Het lijkt me nog erger te worden als in het Getto van Warschau.
Het is me onbegrijpelijk dat de EU niets onderneemt.
De hele EU heeft nu ook Palestijns bloed aan de handen.
Moderator: Moderators
Het lijkt me nog erger te worden als in het Getto van Warschau.
Ach, met een raketwerper staan zwaaien is natuurlijk niet heel erg stoer te noemen.B.S. schreef: ↑22 jul 2025 16:54 Dit geeft aan waarom het huidige systeem van politiek asiel misschien (...) niet meer van deze tijd is: 'Verbijstering over asielzoeker Almere die met raketwerper zwaait tegen de Druzen' https://x.com/MartienPennings/status/19 ... 13/photo/1
Wat onbegrijpelijk is, is dat hier niet 100 procent weerstand tegen deze heilige schoften is.TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑22 jul 2025 17:51Het lijkt me nog erger te worden als in het Getto van Warschau.
Waar is het bewijs dat het om de zelfde persoon gaat.B.S. schreef: ↑22 jul 2025 16:54 Dit geeft aan waarom het huidige systeem van politiek asiel misschien (...) niet meer van deze tijd is: 'Verbijstering over asielzoeker Almere die met raketwerper zwaait tegen de Druzen' https://x.com/MartienPennings/status/19 ... 13/photo/1
Welja, we zijn nog een stapje verder gekomen. Het is nu geen herhaling van de holocaust, nee: het is nog erger! Je kon er op wachten.TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑22 jul 2025 17:51Het lijkt me nog erger te worden als in het Getto van Warschau.
Yep.gerard_m schreef: ↑22 jul 2025 21:24Welja, we zijn nog een stapje verder gekomen. Het is nu geen herhaling van de holocaust, nee: het is nog erger! Je kon er op wachten.TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑22 jul 2025 17:51Het lijkt me nog erger te worden als in het Getto van Warschau.
Het uitroeien van een gehele bevolkingsgroep in Warschau haalde het vanzelfsprekend niet bij wat Israel, excuseer: wat de terroristische entiteit aan het doen is.
Okay, 95% van de Joden kwam daar om waarvan een groot deel in gaskamers.
Maar dat haalt het natuurlijk absoluut niet bij wat Gaza doormaakt.
Maar oh wee als iemand hier durft te beginnen over de actuele genocide in Darfur in dit middenoosten topic.
Dan is het " afleiden van de aandacht " .
Zien we het allemaal nog wel scherp of slaan we hier misschien toch een heel klein beetje door in de selectieve verontwaardiging?
Dus je bent niet voor het bestaan van Israel?Disclaimer:
Ik vind het vreselijk wat de Palestijnen overkomt.
Ik koester geen Zionistische sympathieen. Ik ben geen Zionist. ...
Mijn doel is niet om de aandacht af te leiden teneinde het Zionisme te steunen.
En ben je ook kritisch op de terroristische Palestijnse entiteit?Ik ben kritisch op de terroristische Zionistische entiteit.
Met daarin onder andere:
In Gaza is er geen vrije pers. In Noord-Korea bestaat die ook niet. In Rusland en China evenmin. Toch krijgen we elke dag berichten uit Gaza alsof hun waarheidsgehalte door objectieve waarnemers is goedgekeurd.
In het afgelopen weekend zijn in Gaza achttien mensen aan ondervoeding gestorven, aldus onze media. Niet zeventien of negentien, maar precies achttien. Dit cijfer is afkomstig van Hamas. Er bestaat in Gaza geen onafhankelijk orgaan dat zoiets kan tellen. En als het wel waar zou zijn, wat een grote sprong in een fantasievijver betekent, is het zo goed als zeker dat de ondervoeding door iets anders is ontstaan dan door het gebrek aan voeding. Ook zonder oorlog worden mensen ziek. Er sterven in Gaza mensen omdat ze oud zijn. Die cijfers bestaan niet in de fake-wereld van onze media.
Kritiekloos doorgeven van Hamas-propagenda
Het effect van het kritiekloos doorgeven van Hamas-propaganda is dat de mediaconsument ervan overtuigd raakt dat de Joden aangeboren slecht zijn. Deze nakomelingen en erfgenamen van de ergste industriële massaslachting in de geschiedenis hongeren arme Palestijnen uit waarna de hongerenden naar voedseldistributiepunten worden gelokt om daar beschoten te worden „door Israëlische tanks, sluipschutters en ander geweervuur”, aldus een andere o zo neutrale bron: het Wereldvoedselprogramma van de VN. Joodse jongemannen vermoorden ongewapenden als deze om voedsel smeken? Wat is er mis met het dna van die Joden? Je moet concluderen dat Adolf z’n werk had moeten voltooien, toch?
En dan dit nog:Ook zie je in deze berichtgeving een valse gelijkwaardigheid ontstaan, dan lees je dat „beschuldigingen over en weer” worden geuit, en dan weet de toeschouwer het niet meer: wie is goed, wie fout? Een modern democratisch land met felle, vrije antiregeringsmedia wordt daarmee valselijk gelijkgesteld aan een tirannieke terreurbeweging geleid door jihadisten.
