Kochimodo's weg naar atheisme
Moderator: Moderators
Re: Kochimodo's weg naar atheisme
Deze islamistische zegenbede ging altijd vooraf aan een ander ritueel....neen geen vermaning of straf! 
Er bestaat kwaad, dus God is ofwel niet in staat, ofwel niet van zins het op te heffen. Als God het kwaad niet kán opheffen is hij niet almachtig. Als hij het niet wíl opheffen is hij kwaadaardig. Als hij het niet kán of niet wíl opheffen, waarom zou je hem God noemen? (Epicurus)
Kochimodo schreef:Deze islamistische zegenbede ging altijd vooraf aan een ander ritueel....neen geen vermaning of straf!
Ahh, ok. Bij mijn moeder was het een uiting van grote schrik, ik was nogal een wildebras.
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Even off line
Ik zie hier net, dat Destinesia geen lid meer is.
Hoe kan dat nou?
Hier nog wel.
http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... 96#p361896" onclick="window.open(this.href);return false;
Hoe kan dat nou?
Hier nog wel.
http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... 96#p361896" onclick="window.open(this.href);return false;
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
Dat klopt ja.Mariakat schreef:Even off line
Hoe kan dat nou?
Destinesia is in stilte vertrokken.
Non sum qualis eram
En op eigen verzoek.elle schreef:Dat klopt ja.Mariakat schreef:Even off line
Hoe kan dat nou?
Destinesia is in stilte vertrokken.
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Reden bekend?
Er bestaat kwaad, dus God is ofwel niet in staat, ofwel niet van zins het op te heffen. Als God het kwaad niet kán opheffen is hij niet almachtig. Als hij het niet wíl opheffen is hij kwaadaardig. Als hij het niet kán of niet wíl opheffen, waarom zou je hem God noemen? (Epicurus)
-
Jinny
Des is op eigen verzoek uitgeschreven.
Ik heb daar nog een krap uurtje pb met hem aan gewijd, maar hij bleef bij zijn besluit.
Het is jammer, maar we gaan over tot de orde van de dag.
Reden is aan hem.
Ik heb daar nog een krap uurtje pb met hem aan gewijd, maar hij bleef bij zijn besluit.
Het is jammer, maar we gaan over tot de orde van de dag.
Reden is aan hem.
Heel jammer inderdaad!
- lost and not found yet!
- Bevlogen
Inderdaad jammer! Is mis zijn verhelderende schrijfkunst en verhalen! Maar misschien wordt zijn boek ooit uitgegeven? Net zoals het boek van Rereformed!Kochimodo schreef:Heel jammer inderdaad!
Edit, wat pontificaal in mijn boekenkast staat!
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
🔱
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
🔱