Leven is een open fysico-chemisch systeem dat door middel van uitwisseling van energie en materie met de omgeving en door een inwendig metabolisme in staat is om zich in stand te houden, te groeien, zich voort te planten en zich aan te passen aan veranderingen in de omgeving, zowel op korte (fysiologische en morfologische adaptatie) als op lange termijn.
ronald schreef:GELOOF kan je niet onderbouwen. Abiogenese
WETENSCHAP kan je onderbouwen.
Nee, ik heb mijn weddenschap nog niet gewonnen.
Abiogenese kun je wel onderbouwen. De huidige hypotheses zijn allesbehalve volmaakt en onvoldoende getest. Waar het om gaat is: de hypotheses over abiogenese kunnen en zullen worden getest.
LordDragon schreef:ik wil me er eigenlijk niet meer mee moeien, maar mijn ardensoog merkt op dat jij nou plots wel in staat bent om mooi geformuleerde volzinnen te schrijven. Als het om argumenten over evolutie gaat lukt/kan je dat echter niet. Mooi gespeeld, of toch mooi geprobeerd.
Ja, dat was mij ook opgevallen. Mijn vertrouwen in Ronald is weer gedaald.
siger schreef:Hij is écht niet bekwaam een zin te vormen.
Ah, mijn vertrouwen is weer hersteld.

Overigens maak ik op de school waar ik werk, in het mooie land waar ik woon, wel vaker staaltjes mee van ongelooflijk beroerd formuleren. Enkele pareltjes:
Hout is brandbaar en huizen bouwen.
In de levende natuur bestuderen we de natuur.
het bestuurd de dode natuur.
is het kleinste deeltje van het stoft.
is een heel kleine deeltjes van een stof met één of meer funcies net als die stof.
is wat in de nafuur eenedeg is en verander is.
scheikunde is het verschijnsel van de dode natuur.
scheikunde verzorgt het dode natuur.
Dit komt uit één klas.

Overigens heb ik ook ll die uitstekend formuleren.
Ik geloof niet. In Spanje slaan alle 22 spelers een kruisje voordat ze het veld opkomen, als het werkt, zal het dus altijd een gelijkspel worden.

Johan Cruijff
Fish
Ontoombaar

Bericht door Fish »

MNb schreef:Overigens maak ik op de school waar ik werk, in het mooie land waar ik woon, wel vaker staaltjes mee van ongelooflijk beroerd formuleren. Enkele pareltjes:
het bestuurd de dode natuur.
is het kleinste deeltje van het stoft.
is een heel kleine deeltjes van een stof met één of meer funcies net als die stof.
is wat in de nafuur eenedeg is en verander is.
scheikunde is het verschijnsel van de dode natuur.
scheikunde verzorgt het dode natuur.
Dit komt uit één klas.

Overigens heb ik ook ll die uitstekend formuleren.

Ben ik een linguist bij. :wink:
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
LordDragon
Bevlogen

Bericht door LordDragon »

Nee LD, onze trol heeft gecopy/paste uit wiki http://nl.wikipedia.org/wiki/Trol_%28internet%29

Hij is écht niet bekwaam een zin te vormen.
dank je siger, wat een eigenaardig figuur.

MVG, LD.
I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. And when it has gone past I will turn the inner eye to see its path. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain.
martien
Forum fan

Bericht door martien »

MNb schreef:
KOSTELIJK!
sarnian
Bevlogen

Bericht door sarnian »

ronald schreef:Waarom geen weerleggingen en argumenten?
Jij weet dus wel wat er hier van je verwacht wordt, maar zelf post jij nooit weerleggingen en argumenten.

Trouwens : je weet al weken dat de bullshit die jij hier produceert niet is toegestaan ....

Afbeelding
A man's ethical behavior should be based effectually on sympathy, education, and social ties; no religious basis is necessary. Man would indeed be in a poor way if he had to be restrained by hope of reward and fear of punishment after death. (Albert Einstein)
Plaats reactie