Kom liever met argumenten ofErik schreef:Dit topic is het zoveelste wat compleet vergald is door trollenzwetserij!![]()
Wat een verspilling!
met gefundeerde weerleggingen dan alleen maar om hulp roepen
groet ronald
Moderator: Moderators
Kom liever met argumenten ofErik schreef:Dit topic is het zoveelste wat compleet vergald is door trollenzwetserij!![]()
Wat een verspilling!
Een ander door ronald verziekt topic is opgeschoond. Vanaf zijn eerste wartaalbabbelbijdrage daar.Erik schreef:Dit topic is het zoveelste wat compleet vergald is door trollenzwetserij!![]()
Wat een verspilling!
Prima idee.Cluny schreef:Een ander door ronald verziekt topic is opgeschoond. Vanaf zijn eerste wartaalbabbelbijdrage daar.Erik schreef:Dit topic is het zoveelste wat compleet vergald is door trollenzwetserij!![]()
Wat een verspilling!
Wellicht kan dezelfde moderator dat ook met dit topic doen?
Waarom geen weerleggingen en argumenten?Cluny schreef:Een ander door ronald verziekt topic is opgeschoond. Vanaf zijn eerste wartaalbabbelbijdrage daar.Erik schreef:Dit topic is het zoveelste wat compleet vergald is door trollenzwetserij!![]()
Wat een verspilling!
Wellicht kan dezelfde moderator dat ook met dit topic doen?
Een trol keert zich nooit tegen een hele groep.heeck schreef:Gezien.
r.
Vast wel, maar deelnemen aan dit 'debat' is zinloos.Blues-Bob schreef:Ik ga tamelijk humorloos door het leven in de hoop dat ik ergens nog kan bijdragen aan een discussie of debat...
In tegendeel,ik vind dit debat heel boeiend en leerzaam.Fishhook schreef:Vast wel, maar deelnemen aan dit 'debat' is zinloos.Blues-Bob schreef:Ik ga tamelijk humorloos door het leven in de hoop dat ik ergens nog kan bijdragen aan een discussie of debat...
ik wil me er eigenlijk niet meer mee moeien, maar mijn ardensoog merkt op dat jij nou plots wel in staat bent om mooi geformuleerde volzinnen te schrijven. Als het om argumenten over evolutie gaat lukt/kan je dat echter niet. Mooi gespeeld, of toch mooi geprobeerd.Een trol keert zich nooit tegen een hele groep.
Door tevens controleerbaar juiste uitspraken te doen of handelingen te verrichten, geeft een trol de indruk serieus bezig te zijn, terwijl het werkelijke doel van zijn acties gelegen is in het stoken van onrust en het opzetten van mensen tegen elkaar, kortom: in het zaaien van tweedracht, door middel van leugens en halve waarheden.
Dit ben ik dus absoluut niet.
met vriendelijke groet ronald
Nee LD, onze trol heeft gecopy/paste uit wiki http://nl.wikipedia.org/wiki/Trol_%28internet%29LordDragon schreef:ik wil me er eigenlijk niet meer mee moeien, maar mijn ardensoog merkt op dat jij nou plots wel in staat bent om mooi geformuleerde volzinnen te schrijven. Als het om argumenten over evolutie gaat lukt/kan je dat echter niet. Mooi gespeeld, of toch mooi geprobeerd.Een trol keert zich nooit tegen een hele groep.
Door tevens controleerbaar juiste uitspraken te doen of handelingen te verrichten, geeft een trol de indruk serieus bezig te zijn, terwijl het werkelijke doel van zijn acties gelegen is in het stoken van onrust en het opzetten van mensen tegen elkaar, kortom: in het zaaien van tweedracht, door middel van leugens en halve waarheden.
Dit ben ik dus absoluut niet.
met vriendelijke groet ronald
MVG, LD.
Nee, Abiogenese is de theorie die beschrijft hoe leven kan ontstaan uit dode materie.ronald schreef:Voordat we verder gaan moeten we weten wat we onder Abiogenese verstaan.
Abiogenese is de wetenschap die onderzoekt hoe LEVEN ''ontstaat''
LEVEN: ziel,kiem of geest
akkoord?
groet ronald
Kijk, daarom mag ik Ronald wel. Hij stelt af en toe goede vragen.ronald schreef:Wat versta je dan onder LEVEN?
groet ronald
Leven is een open fysico-chemisch systeem dat door middel van uitwisseling van energie en materie met de omgeving en door een inwendig metabolisme in staat is om zich in stand te houden, te groeien, zich voort te planten en zich aan te passen aan veranderingen in de omgeving, zowel op korte (fysiologische en morfologische adaptatie) als op lange termijn.
Nee, ik heb mijn weddenschap nog niet gewonnen.ronald schreef:GELOOF kan je niet onderbouwen. Abiogenese
WETENSCHAP kan je onderbouwen.
Ja, dat was mij ook opgevallen. Mijn vertrouwen in Ronald is weer gedaald.LordDragon schreef:ik wil me er eigenlijk niet meer mee moeien, maar mijn ardensoog merkt op dat jij nou plots wel in staat bent om mooi geformuleerde volzinnen te schrijven. Als het om argumenten over evolutie gaat lukt/kan je dat echter niet. Mooi gespeeld, of toch mooi geprobeerd.
Ah, mijn vertrouwen is weer hersteld.siger schreef:Hij is écht niet bekwaam een zin te vormen.
Hout is brandbaar en huizen bouwen.
In de levende natuur bestuderen we de natuur.
het bestuurd de dode natuur.
is het kleinste deeltje van het stoft.
is een heel kleine deeltjes van een stof met één of meer funcies net als die stof.
is wat in de nafuur eenedeg is en verander is.
scheikunde is het verschijnsel van de dode natuur.
Dit komt uit één klas.scheikunde verzorgt het dode natuur.
MNb schreef:Overigens maak ik op de school waar ik werk, in het mooie land waar ik woon, wel vaker staaltjes mee van ongelooflijk beroerd formuleren. Enkele pareltjes:
Hout is brandbaar en huizen bouwen.In de levende natuur bestuderen we de natuur.het bestuurd de dode natuur.is het kleinste deeltje van het stoft.is een heel kleine deeltjes van een stof met één of meer funcies net als die stof.is wat in de nafuur eenedeg is en verander is.scheikunde is het verschijnsel van de dode natuur.Dit komt uit één klas.scheikunde verzorgt het dode natuur.
Overigens heb ik ook ll die uitstekend formuleren.
dank je siger, wat een eigenaardig figuur.Nee LD, onze trol heeft gecopy/paste uit wiki http://nl.wikipedia.org/wiki/Trol_%28internet%29
Hij is écht niet bekwaam een zin te vormen.
KOSTELIJK!MNb schreef:Hout is brandbaar en huizen bouwen.In de levende natuur bestuderen we de natuur.
Jij weet dus wel wat er hier van je verwacht wordt, maar zelf post jij nooit weerleggingen en argumenten.ronald schreef:Waarom geen weerleggingen en argumenten?