Turkije zal nooit bij Europa horen

Wat is jouw politieke voorkeur, je kunt het hier kwijt!

Moderator: Moderators

Maria
Moderator

Re: Turkije zal nooit bij Europa horen

Bericht door Maria »

lisa schreef:
Mariakat schreef: We leven in het heden.
Het heden...

Noord-Irak. 150 doden door aanslag op markt. 50 doden door bomaanslag in moskee. 75 mensen gedood in Telafer. 135 zwaar gewond. Noord-Irak iedere dag worden er tientallen Turken vermoord.
Turkse televisie Irak
http://translate.googleusercontent.com/ ... 0HiiyJpjZA

Oost-Turkmenistan. Sinds 1964 nucleaire experimenten in Lop Nor. 1500 mensen gedood door Chinese leger. 50 mannen krijgen de doodstraf. Dagelijks worden er Turken vermoord, verkracht en opgesloten.
http://www.youtube.com/watch?v=HpV4xuaWvP4
http://www.youtube.com/watch?v=Uf4k_QMJrcI
Steeds weer met de vinger wijzen [-X [-X
Kan ik ook :angel12:

Allemaal turken in deze gebieden?
Wat is er met de Koerden gebeurd in Turkije?
Wat zal er met de Koerden gebeuren, die nu in Irak en Iran wonen, als deze 7 staten een Unie gaan vormen?
Krijgen de Koerden daarvan dan hun eigen stukje land?
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
lisa
Banned

Bericht door lisa »

Ongeloveloos schreef:
lisa schreef:
siger schreef:Lisa,

PS: geen filmpjes please, dat duurt me te lang. Je zal hier zeker wel enkele woordjes over kwijt kunnen?
Zie tweede filmpje.

#-o #-o
Tja, ik heb die tweede link naar youtube natuurlijk niet voor niets gepost. Als jij 2 minuten de moeite niet neemt om het te zien, neem ik geen moeite om alle 7 staten hier voor jou op een rijtje te zetten.
Laatst gewijzigd door lisa op 04 dec 2009 23:13, 8 keer totaal gewijzigd.
Chechens - the bravest people in the world!
http://youtu.be/6bloyjV-Hhs" onclick="window.open(this.href);return false;
siger

Bericht door siger »

lisa schreef:Ja, ik heb die tweede link naar youtube natuurlijk niet voor niets gepost. Als jij 2 minuten de moeite niet neemt om het te zien, neem ik geen moeite om alle 7 staten hier voor jou op een rijtje te zetten.
Ook goed.
Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus »

lisa schreef: Noord-Irak. 150 doden door aanslag op markt. 50 doden door bomaanslag in moskee. 75 mensen gedood in Telafer. 135 zwaar gewond. Noord-Irak iedere dag worden er tientallen Turken vermoord.
Turkse televisie Irak
http://translate.googleusercontent.com/ ... 0HiiyJpjZA

Oost-Turkmenistan. Sinds 1964 nucleaire experimenten in Lop Nor. 1500 mensen gedood door Chinese leger. 50 mannen krijgen de doodstraf. Dagelijks worden er Turken vermoord, verkracht en opgesloten.
http://www.youtube.com/watch?v=HpV4xuaWvP4
http://www.youtube.com/watch?v=Uf4k_QMJrcI
Armeniers anyone? Daar zijn er ook zat van doodgemaakt door de Turken. Oh, ontkennen helpt niet, Turkije liegt enkel tegen zichzelf, de rest van de wereld weet wat je voorouders gedaan hebben.
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"
lisa
Banned

Bericht door lisa »

Je zegt we leven in het heden. Kom niet aanzetten met Turkse volkeren uit vervlogen tijden.
Dit zegt al genoeg over je.
Turkse volkeren leven in het heden. Wij leven in het heden. Vandaag worden er dagelijks honderden Turken vermoord. Je snapt ook niet dat ik het erg vind wat hen wordt aangedaan. Het kan toch niet zijn dat ik mij identificeer met een Turkse vrouw die verkracht wordt door een Amerikaan.
Voor jou is het geen nieuws. Je slaat de krant open en leest 50 doden in Noord-Irak. Nog een kop koffie? Ja, graag.
siger

Bericht door siger »

lisa schreef:Je snapt ook niet dat ik het erg vind wat hen wordt aangedaan. Het kan toch niet zijn dat ik mij identificeer met een Turkse vrouw die verkracht wordt door een Amerikaan.
Voor jou is het geen nieuws. Je slaat de krant open en leest 50 doden in Noord-Irak. Nog een kop koffie? Ja, graag.
Waarom net Noord-Irak?

Dus jij drinkt geen koffie meer voor nu. Wat als een Koerdische wordt verkracht door een Turk?
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Link.
Het jaarverslag van Amnesty International geeft voldoende argumenten om te kunnen concluderen dat het op zijn minst nog enige generaties zal duren voordat Turkije voldoende beschaving heeft verzameld om zich bij Europa te voegen.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Maria
Moderator

Bericht door Maria »

lisa schreef:
Je zegt we leven in het heden. Kom niet aanzetten met Turkse volkeren uit vervlogen tijden.
Dit zegt al genoeg over je.
Wauwwwwwwwww :D :D
Dat is een knap staaltje van zaken omdraaien. =D> =D>
Wie komt er hier binnen met filmpjes en propaganda over een groot Turks rijk en met turkse gebieden over de hele wereld.

