Links.

Hier kun je links naar relevante websites posten, graag met een toelichting erbij.

Moderator: Moderators

Tsjok45
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door Tsjok45 »

Bedoel je tegen lantarenpalen oplopen?
Ach , het is alweer een woordje uit het verkavelings-vlaams :D
"botsen/opbotsen " =
zoals een stuiterende veerkrachtige bal dat doet
Botsen betekent ook =
zich niet laten afblaffen of niet laten intimideren

Een kerel die blijft botsen ;
is iemand die zich niet laat muilkorven of ringeloren
je moet die kerel afschieten om die tot zwijgen te brengen
Laatst gewijzigd door Tsjok45 op 31 jul 2008 21:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Ni dieu , Ni maitre
Ni , Ni , Ni ( The knight of Ni )
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Bericht door Rereformed »

Tsjok45 schreef:Bedoel je tegen lantarenpalen oplopen?

Ach , het is alweer een woordje uit verkavelings-vlaams :D
"botsen/opbotsen " = zoals een stuiterende veerkrachtige bal dat doet
Ik dacht al dat het met vlaams te maken had. Maar goed, met een cursus vlaams krikken we het niveau van dit topic een beetje op.
"een stuiterende veerkrachtige bal", ...mooi klinkt dat toch. Zal ik de Finnen hier eens leren uitspreken.
Born OK the first time
bipolair
Forum fan

Bericht door bipolair »

Leerzame en verheffende topic overigens :albino:
Fenomeen
Superposter

Bericht door Fenomeen »

bipolair schreef:Leerzame en verheffende topic overigens :albino:
Topics over taal bevallen mij altijd, als je eerste 2 pagina's overslaat valt het best mee.
Ik vind het weer eens verwarrend, zal het de warmte zijn?
En ik weet niet wat het is met het satanisme of wat daarvoor door moet gaan de laatste tijd, maar een tijdje geleden las ik iets over satanisme en fietsbelasting. :?
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
lost and not found yet!
Bevlogen

Bericht door lost and not found yet! »

bipolair schreef:Leerzame en verheffende topic overigens :albino:
Zeker, maar ik wil nog steeds weten waarom "wij" "linkse idioten" zijn. Dus, Satanist, ga je gang!

Edit: sorry "allemaal linkse gehersenspoelde idioten".
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
doctorwho
Ontoombaar

Bericht door doctorwho »

Satanist schreef:[Ja heb het hier al voor bekeken jullie zijn allemaal linkse gehersenspoelde idioten.
Links was ik vroeger. Nu kijk ik eerst alvorens te reageren. Ik heb dat ook bij de website waar je ons op attendeerde gedaan. conclusie na wat doorlezen is complottheorie gemixt met een vleugje ouderwetse achtervolgingswaan. Ik heb de Illuminati even gebeld en ze zeggen dat deze site het werk is van een nog geheimzinniger schaduworganisatie die haar hoofdkantoor heeft in het gat onder de zuidpool. He gezellig die komkommertijd.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door doctorwho op 01 aug 2008 10:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
Easy Rider
Banned

Bericht door Easy Rider »

Wat een absurde link.

Hier is nog een link naar absurd interview. ( voor de liefhebbers :wink: )
:arrow:
http://2012.jazeg.nl/
Laatst gewijzigd door Easy Rider op 01 aug 2008 09:13, 1 keer totaal gewijzigd.
collegavanerik
Superposter

Bericht door collegavanerik »

Kitty schreef:Satanist, toch denk ik dat mensen je hier met die nick dus wel als satanist zien, dat lijkt me ook niet zo heel erg verwonderlijk en zeer voor de hand liggend. Ook denk ik dat, bijvoorbeeld, nieuwkomers op een gegeven moment niet alle voorstelpostings van iedereen zullen lezen, dus die gaan er dan ook vanuit dat iemand die als nick Satanist heeft, er hoogstwaarschijnlijk wel een zal zijn.

Wat hebben mensen toch steeds met nicks die verwarring zaaien, wat is er toch mis met Kees, of gewoon Jan? :roll:
of desnoods collegavanjan :D
Afbeelding Hebr 6:
5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.
Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

collegavanerik schreef:
Kitty schreef:Satanist, toch denk ik dat mensen je hier met die nick dus wel als satanist zien, dat lijkt me ook niet zo heel erg verwonderlijk en zeer voor de hand liggend. Ook denk ik dat, bijvoorbeeld, nieuwkomers op een gegeven moment niet alle voorstelpostings van iedereen zullen lezen, dus die gaan er dan ook vanuit dat iemand die als nick Satanist heeft, er hoogstwaarschijnlijk wel een zal zijn.

Wat hebben mensen toch steeds met nicks die verwarring zaaien, wat is er toch mis met Kees, of gewoon Jan? :roll:
of desnoods collegavanjan :D
:D :D :D Precies!
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)

En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

Over het Fins kan men verder discussieren in het subforum cultuur.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)

En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
wahlers
Bevlogen

Bericht door wahlers »

XcsM schreef:
wahlers schreef:maar verder licht verteerbare aanvullende youtube videos wijzen.Deze wellicht: http://nl.youtube.com/watch?v=7_E4N5YIy ... re=related).
Tja en toch ben ik meer geneigd Alex Jones bevindingen te volgen wanneer het gaat over de uiteenzettingen van 9/11. Een beetje extreem fundi moslim rijd naar mijn mening nog geen geit een hooiberg in. (beetje retoriek .. ok ) :wink:
Ik heb naar wat materiaal van Alex Jones gekeken. En uit alles blijkt dat hij een gedreven en bedreven boulevard journalist is.

Zijn overdreven "rook-zonder-vuur" (dit verwijst naar het gezegde: "waar rook is moet vuur zijn!") verhaal over "Bohemian Grove" is van een bedroefend sensationele kwaliteit.
In tegenstelling tot de suggestie die hij wekt was er al veel informatie beschikbaar over dit ritueel, O.a. materiaal die nog van voor zijn eigen geboorte stamt (waarvan hij wel de beelden maar niet de context heeft gebruikt).

Eveneens loopt hij grote onzin te verkopen over vermeende seismische metingen en dynamiet aangaande de twin towers.
Zijn ongeloof over het instorten van WTC7 en zijn wat gehaaste samenzweringsconclusie is van het zelfde kaliber.

Het is dus een leuke een kleurrijke sensationele schrijver en entertainer. Maar als je hem serieus wil nemen dan moet je zijn eigen advies opvolgen, namelijk: Onderzoek en verifieer de beweringen op betrouwbaarheid.
Ik heb het ernstige vermoeden dan zijn gezond rationeel verstand in de loop der jaren negatief beïnvloed is door overal een "conspiracy of the elite" (of New World Order - NWO, of illuminati, of whatever...) achter te zoeken.

Leuk geprobeerd als bron, maar bewezen onbetrouwbaar (waar het gaat om 9/11) en uitermate slecht geresearched (waar het gaat om o.a. Bohemian Grove).

MvG, Wim Ahlers.

post scriptum
Voor de Bohemian entertainment zie o,a,: http://nl.youtube.com/watch?v=K2U1_f87z ... re=related
Only two things are infinite: the universe and human stupidity;
and I'm not certain about the universe. (Albert Einstein, 1879-1955)
C.M.H.
Forum fan

Bericht door C.M.H. »

Plaats reactie