Ufo's gemaakt door aliens? Realistischer dan u denkt.

Forum over pseudo-wetenschap, kwakzalverij, alternatieve 'geneeswijzen' en aanverwante zaken die niet onder wetenschap vallen.

Moderator: Moderators

Labyrint
Bevlogen

Re: Ufo's gemaakt door aliens? Realistischer dan u denkt.

Bericht door Labyrint »

MaartenV schreef: 25 okt 2020 15:44
Zoals in de film 'The Phenomenon' wordt gesteld door John Podesta, vorige Chief of State: men wil zijn reputatie en carrière niet op het spel zetten door zich diep in dat onderwerp te gaan verdiepen. Wanneer je afkomt met het woord 'UFO' zijn wetenschappelijke tijdschriften al zeker niet bereid jouw manuscript submission ernstig te nemen.
Ook met andere ambities kun je maar beter ver van het onderwerp UFO's wegblijven.
Ufo’s hebben Dennis Kucinich in zijn carrière in ieder geval geen goed gedaan.
Hij kon inpakken na deze show.
Het was klaar.

2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)
heeck
Ontoombaar

Bericht door heeck »

Labyrinth,

Dat je indirect Shirley Maclaine opvoert, een befaamd solipsist, die UFO’s bij bosjes ziet, moet verwondering geven.
Hier haar getuigenis op TV bij Larry King
https://www.dailymotion.com/video/x29cagz
Shirley MacLaine On Life Outside Our Universe: 'I Saw Craft'
Roeland
Begrip is een waan met een warm gevoel. Dus Mijdt Spijt.
Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint »

Peter van Velzen schreef: 26 okt 2020 05:52
MaartenV schreef: 25 okt 2020 15:44 Wanneer je afkomt met het woord 'UFO' zijn wetenschappelijke tijdschriften al zeker niet bereid jouw manuscript submission ernstig te nemen.
Ongeidenticeerde vliegende objecten bestaan, Totdat ze geïdenticeerd zijn. Er valt echer weinig over te zeggen - en niets met zekerheid - zolang ze niet (enigzins) geidenticeerd zijn.
Ja, maar ook nee.
Iets wat volkomen onkenbaar is (al sta je er met je neus letterlijk bovenop) is niet te identificeren.

Je kunt dan alleen vergelijkingen maken met kenbare zaken. Het is ook niet zo dat er “weinig over te zeggen valt” Ik heb Dokter Who nog wat vrijblijvend huiswerk gelinkt naar een lijvig document waar heel veel is gezegd. Ook Luis Elizondo heeft de “kenmerken” van o.a. de “tic-tac” UAP in dit filmpje zelfs heel erg duidelijk beschreven.
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)
MaartenV
Bevlogen

Bericht door MaartenV »

Als deze bron binnen de Amerikaanse regering niet goed genoeg is om je te overtuigen van dat er 'iets' gaande is, dan weet ik het ook niet meer:

Hoe maak je (volgens mij) het onderscheid tussen een waarnemer mét bewustzijn en één zonder bewustzijn:
Zie hier voor mijn (kort Engelstalig) artikel erover als je meer interesse hebt:
https://doi.org/10.5281/zenodo.17340466
Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint »

heeck schreef: 26 okt 2020 09:07 Labyrinth,

Dat je indirect Shirley Maclaine opvoert, een befaamd solipsist, die UFO’s bij bosjes ziet, moet verwondering geven.
Het ging mij om de ridiculisering van Dennis Kucinich tav zijn UAP waarneming, maar waar je dus maar beter rekening mee moet houden wanneer je heel graag president van de Verenigde Staten zou willen worden. Het helpt je bij de verkiezingen dus juist helemaal niet.
heeck
Ontoombaar

Bericht door heeck »

Labyrint schreef: 26 okt 2020 10:47
heeck schreef: 26 okt 2020 09:07 Labyrinth,

Het ging mij om de ridiculisering van Dennis Kucinich tav zijn UAP waarneming, maar waar je dus maar beter rekening mee moet houden wanneer je heel graag president van de Verenigde Staten zou willen worden. Het helpt je bij de verkiezingen dus juist helemaal niet.
Kucinich is wat betreft het hanteren van UAP-onrust kennelijk van onvoldoende kaliber.
Idem Elizondo die nu begint met het aannemen van alien vehicles hun eigenschappen waardoor hij geen afstand meer kan houden van McTaggarts’ e.a. hun ‘free energy” conclusies.

Ik wordt steeds nieuwsgieriger naar het begin volgend jaar te verachten verslag inzake de hele,tot heden nimmer stopbaar gebleken UAP-verschijnselen.

