“doctorwho” schreef: Er wordt in een eerder door jou geplaatst youtube-filmpje als mogelijke verklaring voor het tic-tac fenomeen een falend sensor lock system gegeven (de bekende hibbel)
Ja want jij weet het beter dan de piloten. Beter dan AATIP. Beter dan David Fravor.
Er is zelfs een Taskforce voor opgericht.
Senatoren worden er in betrokken, Navy, Army, Men gaat zelfs internationaal aan de slag.
De voorbereidingen liepen al vanaf 1994.
Die optie is dus volkomen verwaarloosbaar.
En niemand in het Pentagon heeft het over een falend sensor lock system.
Niemand heeft de TTSA stoomtrein gestopt
Maar jij blaft naar de wielen.
“doctorwho” schreef: Je kan huiswerk geven tot je 100 gram weegt maar deze optie staat voorlopig nog steeds.
Van de geheimzinnige metalen is behalve op UFO sites en gelieerde youtubes geen sprake op natuurkundesites. Hoe zou dat toch komen
Dat heb ik al een keer of 40 uitgelegd denk ik zo. Conditionering. Wat er ook aan de hand is geweest de afgelopen 70 jaar. Men wil een definitief officieel antwoord over UAP zo lang mogelijk uitstellen. Eerst zal en moet iedereen ervan hebben gehoord.
“doctorwho” schreef: Ik weet niet hoe je dagbesteding er uitziet maar uren in de krochten van youtube dwalen is niet de mijne.
Ik ben net thuis uit mijn werk. 36 p/w
Dwalen over YouTube is voor mij niet nodig. Ik krijg redelijk vaak alles zo maar in mijn schoot geworpen.
Ik hoef alleen maar lui mijn Twitter te openen voor de beste nieuwtjes van al mijn internationale UAP enthousiastelingen. Op Twitter is het volgen en gevolgd worden. En ik ben er al een kleine 10 jaar mee bezig.
Vanaf eind 2010 schat ik zo.
Ach, we kunnen per twee berichten over en weer steeds weer opnieuw vaststellen dat je de inhoud en de context waarin het is geplaatst simpelweg niet kunt bevatten. Dit is een geweldige beperking voor je in de mogelijkheden om je vooruit te helpen. Het bewijst dat je in dit topic een conformist bent die een driewieler nodig heeft tegen omvallen bij stilstand.
Kijk. Last hebben van Dunning Kruger is natuurlijk nog tot daar aan toe, maar dan hier ook nog rond-piep-fietsende, en zonder nadenken overal tegen aan botsend, al zwaaiend met een volkomen bot Okkie scheermes, dat is net iets teveel van het goede voor mijn eigen persoonlijke lol hier in. Het zou egoïstisch van me zijn je vooraf niet te waarschuwen.