dikkemick schreef: ↑31 mei 2018 20:00
Egoisme? Leg eens uit?!
Ik krijg die ID niet in de prullenbak. Steeds als ik het erin flikker komt het er weer uitgepiept
Het maakt mij niet uit of het een godin was of een marsvrouwtje of een mens of x. (Dat alles gooi ik voor mijn gemak maar onder de noemer god als ik zo'n epistel lees). En of die nou goed of slecht was, of een beetje almachtig of eindig was, vind ik ook geen struikelblokken.
Waardoor veel god/bijbel blabla argumenten voor mij niet uitmaken.
CD6
O.a. computersimulaties laten zien dat uit gevoelige stukjes huid (voor licht), een oog kan ontstaan uit 400.000 generaties. Lijkt veel, maar gezien de leeftijd van de aarde meer dan acceptabel. Het oog is bovendien meerdere malen, in andere vormen, in de evolutie ontstaan. Het oog en de vleugel zijn dus zeker niet onverklaarbaar!
HA, wist ik niet.
Ik krijg het niet berekend.. Over hoeveel tijd gaat het dan?
Is daarbij rekening gehouden met het gegeven dat mutaties vaker negatief dan positief uitpakken?
Echter: de gaten zijn niet onverklaarbaar, maar nog onverklaard.
Zolang ze niet verklaard zijn kun je ze m.i. niet verklaarbaar noemen.
Weet de stationschef … heeft hij informatie/kennis...hoeveel de trein vertraagd is). Een boom weet uiteraard niets.
Verklaar me gerust voor gek, maar...
uiteraard?
Wij dénken dat een boom niets weet, weten wij veel, misschien staat die boom wel meer te weten dan wij allemaal bij elkaar en zijn wij te achterlijk om dat op te merken.
Conclusie: Er is geen interessante hypothese geformuleerd en de inhoud van de oorspronkelijke hypothese (scheppingstheorie) wordt steeds verder verkleind. Zowel 'intelligent' als 'design' worden uit de term Intelligent design geschrapt!
Nou ehhh..
. nee.