XcsM schreef:
Tja en toch ben ik meer geneigd Alex Jones bevindingen te volgen wanneer het gaat over de uiteenzettingen van 9/11. Een beetje extreem fundi moslim rijd naar mijn mening nog geen geit een hooiberg in. (beetje retoriek .. ok )

Ik heb naar wat materiaal van Alex Jones gekeken. En uit alles blijkt dat hij een gedreven en bedreven boulevard journalist is.
Zijn overdreven "rook-zonder-vuur" (dit verwijst naar het gezegde: "waar rook is moet vuur zijn!") verhaal over "Bohemian Grove" is van een bedroefend sensationele kwaliteit.
In tegenstelling tot de suggestie die hij wekt was er al veel informatie beschikbaar over dit ritueel, O.a. materiaal die nog van voor zijn eigen geboorte stamt (waarvan hij wel de beelden maar niet de context heeft gebruikt).
Eveneens loopt hij grote onzin te verkopen over vermeende seismische metingen en dynamiet aangaande de twin towers.
Zijn ongeloof over het instorten van WTC7 en zijn wat gehaaste samenzweringsconclusie is van het zelfde kaliber.
Het is dus een leuke een kleurrijke sensationele schrijver en entertainer. Maar als je hem serieus wil nemen dan moet je zijn eigen advies opvolgen, namelijk: Onderzoek en verifieer de beweringen op betrouwbaarheid.
Ik heb het ernstige vermoeden dan zijn gezond rationeel verstand in de loop der jaren negatief beïnvloed is door overal een "conspiracy of the elite" (of New World Order - NWO, of illuminati, of whatever...) achter te zoeken.
Leuk geprobeerd als bron, maar bewezen onbetrouwbaar (waar het gaat om 9/11) en uitermate slecht geresearched (waar het gaat om o.a. Bohemian Grove).
MvG, Wim Ahlers.
post scriptum
Voor de Bohemian entertainment zie o,a,:
http://nl.youtube.com/watch?v=K2U1_f87z ... re=related