Roeland
Begrip is een waan met een warm gevoel. Dus Mijdt Spijt.
doctorwho
Ontoombaar

Bericht door doctorwho »

Labyrint schreef: 26 okt 2020 09:12 Je kunt dan alleen vergelijkingen maken met kenbare zaken. Het is ook niet zo dat er “weinig over te zeggen valt” Ik heb Dokter Who nog wat vrijblijvend huiswerk gelinkt naar een lijvig document waar heel veel is gezegd. Ook Luis Elizondo heeft de “kenmerken” van o.a. de “tic-tac” UAP in dit filmpje zelfs heel erg duidelijk beschreven.
Er wordt in een eerder door jou geplaatst youtube-filmpje als mogelijke verklaring voor het tic-tac fenomeen een falend sensor lock system gegeven (de bekende hibbel)
Je kan huiswerk geven tot je 100 gram weegt maar deze optie staat voorlopig nog steeds.
Van de geheimzinnige metalen is behalve op UFO sites en gelieerde youtubes geen sprake op natuurkundesites. Hoe zou dat toch komen :)
Ik weet niet hoe je dagbesteding er uitziet maar uren in de krochten van youtube dwalen is niet de mijne.
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
doctorwho
Ontoombaar

Bericht door doctorwho »

MaartenV schreef: 25 okt 2020 15:44
Als daadwerkelijk onbekende materialen anders dan dit afkomstig van meteorieten gevonden zijn kan je verwachten dat dit onder natuurkundigen besproken wordt. Op sites over natuurkunde kan ik tot op heden nog niets vinden.
Zoals in de film 'The Phenomenon' wordt gesteld door John Podesta, vorige Chief of State: men wil zijn reputatie en carrière niet op het spel zetten door zich diep in dat onderwerp te gaan verdiepen. Wanneer je afkomt met het woord 'UFO' zijn wetenschappelijke tijdschriften al zeker niet bereid jouw manuscript submission ernstig te nemen. Je mag vrezen voor je loopbaan als natuurkundige. Om ooit nog fondsen te kunnen werven voor één of ander wetenschappelijk project. De universiteit waar je bent aangesloten lijdt reputatieschade door jou, omdat je dergelijke papers indient. Vrijheid van denken en vrijheid van onderzoek binnen de wetenschappelijke wereld? Nee hoor.
Zou er sprake van een doofpot-complot zijn :shock: :shock:
Maar het gaat hier nota bene om fysiek bewijs dat is toch geweldig al je dat ter toetsing mag aanbieden?
Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint »

“doctorwho” schreef: Er wordt in een eerder door jou geplaatst youtube-filmpje als mogelijke verklaring voor het tic-tac fenomeen een falend sensor lock system gegeven (de bekende hibbel)
Ja want jij weet het beter dan de piloten. Beter dan AATIP. Beter dan David Fravor.
Er is zelfs een Taskforce voor opgericht.
Senatoren worden er in betrokken, Navy, Army, Men gaat zelfs internationaal aan de slag.
De voorbereidingen liepen al vanaf 1994.
Die optie is dus volkomen verwaarloosbaar.
En niemand in het Pentagon heeft het over een falend sensor lock system.
Niemand heeft de TTSA stoomtrein gestopt
Maar jij blaft naar de wielen.
“doctorwho” schreef: Je kan huiswerk geven tot je 100 gram weegt maar deze optie staat voorlopig nog steeds.
Van de geheimzinnige metalen is behalve op UFO sites en gelieerde youtubes geen sprake op natuurkundesites. Hoe zou dat toch komen
Dat heb ik al een keer of 40 uitgelegd denk ik zo. Conditionering. Wat er ook aan de hand is geweest de afgelopen 70 jaar. Men wil een definitief officieel antwoord over UAP zo lang mogelijk uitstellen. Eerst zal en moet iedereen ervan hebben gehoord.
“doctorwho” schreef: Ik weet niet hoe je dagbesteding er uitziet maar uren in de krochten van youtube dwalen is niet de mijne.
Ik ben net thuis uit mijn werk. 36 p/w
Dwalen over YouTube is voor mij niet nodig. Ik krijg redelijk vaak alles zo maar in mijn schoot geworpen.
Ik hoef alleen maar lui mijn Twitter te openen voor de beste nieuwtjes van al mijn internationale UAP enthousiastelingen. Op Twitter is het volgen en gevolgd worden. En ik ben er al een kleine 10 jaar mee bezig.
Vanaf eind 2010 schat ik zo.

Ach, we kunnen per twee berichten over en weer steeds weer opnieuw vaststellen dat je de inhoud en de context waarin het is geplaatst simpelweg niet kunt bevatten. Dit is een geweldige beperking voor je in de mogelijkheden om je vooruit te helpen. Het bewijst dat je in dit topic een conformist bent die een driewieler nodig heeft tegen omvallen bij stilstand.

Kijk. Last hebben van Dunning Kruger is natuurlijk nog tot daar aan toe, maar dan hier ook nog rond-piep-fietsende, en zonder nadenken overal tegen aan botsend, al zwaaiend met een volkomen bot Okkie scheermes, dat is net iets teveel van het goede voor mijn eigen persoonlijke lol hier in. Het zou egoïstisch van me zijn je vooraf niet te waarschuwen.

