Ik vind als liefhebber van het estetische en het schone ( vooral in het openbare leven ), dat het dragen van een tent verplicht moet worden gesteld voor alle aartslelijke donders ...De wereld is al lelijk genoeg ....
Privé mag alles ..( zeker wanneer je ook nog eens het licht in de slaapkamer uitknipt ) . als het deugd doet vallen je ogen toch dicht ...
2.-
Eigenlijk is het toe te juichen dat gasten die zich NIET willen integreren in onze maatschappij , VRIJWILLIG ( dus niet gedwongen door hun macho broertjes, mannen en vaders :In Frankrijk zegt men " ni putes , ni soumise " ) de uiterlijke onderscheidingstekens/ het uniform ervan dragen ... dat vergemakkelijkt alleen maar hun identificatie ....
Misschien kan men ook een muilband inbouwen in deze tenten ... deze tantes geven toch toe niets te vertellen te willen hebben in hun eigenste cocoon ? ...
voorgesteld uniform voor "vrouwelijk"(?) brits ziekenhuispersoneel ....
Met schietschijf voor eventuele " steniging " ...
3.-
ik ben dus tegen het verbod om ze mogelijks tegen zichzelf te beschermen ..
4.- De laatste jaren ben ik zo gewoon geraakt aan halfnaakte en integraal naakte babes, dames en heren , dat ik tegenwoordig erg word aangesproken wanneer ik een ethnisch staaltje inpak-kunst zie rondlopen ... de moderne kunstenaar/kunstenmaker Christo is er eigenlijk niets meer bij ...
Unisex Burka 's

Terrorist ?
of deze nieuwe modieuze burka
the “burkini.”

Bedekt op de voorgescheven manier hoofdharen , gezicht en borst
5- Veiligheid en Burka
http://www.dailymail.co.uk/pages/live/a ... ge_id=1770

The alleged bomber was tracked on CCTV as he tried to escape, a court heard