Ik had een vraag voor jou, waarop jou stelling gebaseerd was, dat daar allemaal turken woonden.
Is dat dan niet in het verleden ontstaan?
Met een aantal suggesties van mijn kant.
Ik zou graag een antwoord hebben ipv. van dit.

Dit stukje communicatie zegt inderdaad al heel veel over jou en mij.
Of het genoeg is waag ik te betwijfelen.

Vind jij dat bij alles, dat het gauw genoeg is om een mening op te baseren?
Maria
Moderator

Bericht door Maria »

lisa schreef: Voor jou is het geen nieuws. Je slaat de krant open en leest 50 doden in Noord-Irak. Nog een kop koffie? Ja, graag.
Zou je dit soort speculaties voortaan voor je kunnen houden?
siger

Bericht door siger »

siger schreef:
lisa schreef:Je snapt ook niet dat ik het erg vind wat hen wordt aangedaan.
Wat als een Koerdische wordt verkracht door een Turk?
Linda,

Heb hier nog een antwoordje op? Vind je een verkrachting even erg ook als het slachtoffer niet Turks is?
lisa
Banned

Bericht door lisa »

Lisa je moet je eigenwaarde niet aan een groep ontlenen wordt mij verteld. Niet aan een familie, niet aan een cultuur of een volk. Je bent een individu en je leeft in Nederland. Kijk puur naar jezelf en wat jezelf bereikt hebt. Turkse geschiedenis is niet belangijk. Je cultuur is niet belangrijk. Wat er met Turken in de wereld gebeurt is niet belangrijk.
Dus hou op over Turkse volkeren..

Ik heb mijn eigenwaarde. Ik ben een slimme meid en heb veel bereikt. Maar ben ook een betrokken mens. Ik spreek Turks, Arabisch en Perzisch.

Het enige wat ik hier heb gezegd is dat er een Turkse Unie zou moeten komen. En iedereen staat meteen op z'n achterste poten. Rot op naar je eigen land wordt er gezegd. Het is fout om van je land te houden wordt er gezegd. Maar het is mijn fout. Ik heb niks te zoeken op zo'n site.
Bekrompen Hollandse boeren.

Men wil de Turkse schotelantennes afschaffen. Ra Ra..waarom zouden ze dat toch zo graag willen?
En wanneer gaan ze Turkse, Arabische kranten afschaffen?
lisa
Banned

Bericht door lisa »

Oww..en even over Armenen en Koerden. Mijn beste vriendin is Armeens. Haar ouders komen vaak bij mijn ouders over de vloer en zij bij hen. We spreken dezelfde taal, hebben dezelfde cultuur. Ik heb meer gemeen met haar dan met mij Nederlandse vriendinnen. We begrijpen elkaar. Het enige verschil is dat er bij hen aan de muur een kruis hangt en bij ons aan de muur de schone namen van Allah. Mijn ouders bezoeken de moskee haar ouders de kerk. Ik heb ook veel Koerdische vrienden met wie ik muziek maak. En een goede vriendin. Zij is gevlucht uit Turkije, maar wil net als ik vrede. We houden van elkaar en van ons land. We zijn kritisch en constructief, opbouwend. Bezig met allemaal projecten, alfabetiseringsprojecten, armoedebestrijding en vrouwenrechten in het Oosten van Turkije. Vooral het Koerdische dorpje waar zij vandaan komt is erg vrouwonvriendelijk.

Ik hou van mijn land, de zon, de gastvrije mensen, het eten, de cultuur. Maar ben ook geinteresseerd in hoe mensen Turken buiten de moderne landsgrenzen leven. Ben rond gaan reizen door Irak en Iran. Ben in Oost-Turkmenistan geweest en vandaar met de trein naar Pakistan.

Anyway,..ik leef in een andere wereld.
Laatst gewijzigd door lisa op 06 dec 2009 08:43, 3 keer totaal gewijzigd.
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Als jij het over mijn land heb, heb jij het over Turkije.
Dan is de stap naar Waarom vertrek jij niet naar jouw eigen land? niet groot.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
lisa
Banned

Bericht door lisa »

Cluny schreef:Als jij het over mijn land heb, heb jij het over Turkije.
Ik had het over een Turkse Unie en toen werd er meteen spottend gezegd dat ik maar moest oprotten naar dat 'Grote Turkse Rijk'.

Ik heb een eigen huis in Turkije aan de Middellandse Zee. Soms zit ik hier soms daar. Ik ben vrij.
Over een weekje zit ik daar.

Ben je nu blij?
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

lisa schreef:
Cluny schreef:Als jij het over mijn land heb, heb jij het over Turkije.
Ik had het over een Turkse Unie en toen werd er meteen spottend gezegd dat ik maar moest oprotten naar dat 'Grote Turkse Rijk'.

Ik heb een eigen huis in Turkije aan de Middellandse Zee. Soms zit ik hier soms daar. Ik ben vrij.
Over een weekje zit ik daar.

Ben je nu blij?
De vraag blijft.
Waarom blijf je daar niet?
Voorgoed!
Dan hoef je verder ook nooit meer iets met dat vervelende Europa en die afschuwelijke nederlanders.
Plaats reactie