:)
doctorwho
Ontoombaar

Bericht door doctorwho »

Labyrint schreef: 26 okt 2020 18:04
“doctorwho” schreef: Er wordt in een eerder door jou geplaatst youtube-filmpje als mogelijke verklaring voor het tic-tac fenomeen een falend sensor lock system gegeven (de bekende hibbel)
Ja want jij weet het beter dan de piloten. Beter dan AATIP. Beter dan David Fravor.
Het is geen kwestie van beter weten want ik heb niet eens een vliegbrevet

https://www.flyingmag.com/five-reasons- ... ufo-story/
https://www.skeptic.com/reading_room/pe ... ia-frenzy/

De verklaring van een falend sensorlock-syteem werd gegeven maar mag van jou niet meedoen.
De geheimzinnige metalen mogen niet worden onderzocht want men wil er de vingers niet aan branden :D
Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint »

De eerste is een stukje uit 2017 die heb je mij volgens mij al eerder gestuurd in dit topic. Toen was TTSA net uit de luiers. Het was nog ruim voor de meeuw van Mick.
Ik ken beide stukjes. Hebben ze al wat teweeg-gebracht?

We leven inmiddels wat gebeurtenissen en piloten-getuigenissen en een hele serie verschijnen, en discussies over in weer in media en kranten enz.enz. verder.

Nou ga maar verder zoeken.

:)
Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint »

doctorwho schreef: 26 okt 2020 18:46 De verklaring van een falend sensorlock-syteem werd gegeven maar mag van jou niet meedoen.
De geheimzinnige metalen mogen niet worden onderzocht want men wil er de vingers niet aan branden :D
Nou even niet autistisch doen. Het staan of vallen van TTSA en deze trein waar straks steeds meer interessante types aan boord gaan stappen hangt niet af een falend sensorlock-syteem

Conditionering.

Men wil iets aan ons kwijt. Men wist lang niet hoe.
De Nimitz en de 3 video's zijn ..... slechts .... bedoeld voor ons.
Het tikken op het wijnglas.

En de Pavlov filmpjes zijn ook gewoon een onderdeel van de conditionering.

Afbeelding
Peter van Velzen
Site Admin

Bericht door Peter van Velzen »

MaartenV schreef: 26 okt 2020 09:54 Als deze bron binnen de Amerikaanse regering niet goed genoeg is om je te overtuigen van dat er 'iets' gaande is, dan weet ik het ook niet meer:
Hoe kom je op het idee dat een regering geleid door een massa-leugenaar iemand met de nodige skepsis waar dan ook van kan overtuigen? Ook de senaat wordt momenteel geleid door een aartsbedrieger, Onder Joe Biden en Chuck Schumer zal het wat beter zijn, maar zelfs dan, moet je weten wie wiens sponsors zijn en niets voor zoete koek aannemen,
Ik wens u alle goeds
Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint »

Peter van Velzen schreef: 27 okt 2020 01:35
MaartenV schreef: 26 okt 2020 09:54 Als deze bron binnen de Amerikaanse regering niet goed genoeg is om je te overtuigen van dat er 'iets' gaande is, dan weet ik het ook niet meer:
Hoe kom je op het idee dat een regering geleid door een massa-leugenaar iemand met de nodige skepsis waar dan ook van kan overtuigen? Ook de senaat wordt momenteel geleid door een aartsbedrieger, Onder Joe Biden en Chuck Schumer zal het wat beter zijn, maar zelfs dan, moet je weten wie wiens sponsors zijn en niets voor zoete koek aannemen,
Juist de democraten zijn voornamelijk in het UAP kamp. Dat heb ik hier al behoorlijk wat keren aangehaald.
Voor TTSA is het goed dat Trump verdwijnt. De democraat en Obama's naaste, en later de eveneens UAP jagende Hillary Clinton's presidentiële campagne leider John Podesta werkte er al jaren lang aan.

Verder is de berg klokkenluiders en de berg documenten te hoog.
En dus moest er een Limited Hangout komen, waarschijnlijk als deksel op de doos van Pandora

1994. The Rockefeller Initiative
Documents obtained from the Office of Science and Technology Policy and the Clinton Presidential Library via the Freedom of Information Act confirming and contemporary with a highly important and little publicized effort by Laurance Rockefeller to convince President Bill Clinton to release all government held documents relating to the UFO phenomena, end the truth embargo and effectively be the "Disclosure President."
The Rockefeller Initiative

Hier hebben we Hillary die over UAP opschept.

En dan deze, nota bene nog vlak voor Trump de verkiezingen won.

Rereformed
Moderator
Contacteer:

Bericht door Rereformed »

Kortom, sensationele berichten die uit de VS komen kan toch geen Europeaan meer serieus nemen. Het is altijd een land geweest van golddiggers en goedgelovigen. En dat is het nog steeds tot op het bot.
Born OK the first time
Plaats reactie