Hondervijftig jaar geleden waren de katholieken de vijfde kolonne. Moslimextremisten zijn een kleine minderheid, zelfs in Iran. Dat zijn de feiten en bewijzen.siger schreef: En anders ga je even hier kijken op dit eigenste forum: http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... 07#p222007. Vergeet je kotszakje niet.
En voor het geval je gaat antwoorden dat de overige moslims anders denken: feiten en bewijzen aub?
Islam heeft renaissance nodig
Moderator: Moderators
- collegavanerik
- Superposter
Re: Islam heeft renaissance nodig
Hebr 6: 5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.
Dus over 150 jaar zijn de problemen met de islam opgelost?collegavanerik schreef:Hondervijftig jaar geleden waren de katholieken de vijfde kolonne.
Dat zal vermoedelijk inderdaad het geval zijn, maar - mede dankzij de wegkijkers - op een andere manier dan wij als gewenst beschouwen.
Hoeveel Bouyeri's zijn er nodig om een land te ontwrichten? 2, 5, 10, 99, 786?Moslimextremisten zijn een kleine minderheid, zelfs in Iran.
Veel verontrustender is, dat als het er op aankomt, de loyaliteit van de miljoenen mohammedanen in Europa bij de Bouyeri's ligt.
Dat zijn de feiten en bewijzen.
Maar ze maken wel de dienst uit.collegavanerik schreef:Hondervijftig jaar geleden waren de katholieken de vijfde kolonne. Moslimextremisten zijn een kleine minderheid, zelfs in Iran. Dat zijn de feiten en bewijzen.siger schreef: En anders ga je even hier kijken op dit eigenste forum: http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... 07#p222007. Vergeet je kotszakje niet.
En voor het geval je gaat antwoorden dat de overige moslims anders denken: feiten en bewijzen aub?
Nou jij weer CVE.
-
siger
ALs ik geweten had dat het zo simpel is...collegavanerik schreef:Dat zijn de feiten en bewijzen.
Het is niet zo simpel.siger schreef:ALs ik geweten had dat het zo simpel is...collegavanerik schreef:Dat zijn de feiten en bewijzen.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
- collegavanerik
- Superposter
Het is wel zo simpel:Cluny schreef:Het is niet zo simpel.siger schreef:ALs ik geweten had dat het zo simpel is...collegavanerik schreef:Dat zijn de feiten en bewijzen.
Wilders demoniseert mijn islamitische groenteboer verderop in de straat, hij is iets te lang van de buitenwereld afgescheiden geweest. Terroristen en Wilders willen dat ik bang ben voor mijn islamitische groenteboer, maar die groenteboer is net zo gevaarlijk als de Friese gereformeerde boer in Michigan die zijn dochter verbied om een spijkerbroek te dragen.
Hebr 6: 5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
- collegavanerik
- Superposter
Je bedoelt Wilders, Verhagen, van der Hoeven en Eurlings?Ali schreef:Maar ze maken wel de dienst uit.collegavanerik schreef:Hondervijftig jaar geleden waren de katholieken de vijfde kolonne. Moslimextremisten zijn een kleine minderheid, zelfs in Iran. Dat zijn de feiten en bewijzen.siger schreef: En anders ga je even hier kijken op dit eigenste forum: http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... 07#p222007. Vergeet je kotszakje niet.
Nou jij weer CVE.
Het is niet zo simpel.collegavanerik schreef: Het is wel zo simpel:
Wilders demoniseert mijn islamitische groenteboer verderop in de straat, hij is iets te lang van de buitenwereld afgescheiden geweest. Terroristen en Wilders willen dat ik bang ben voor mijn islamitische groenteboer, maar die groenteboer is net zo gevaarlijk als de Friese gereformeerde boer in Michigan die zijn dochter verbied om een spijkerbroek te dragen.
Probeer het eens met de islamitisch belwinkel.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
- Mahalingam
- Ervaren pen
Ik zou aan de hand van jouw voorbeeld heel graag geloven dat het zo is. De halallende slager in de straat is altijd vriendelijk en zal dat blijven.collegavanerik schreef:[...]
Het is wel zo simpel:
Maar ik heb een iets andere kijk op de mensheid, de drijfveren en hoe een burgeroorlog kan beginnen.
Ik denk hierbij aan het voorbeeld van Ruanda en Burundi. Tutsi's en Hutu's leefden naast en door elkaar zonder ernstige problemen. Mogelijk minder ernstige wrijving dan in onze kansenwijken.
En opeens in de nacht breekt het geweld los en komt de vriendelijke slager je hele gezin uitmoorden.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt zal zijn hoofd moeten missen.
- collegavanerik
- Superposter
dat bedoel ik dus, ga weg haatzaaier.Mahalingam schreef: En opeens in de nacht breekt het geweld los en komt de vriendelijke slager je hele gezin uitmoorden.
- collegavanerik
- Superposter
Jij goed moet Nederlands schrijven.Cluny schreef: Probeer het eens met de islamitisch belwinkel.
Trouwens telefoneren is haram, want het is een uitvinding van de Kafir en staat niet in de koran.
-
siger
Grappig dat je dat zegt. Mij is verteld dat alles wat niet verboden is in de koran, zoals autorijden, is toegelaten.collegavanerik schreef:Trouwens telefoneren is haram, want het is een uitvinding van de Kafir en staat niet in de koran.
Zo is in de islam Kain onschuldig, omdat moord eerst na hem verboden werd.
Nee ik bedoel de moslim extremisten in Iran, snugger.collegavanerik schreef:Je bedoelt Wilders, Verhagen, van der Hoeven en Eurlings?Ali schreef:Maar ze maken wel de dienst uit.collegavanerik schreef: Hondervijftig jaar geleden waren de katholieken de vijfde kolonne. Moslimextremisten zijn een kleine minderheid, zelfs in Iran. Dat zijn de feiten en bewijzen.
Nou jij weer CVE.
Geef nou maar ruiterlijk toe dat ik je klem gereden heb.
Da's geen schande overigens hoor m'n beste CVE, want klemrijden is mijn 'stock and trade' zogezeid.
Snap je wel?
Zozo. En? Heeft je islamitische groenteboer verderop in de straat ook 24/7 beveiliging? Dat zal wel lastig groenten verkopen zijn.collegavanerik schreef:Het is wel zo simpel:
Wilders demoniseert mijn islamitische groenteboer verderop in de straat,
Dan vinden we allemaal (toch?). En dankzij de islamieten en de, misschien nog wel gevaarlijkere, islamofiele autochtonen is het eind van die situatie nog niet in zicht....hij is iets te lang van de buitenwereld afgescheiden geweest.
Werkelijk? Vertellen de terroristen je dat? En Wilders ook? En jij dappere consument neemt dagelijks het risico?Terroristen en Wilders willen dat ik bang ben voor mijn islamitische groenteboer,
Michigan? Waarom zo ver van huis als Urk naast de deur ligt? Het kan veel simpeler....maar die groenteboer is net zo gevaarlijk als de Friese gereformeerde boer in Michigan die zijn dochter verbied om een spijkerbroek te dragen.
Ali schreef:Da's geen schande overigens hoor m'n beste CVE, want klemrijden is mijn 'stock and trade' zogezeid.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Henry Ford