Of een zuipschuitGerard R. schreef:Maar het kan ook van een prehistorische bierfiets zijn natuurlijk.
Ark van Noach
Moderator: Moderators
Re: Ark van Noach
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
Ik was ooit cad-cam tekenaar in de scheepsbouw: Zat er pek aan?3 uur schreef:... Nu nog een "deskundige" zien te vinden die dit wil bevestigen.
NB: Doe wel en zie niet om.
Geen pek gezien, dus misschien toch twijfel tussen de ark of de bierpul?writer schreef:Ik was ooit cad-cam tekenaar in de scheepsbouw: Zat er pek aan?3 uur schreef:... Nu nog een "deskundige" zien te vinden die dit wil bevestigen.
En het topic is de komende tijd weer terug ( net zoals de zoveelste terugkomst van Jezus.... ): Het refdag gaat de komende tijd aandacht besteden aan de Ark van Noach en de berg Ararat...
http://www.refdag.nl/nieuws/buitenland/ ... o_1_969463" onclick="window.open(this.href);return false;
Het Refdag : voor al uw pseudo nieuws....!
http://www.refdag.nl/nieuws/buitenland/ ... o_1_969463" onclick="window.open(this.href);return false;
Het Refdag : voor al uw pseudo nieuws....!
God is dood! God blijft dood! En wij hebben hem gedood! Hoe zullen wij ons troosten, wij moordenaars?
Zoek je troost? Bach! ( Waarom? 1:1)
Zag net dat ik de TS was van dit topic
Dus even een reactie:
Apart dat Refdag zelf al aangeeft dat het allemaal onzin is:
Hoe iemand dit nog serieus kan nemen laat maar weer zien hoe men met alle macht vasthoudt aan de bijbelverhalen. Echt niet te geloven...De Nederlandse programmamaker Bernard Prins beklom de berg in 2013. „Na 6 uur non-stop lopen kwamen we aan bij de ‘ark’. Er lag niks, alleen een paar planken van bouwmarktkwaliteit in een grot. Een armzalig resultaat voor de 50.000 euro die wij ervoor hebben neergelegd.”
"Het goede leven is een leven ingegeven door liefde en geleid door kennis.", Bertrand Russell.
Toch zijn er veel mensen die er achter aan lopen, keek vanmorgen in de Volkskrant en zag ene Cruz met zijn gezin die aan het bidden waren voor de verkiezingen. De indoctrinatie spatte van het scherm. In de VS leeft dit sprookje nog steeds en het zou me niet verbazen als Cruz zijn kindertjes het verhaaltje als waarheid met zich meedragen.MoreTime schreef:
Hoe iemand dit nog serieus kan nemen laat maar weer zien hoe men met alle macht vasthoudt aan de bijbelverhalen. Echt niet te geloven...
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
- Dat beloof ik
- Bevlogen
Vreemd toch.
Bijna iedereen weet dat dé historische vondst dit jaar het wrak van de Lasagna gaat zijn, het legendarische schip van kapitein Mosey.
Naar aanleiding van een foto die ik maakte op een vorige duikvakantie ga ik dit jaar met Zimbabwese Pastafariaanse wetenschappers nader onderzoek doen aan het wrak.
Hier zie je mij boven de Lasagna: Voor alle duidelijkheid, hieronder de originele tekening van het schip. Need I Say More ?
Bijna iedereen weet dat dé historische vondst dit jaar het wrak van de Lasagna gaat zijn, het legendarische schip van kapitein Mosey.
Naar aanleiding van een foto die ik maakte op een vorige duikvakantie ga ik dit jaar met Zimbabwese Pastafariaanse wetenschappers nader onderzoek doen aan het wrak.
Hier zie je mij boven de Lasagna: Voor alle duidelijkheid, hieronder de originele tekening van het schip. Need I Say More ?
“Mr. Spock, do you have a theory?”
“No captain. For a theory, one requires facts. Since we do not have any, it would be illogical to have a theory.”
(Star Trek, seizoen 1)
“No captain. For a theory, one requires facts. Since we do not have any, it would be illogical to have a theory.”
(Star Trek, seizoen 1)
Interessant deze ik noem het maar pastafariaanse geschiedschrijving. Was er tevens sprake van het aan boord brengen van soorten, overal twee van of van elk soort één?
- Dat beloof ik
- Bevlogen
Jawel, er was van elke soort twee.
Twee vaten Heineken. twee vaten Budweiser, twe vaten, twee kratten Westvleteren (want daar zin geen vaten van) etc.
Bij eerste inspectie kon ik daar alleen lege vaten van terugvinden.
Twee vaten Heineken. twee vaten Budweiser, twe vaten, twee kratten Westvleteren (want daar zin geen vaten van) etc.
Bij eerste inspectie kon ik daar alleen lege vaten van terugvinden.
