Vladimir Poetin.
Moderator: Moderators
Re: Vladimir Poetin.
Rusland is net als Amerika en China een grootmacht. Die landen laten graag horen en zien waartoe ze in staat zijn. Werk aan de winkel voor de Amerikanen.
Ik denk dat de Amerikanen maar beter even rustig aan kunnen doen met 'werk dat aan de winkel is'.
Dat land wordt fors teruggeworpen, schat ik in. Kies een serieuze president zou ik willen adviseren.
Dat land wordt fors teruggeworpen, schat ik in. Kies een serieuze president zou ik willen adviseren.
** Sommige geesten zijn als beton, goed gemengd en uitgehard.. **
Een populist is gebaat bij chaos en geruzie. Trump is daar een kei in, iedere dag is er wel nieuws. Poetin staat lang niet zoveel in de spotlight en wat hij verkondigd wordt dagenlang of zelfs wekenlang breed uitgemeten. Dat is bij Trump niet te doen.
Het zal de Amerikanen niet lekker zitten dat er nucleaire wapens zijn die hun serieus kunnen bedreigen. Hun militaire budget is astronomisch hoog en nu moeten ze hier weer een antwoord op vinden. Spreekt Poetin de waarheid? Of is het blufpoker? Misschien dat de Russen iets voorbereiden en hiermee willen zeggen 'wat we gaan doen, laat ons met rust'. Geen idee.
Het zal de Amerikanen niet lekker zitten dat er nucleaire wapens zijn die hun serieus kunnen bedreigen. Hun militaire budget is astronomisch hoog en nu moeten ze hier weer een antwoord op vinden. Spreekt Poetin de waarheid? Of is het blufpoker? Misschien dat de Russen iets voorbereiden en hiermee willen zeggen 'wat we gaan doen, laat ons met rust'. Geen idee.
- Peter van Velzen
- Site Admin
Ik denk dat Poetin bang is dat de VS zichzelf inkwetsbaar achten en op grond daarvan de rest van de wereld hun wil proberen op te leggen. Desnoods met geweld. Als Poetin bang is, dat is er alle reden om ons zorgen te maken. Maar misschien ook wil hij slechts de indruk wekken, geen vriendje te zijn van Trump.
Ik wens u alle goeds
Nucleaire wapens van grootmachten blijven (hoop ik) blufmateriaal. MAD is nl. onvermijdelijk.Peter van Velzen schreef: ↑04 mar 2018 03:28 Ik denk dat Poetin bang is day de VS zichzelf inkwetsbaar achten en op grond daarvan de rest van de wereld hun wil proberen op te leggen. Desnoods met geweld. Als Poetin bamng is, dat is er alle reden om ons zorgen te maken. Maar misschien ook wil hij slechts de indruk wekken, geen vriendje te zijn van Trump.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Het zijn de Amerikanen die nooit gestopt zijn met de koude oorlog en het uitbreiden van haar macht en invloed in de wereld.
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)
Ga je voorbij aan president Obama. Trouwens de russen hebben zich een poosje stil gehouden omdat ze er gewoon het geld niet voor hadden.
En de wapens die Poetin vorige week liet zien vergen jarenlange voorbereiding, die ontwikkel je niet zo maar even.
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Een bemiddelaar en welbespraakt speech houder die Obama. Beetje flemen met het steeds machtiger wordende China. Het was even nodig een beetje 'bezinning' na zo'n Bush met zijn War on Terror. De etalage. The Military Industrial Complex staat daar ver boven. The Deep State. Het programma het Midden Oosten te ontwrichten en te domineren. Alles draait gestaag door. Ook de NATO. De USA heeft een programma voor Full Spectrum Dominance. De Amerikanen zitten overal met militaire (en geheime) basissen over heel de wereld. Geld als water. De Russen geven naar verluid "peanuts" uit vergeleken bij de uitgaven van de USA. Nog maar te zwijgen over de Black Budget Programs.
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)
Waar blijft het bewijs dat Rusland achter de vergiftiging zit van Skripal?
Waarom zou Poetin dit gas hebben gebruikt? Hij wist toch dat ze erachter zouden komen?
Poetin is niet zo dom om op deze manier proberen die man uit de weg te ruimen.
Waarom zou Poetin dit gas hebben gebruikt? Hij wist toch dat ze erachter zouden komen?
Poetin is niet zo dom om op deze manier proberen die man uit de weg te ruimen.
Ik kan niet anders dan je gelijk geven Lanier.
Ook ik zie nog niets voor wat 'bewijs' betreft. Zo zou elke 'partij' wat kunnen veroorzaken, waarvoor dan weer een ander een knal krijgt. Met nu ook nog het gevolg van 'tit for tat' verschijnselen wereldwijd.
Ook ik zie nog niets voor wat 'bewijs' betreft. Zo zou elke 'partij' wat kunnen veroorzaken, waarvoor dan weer een ander een knal krijgt. Met nu ook nog het gevolg van 'tit for tat' verschijnselen wereldwijd.
** Sommige geesten zijn als beton, goed gemengd en uitgehard.. **
Ik denk dat dit eerder een aanslag is van een clubje aanhangers van Poetin. Een van een rijtje tegenstanders die al eerder vermoord zijn. Poetin zelf wast zijn handen in onschuld.
Het alternatief zou zijn dat een westerse dienst al die moorden pleegt om Poetin in een kwaad daglicht te stellen.
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Het is te voor de hand liggend. Waarom zouden de Russen Novichock gebruiken waarvan bekend is dat bijna alleen zij het maken? Het is een amateuristische actie geweest want de slachtoffers leven nog terwijl Novichock extreem dodelijk is. Alsof je op 2 meter afstand met een tank een koe niet weet te raken. Het schijnt dat Engeland en Duitsland ook Novichock hebben gemaakt. Een andere bron spreekt van 20 landen die het hebben. Of ze het zelf geproduceerd hebben is de vraag.
Ondertussen kunnen de Engelsen niet bewijzen dat het in Rusland is gemaakt.
Misschien dat de Engelsen nog ander bewijs hebben maar het wordt dan wel tijd om het op tafel te leggen.
Ondertussen kunnen de Engelsen niet bewijzen dat het in Rusland is gemaakt.
Misschien dat de Engelsen nog ander bewijs hebben maar het wordt dan wel tijd om het op tafel te leggen.