.
TO opent dit topic van uit de behoefte om een apart topic te maken met het onderwerp Vladimir Poetin. Maar er is natuurlijk veel meer. Uit bovenstaande reactie blijkt wat dat 'veel meer' zoal kan inhouden. Maar wat schetst mijn verbazing, goh, Poetin heeft niet alleen vijanden maar zelfs een fanclubje.
Met onderstaand plaatje welk niets aan de verbeelding overlaat.
Het fanclubje van Poetin
Wanneer u rondkijkt op de social media plekken en er komt een topic voorbij dat niet de westerse Mantra ondersteund dat Rusland het kwaad is dat bestreden dient te worden in zake de situatie in Oekraïne, dan zien we steevast een vaste schare schapen die de voorstanders van het stuk bestempelen als Poetin fanboys, of zoals ze soms liefkozend worden genoemd “Kremlins”. Naast het feit dat het vermoeden bestaat dat dergelijk volk, met name op Nujij hiervoor worden betaald(Want zo dom kan werkelijk niemand zijn) is het ook nog eens pijnlijk duidelijk hoe blind ze zijn voor de feiten.
De feiten:
***knip***
Ik heb geen illusies dat de trollen die zo graag met het vingertje wijzen, enige notie van dit artikel zullen nemen. Het is dan ook meer bedoeld voor de weldenkende mens onder ons, die is gezegend met een gezond verstand.
Bron
Wat ik me nu afvraag is wat er zou gebeuren als de schrijver van bovenstaande blog samen met Cluny dat Oekraïns-Pools restaurant zou binnenlopen met een vertaling in het Pools of Oekraïns van bovenstaande blog. Eerlijk gezegd interesseert me het antwoord op die vraag net zo veel als dat iemand denkt dat hij daar naar binnen mag en daar gratis mag eten omdat hij niet tot de aanhangers van Poetin behoord. Feit is wel dat als iedereen die niet behoord tot de aanhangers van Poetin in dat betreffende restaurant daar gratis zou mogen eten, dat het restaurant zeer snel failliet zou gaan.
Mocht ik daar binnen afzienbare tijd in de buurt komen dan zal ik zeker in het betreffende restaurant gaan eten.
Ondanks dat ik niet tot de aanhangers van Poetin behoor heb ik niet de illusie dat ik daar gratis mag eten
.