(Star Trek, seizoen 1)
(Star Trek, seizoen 1)
Lijkt me eigenlijk wel logisch lege vaten, je moet natuurlijk wel je eigen dorst lessen tijdens de periode dat de wereld onder water stond. Ik denk zelfs dat de Mesopotamische versie iets heeft gekopieerd want stond er niet ergens dat Noach dronken aan wal ging. Dat kan alleen gebeuren als er biervaten mee zijn gegaan de rest hebben ze er bij verzonnen.
- Dat beloof ik
- Bevlogen
Ik denk niet dat VSM de wereld onder water heeft gezet, nu haal je echt twee verhalen door elkaar. Zoiets zou Hij nooit doen.
Nu krijg ik van kennissen vaak vragen over het verschil in kwaliteit van de foto’s.
Dat zit zo. De eerste foto was van één van de eerste duiken. De volgende duik nam één van de fotografen, Mommy Teresah, een andere camera mee. Nu stelt hij dat er in die camera een nieuwe nog nooit gebruikte lichtgevoelige chip zat en dat de foto’s daardoor ongekend scherp en levendig zijn. Dat geloof ik niet, ik denk dat er sprake is van door Hem gegeven noedelig licht.
Overigens was volgens dat andere verhaal Noach inerdaad regelmatig dronken. En hij ging naar nudistencampings:
"Toen hij van de wijn gedronken had, werd hij dronken en hij ontblootte zich in zijn tent." (Gen 9:20-21).
Het was wijn in plaats van bier, maar voor de rest is er wel sprake van strippen. Ik denk dat ze dit verhaal hebben gekopieerd van het VSM.
Nu krijg ik van kennissen vaak vragen over het verschil in kwaliteit van de foto’s.
Dat zit zo. De eerste foto was van één van de eerste duiken. De volgende duik nam één van de fotografen, Mommy Teresah, een andere camera mee. Nu stelt hij dat er in die camera een nieuwe nog nooit gebruikte lichtgevoelige chip zat en dat de foto’s daardoor ongekend scherp en levendig zijn. Dat geloof ik niet, ik denk dat er sprake is van door Hem gegeven noedelig licht.
Overigens was volgens dat andere verhaal Noach inerdaad regelmatig dronken. En hij ging naar nudistencampings:
"Toen hij van de wijn gedronken had, werd hij dronken en hij ontblootte zich in zijn tent." (Gen 9:20-21).
Het was wijn in plaats van bier, maar voor de rest is er wel sprake van strippen. Ik denk dat ze dit verhaal hebben gekopieerd van het VSM.
(Star Trek, seizoen 1)
(Star Trek, seizoen 1)
Nee, dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk, nu ben ik geen vsm-loog, dus het duiden van het VSM zit nog in de kinderschoenen. Maar de boodschap is toch die van universele liefde doordrenkt met bier en pasta? Hij is tenslotte gekookt voor onze zonden.Dat beloof ik schreef:Ik denk niet dat VSM de wereld onder water heeft gezet, nu haal je echt twee verhalen door elkaar. Zoiets zou Hij nooit doen.
Nou daar wordt alleen een programma maker gequoted die ze opgelicht voelde door 1 van de gidsen, over de locatie en het bewijsmateriaal van de laatste "expeditie" Het refdag zal de laatste zijn om te zeggen dat de zondvloed allemaal onzin is. Daar wordt NIET aangetwijfeld.MoreTime schreef:Zag net dat ik de TS was van dit topicDus even een reactie:
Hoe iemand dit nog serieus kan nemen laat maar weer zien hoe men met alle macht vasthoudt aan de bijbelverhalen. Echt niet te geloven...De Nederlandse programmamaker Bernard Prins beklom de berg in 2013. „Na 6 uur non-stop lopen kwamen we aan bij de ‘ark’. Er lag niks, alleen een paar planken van bouwmarktkwaliteit in een grot. Een armzalig resultaat voor de 50.000 euro die wij ervoor hebben neergelegd.”
Vandaag een paar pagina's van de "wetenschaps redacteur" Bart van den Dikkenberg met een interview met Gerrit Aalten ( zie site : http://www.arkinsight.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; )
Niet te geloven zeg: je hebt als christenen geen advocaat meer nodig om jezelf belachelijk te maken.......
God is dood! God blijft dood! En wij hebben hem gedood! Hoe zullen wij ons troosten, wij moordenaars?
Om nog maar te zwijgen van het niveau van de Nederlandse taal op die site, gezien de laatste zin :Waarom? schreef: Vandaag een paar pagina's van de "wetenschaps redacteur" Bart van den Dikkenberg met een interview met Gerrit Aalten ( zie site : http://www.arkinsight.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; )
Niet te geloven zeg: je hebt als christenen geen advocaat meer nodig om jezelf belachelijk te maken.......
"Het nieuwe bewijsmateriaal rechtvaardigd een brede wetenschappelijke expeditie. "
Blijkt dat de eerdere versie van de ark van riet was gemaakt en cirkelvormig
http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/ ... tumen.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/ ... tumen.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Martim Cymbron -