Met die stukjes uit 2017 en 2019 loop je toch wel een beetje achter de recente feiten en ontwikkelingen aan. Een kijk op Elizondo in 2017. Het prille begin van TTSA waar Luis nog ouderwets “onder de loep” genomen werd door een paar skeptische mopperaars.
Maar ok. Het is en blijft CIA he?.
Inmiddels zijn we 3 (en 1) jaar verwijderd van de stukje(s), en hebben we een opgericht UAP Taskforce Force en een officieel erkend UAP probleem namens de NAVY waarover inmiddels drie senatoren in het Witte Huis zich buigen, met in de toekomst nog een aangekondigde congressional hearings hierover. Inclusief de (openlijke) “kernwapens vs UAP” onderzoeken.
Dit alles
zo overhoop trekken lijkt me wat overdreven vanwege een hibbeltje of twee.
De tweede link.
Ja geweldig. Dat skeptisch knipseltje dat jij stuurt dat had Heeck ook al aangevoerd.
viewtopic.php?p=564744#p564744 Er staat daar zo goed als niets wat ik nog niet wist. Keith Kloor volg ik al een paar jaar op Twitter, evenals Mick West. Ze hebben vanuit hun stoel hun theorietjes over de 3 grappige filmpjes maar daar blijft het bij.
Er staat misschien terecht de klacht:
One seriously wonders why, if unknown objects were supposedly seen “almost daily” for nearly a year, and hung around “all day,” we don’t have overwhelming video, photographic, and instrumental evidence of them, removing all doubt about their appearance and behavior? In reality, all we see are the same three blurry infrared videos promoted by TTSA, over and over again. This makes no sense at all. Doesn’t the Navy have any cameras, radar and other surveillance equipment?
Ik denk soms ook: “Schiet nou op”.
Wat doe je eraan he?
Merk op dat de nieuwsstroom via TTSA, dan weer sluit, dan weer opent. Elk aantal maanden doet men steeds weer een volgende stap via de media met weer iets bijzonders erover als aanvulling. Dat is een onderdeel van de conditionering.
Er komt nog lang geen persconferentie. Dat is wellicht riskant.
Mensen gaan voor minder de straat op.
Je zou toch zeggen dat als er dus werkelijk een mededeling in de planning staat met een enorm psychologisch gewicht, dat men dan vooraf jaren lang heeft overlegd over hoe men deze werkelijkheid niet al te hard te zullen doen laten inslaan in de onvoorbereide psyche van grote groepen (en religieuze) mensen tegelijk.
"We have deliberately stayed away from going down the rabbit hole of who's behind the wheel and what are their intentions because a lot of people have a lot of feelings about that and are very emotional about that," Elizondo said. "I wanted to allow the data to speak for itself." - Aldus Luis Elizondo - 2018
Dat “conditioneren” waar ik steeds op wijs. Mensen worden momenteel verzadigd met UAP verhalen en gebeurtenissen.
Het algemeen collectief incasseringsvermogen wordt wellicht mentaal voorbereid en gesterkt om waarschijnlijk straks een meer definitieve mededeling te kunnen verwerken over de situatie met deze UAP en het definitieve antwoord op wat het voor objecten zijn, en waartoe ze er zijn. En door wie of wat.
De dag waardoor waarschijnlijk iedereen ineens 1 en al oor is?
En dat is een dag die ze het liefst willen uitstellen?