De voedselsituatie in Gaza was al jaren dramatisch slecht. Terwijl tienduizenden Gazanen zich boven- en ondergronds in het zweet werkten voor de finale oorlog tegen de Joden, leed volgens het Food Security Information Network in 2020 64,4 procent van de bevolking in Gaza van matig tot ernstig aan voedselgebrek, en moest dus gevoed worden door NGO’s - terwijl miljarden euro’s in de tunnels en naar bankrekeningen in Qatar verdwenen.
En op basis waarvan zou het volgende niet waar zijn?Ultieme Slachting doel van Gazaanse bevolking
Dit was de keuze die de grootste meerderheid van Gazanen maakte: ze bereidden zich voor op een slachting onder Joden en tegelijk lieten ze zich maaltijden serveren door internationale hulporganisaties. Er was nauwelijks een familie te vinden zonder zoon of neef of oom die oefende voor de grote aanval op de Joden. Geen Singapore, geen Dubai, maar de Ultieme Slachting was het doel van de Gazaanse bevolking. En onze NGO’s, met westers overheidsgeld, steunden dat met voedsel, onderwijs vol Jodenhaat, en gezondsheidszorg waarnaar elders in de Arabische wereld met afgunst werd gekeken.
En toen kwamen de rituele moordpartijen op 7 oktober 2023. Daar werd gedood en verkracht en verminkt met het sadistische genoegen uit de diepste krochten van de menselijke geest. Gelukzalig en vol overgave doen jihadisten dit wanneer zij over zwakkeren kunnen heersen en hen kunnen vernederen en verminken.
In de Israëlische grensdorpen kregen zij op die 7e oktober een ochtend en middag de kans, en de meest gruwelijke beelden – die de jihadisten zelf als oorlogsbuit registreerden – houden de Joden nog altijd uit de openbaarheid. Gedreven door tribale en islamistische passies kennen de jihadisten marteling en onthoofding als heilige kwaliteiten. ISIS en Hamas toonden ze aan de hele wereld.
Nog iemand wat te melden over Hamas? Dat dus…….Toevallig ken ik Joodse jongemannen. Bijna altijd zijn zij opgevoed met liefde voor het leven en een ontzagwekkend verlangen om de wereld mooier en beter te maken. Zij laten hun tanks niet zomaar op hongerende mensen vuren. Zij liggen niet als sluipschutters op de loer om hongerende vrouwen en kinderen te vermoorden.
Toch herhalen onze bezeten media de Jodenhatende Hamas-propaganda alsof Hamas een liefdadigheidsorganisatie is in plaats van een obscene, de dood-verheerlijkende moordmachine.
Het bloed aan de handen van de Gazanen sla je gemakshalve even over of komt niet te pas? Logisch dat de hele EU niets onderneemt toch? Of bedoel je wat anders? Dat weet je tenslotte nooit op dit vrijdenkersforum!TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑22 jul 2025 17:51Het lijkt me nog erger te worden als in het Getto van Warschau.
Je weet wel beter ChaimNinsky.ChaimNimsky schreef: ↑22 jul 2025 21:58Dus je bent niet voor het bestaan van Israel?Disclaimer:
Ook dit - met alle respect - is een vraag naar de bekende weg als je ook maar een fractie van mijn berichten leest.I]En ben je ook kritisch op de terroristische Palestijnse entiteit?
Een tekst van Leon de Winter dus! Dat geeft toch echt te denken - staat hij niet bekend om zijn uitgesproken anti-Palestijnse visie? Dan weten we uit welke geest de tekst is voortgesproten niet waar?lost and not found yet! schreef: ↑22 jul 2025 22:02 Interessant artikel, waar komt de informatie uit Gaza eigenlijk vandaan? Speciaal voor degenen die nog niet op de hoogte waren.
Maar als iemand andere onafhankelijke nieuwsbronnen uit Gaza heeft hou ik me van harte aanbevolen.
Iemand die vindt dat het Joodse volk recht heeft op nationale zelfbeschikking in Israel, is een zionist.gerard_m schreef: ↑22 jul 2025 23:01Je weet wel beter ChaimNinsky.ChaimNimsky schreef: ↑22 jul 2025 21:58Dus je bent niet voor het bestaan van Israel?Disclaimer:
Het draait sindsdien om het behoud.
De term wordt de afgelopen decennia vooral door radicale antizionistische en Palestijnse activisten gebruikt om het land te delegitimeren.... primair wordt de term de afgelopen 77 jaar vooral gebruikt om het land verder in diskrediet te brengen en te delegitimeren door anderen.
Heeft de EU onderdelen voor wapens geleverde aan de Palestijnen dan?lost and not found yet! schreef: ↑22 jul 2025 22:52Het bloed aan de handen van de Gazanen sla je gemakshalve even over of komt niet te pas? Logisch dat de hele EU niets onderneemt toch? Of bedoel je wat anders? Dat weet je tenslotte nooit op dit vrijdenkersforum!TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑22 jul 2025 17:51
Oh, je bedoelt zoals de zionistische entiteit de Palestijnen delegitmeert, nu snap ik het.B.S. schreef: ↑22 jul 2025 23:54 En strikt genomen is de term 'Zionist' als sinds vijftien mei 1948 een anachronisme - het doel van een Joodse staat in het Land van Israël was bereikt. (Natuurlijk heeft de term ook in Israël zelf een Nachleben maar primair wordt de term de afgelopen 77 jaar vooral gebruikt om het land verder in diskrediet te brengen en te delegitimeren door anderen.)