doctorwho schreef: ↑25 okt 2020 13:03Jij kan gelukkig klip en klaar aantonen dat de fenomenen besproken in de filmpjes echt buitenaards zijn en andere verklaringen verwerpen.
Laten we objectief (proberen te) blijven.
Dat hoeft niet hoor, maar het zou beter zijn.
Ik heb in dit topic nooit een stelling ingenomen.
Ik heb soms gedurfde hypothesen verbanden gelegd binnen een axioma.
Het laatste nieuws aangevoerd.
Ik heb gelezen, gehoord, gezien, overdacht .....
Wat ik er persoonlijk van denk van hetgeen ik heb gezien en heb meegekregen de afgelopen jaren, daarvan zou ik al te zeer offtopic gaan raken. Ik heb wel een heel abstract en variabel vermoeden...
Ik zou teleurgesteld zijn wanneer het om hypermodern aards oorlogstuig zou gaan.
doctorwho schreef: ↑25 okt 2020 13:03Behalve youtube filmpjes waarin een herhaling van zetten te zien is heeft dit draadje nog geen sikkepitje concreets opgeleverd.
Herhaling van zetten? Huh? Ten eerste klopt er niets van wat jij nu zegt. Het dondert inmiddels in het Pentagon. Dus ik weet niet waar jij je bevindingen op baseert. Ten tweede is dit aan herhaling nog niets. Er gaat vast nog een kleine 70 jaar in zetten herhaalt worden. In de UAP Congressional Hearings.
doctorwho schreef: ↑25 okt 2020 13:03Een geboden verklaring als een niet goed werkend sensor lock system daar ga je aan voorbij .
Ah de hibbel. Tja als jij daar alvast zin in hebt, ga ik alvast wat anders luchtig onderzoeken.
Help jezelf met deze droge langdradige studie.
A Forensic Analysis of Navy Carrier Strike Group Eleven’s Encounter with an Anomalous Aerial Vehicle
https://drive.google.com/file/d/1WgURI1 ... X4Z0J/view
Maar on-topic weer: Ik ga in dit topic
nergens aan voorbij.
Heel de
DOD gaat aan die hibbels kennelijk wel voorbij.
doctorwho schreef: ↑25 okt 2020 13:03Als daadwerkelijk onbekende materialen anders dan dit afkomstig van meteorieten gevonden zijn kan je verwachten dat dit onder natuurkundigen besproken wordt. Op sites over natuurkunde kan ik tot op heden nog niets vinden.
Ja dat is erg vervelend.
Leestip How UFOs conquered the world: The history of a modern myth auteur David Clarke
Ik moet nog beginnen met het herlezen van herdrukte "Blake en Mortimer's - S.O.S. Meteoren". Die heb ik hier vers van Bolpuntcom
Geen Grap! Ik heb 'm hier echt liggen!