Same here, maar wat me ook opvalt aan Henoch dat hij Jezus op een voetstuk plaatst met (vaak) zichzelf ernaastMinderMutsig schreef:
Ik heb dit draadje met veel interesse en groeiende ergernis gelezen
Henochs evangelisatiehoekje waar je kan ge/overtuigen
Moderator: Moderators
- >Edwin<
- Forum fan
- Contacteer:
Oo, nu heet dat plotseling flauw te zijn? Jij houdt er wel een flinke arsenaal aan slappe praatjes op na, jochie. Jij noemde in wat ik van je citeerde Allah satan zelf of anders zou het wel een hoge vorst van de duisternis zijn. Maar nu is het niet een noemenswaardig gebeuren dat je God ter gelegenheid maar even Allah noemt? Daar moet ik niet zo flauw over doen?Henoch schreef:Iedereen weet dat in het oosten God met 'Allah' vertaald wordt, Edwin, dus niet zo flauw! Een vergelijkende studie van Koran en Bijbel, zal duidelijk maken, dat de claim die Moslims leggen op het feit dat de God van de Koran dezelfde God is van de Bijbel, een valse en leugenachtige claim is.
Jij bent echt stuitend krankzinnig.
God is een misplaatste grap.henoch schreef:Hoe jij God noemt, moet jij echter zelf weten, want dat is jouw eigen verantwoordelijkheid.
Laatst gewijzigd door >Edwin< op 23 okt 2007 17:30, 1 keer totaal gewijzigd.
It's always night, or we wouldn't need light.
-Thelonious Monk
-Thelonious Monk
Osiris (swt) weet het beter ehAtli schreef:Ach Sararje, kijk dat we nu een klein probleempje met waarheidcriteria hebben hoef ik je niet te vertellen. Wat wel belangrijk is, is dat je moet beseffen dat voor God, Allah, Odin alles mogelijk is?Sararje schreef:Dus God is Allah maar Allah is niet God, snap je het zelf nog wel Henoch?
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
- islamwomen
- Forum fan
jep, tuurlijk.robindr schreef:Ja Islamwoman, kan je ons hier eens de overduidelijke bewijzen laten zien aub?islamwomen schreef: de koran zelf is wetenschap en bevind vol wetenschap
maar om niet te vergeten, de koran is het belangrijkste dat vol wetenschap zit.
een ding moet je wel weten..
het is niet alleen aan de wetenschapelijke waarheden, wat je kan leiden naar Allah.
hier heb ik een paar (wonderen)
*dat mekka het middelpunt is van de aarde
*het vasten is goed voor je lichaam
*varken en ziekte
en zo kan ik er wel heel veel opnoemen.
bekijk dit filmpje over de wonderen van Allah swt!!
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... &plindex=4

- islamwomen
- Forum fan
Ik zou tegen islamwoman willen zeggen: "Jezus houdt van jou, en Hij is werkelijk de Zoon van Allah, ook al beweert jullie boek van niet."Henoch schreef:Rereformed schreef:Alsjeblieft, hier is het bewijs:Maar als er ook nog love and peace van Allah komen, zal er geen wolkje meer aan de hemel zijn, toch?
Beste Henoch,
waarom is het dan zo, dat als je de bijbel openslaat, dat je dan allerlei passages vind waarin staat dat jezus slechts een profeet is??

- islamwomen
- Forum fan
nogmaals je word niet alleen met wetenschap naar Allah swt geleid..Kitty schreef:Is dit wetenschap islamwoman???? (met dank aan Devious voor de inhoud van deze posting)
Wil je dit wel even lezen aub??? Want dit haalt jouw stelling dat de Koran alleen wetenschap bevat namelijk onderuit.
21:31. ‘En Wij hebben op aarde onwrikbare bergen geplaatst, opdat zij niet met hen (de mensen) zouden beven;
Heel grappig om te zien hoe Allah hier bergen op de aarde plaatst om te voorkomen dat deze gaat schudden, zoals wij een gewicht op een vel papier leggen, om te voorkomen dat deze wegwaait. Erg wetenschappelijk ook.
13:2. Allah is Hij, Die de hemelen heeft doen verrijzen zonder pilaren die gij kunt zien. Daarna zette Hij Zich op de troon.’
Deze is vooral erg indrukwekkend. Een hemel die is ondersteund wordt door onzichtbare pilaren. Een briljante wetenschappelijke ontdekking. Het enige wat onze wetenschappers nog moeten doen is het lokaliseren van deze onzichtbare pilaren. Misschien kunnen we om deze pilaren een wenteltrap maken, en dan kunnen naar boven klimmen om Allah's Troon te zoeken, die zich ergens op het 'hemelgewelf' bevindt.
78:6-7. ‘Hebben Wij niet de aarde gemaakt tot een uitgestrekt vlak en de bergen tot pinnen?’
Prachtig, prachtig. Einstein en Newton? Weg ermee. We hebben immers de Heilige Qoraan, waarin onweerlegbaar wordt bewezen dat de aarde 'een uitgestrekt vlak' is. Zeg maar een soort tapijt, waarbij de bergen als tentharingen dienen om te voorkomen dat het tapijt verschuift. Prachtig die Heilige Qoraan! Bron van wijsheid en wetenschap.
Sura 23:12. Voorwaar, Wij scheppen de mens uit een uittreksel van klei;13. Dan plaatsen Wij hem als een kleine levenskiem in een veilige plaats.14. Vervolgens vormen Wij de levenskiem tot een klonter bloed; daarna vormen Wij het geronnen bloed tot een (vormeloze) klomp; dan vormen Wij beenderen uit deze (vormeloze) klomp; daarna bekleden Wij deze beenderen met vlees;
Ik raak steeds meer onder de indruk van de eeuwige wijsheid van het Boek der boeken. De Qoraan bewijst hier dat de moderne embryologie ongelijk heeft, en laat zien dat we terug moeten naar de aristotelische embryologie, waarin de eicel niet bestaat, en het embryo wordt gevormd door het stremmen van menstruatiebloed onder invloed van het mannelijke zaad.
Sura 36:36. Glorie zij Hem, Die alles in paren schiep van hetgeen op aarde groeit en van hen zelf en van hetgeen zijn nog niet kennen.
Sura 51:49. ‘En Wij hebben alles in paren geschapen opdat gij er lering uit moogt trekken.’
Briljant! Nu weten we dat Parthogenese, apomixie en het klonen waarvan we altijd meenden dat eencelligen zich op deze manier voorplanten, wetenschappelijke misvattingen zijn. Het bewijs is geleverd, want het staat in de Qoraan!

- islamwomen
- Forum fan
Kitty schreef:Gaan we liegen Henoch? Eerder zei je dat Allah iemand anders was dan de God uit de Bijbel, hoe kan Jezus dan nu ineens de zoon van Allah zijn? Er staat in de Bijbel, anders dan in de Koran, toch niet dat je mag liegen voor je geloof?Henoch schreef:Ik zou tegen islamwoman willen zeggen: "Jezus houdt van jou, en Hij is werkelijk de Zoon van Allah, ook al beweert jullie boek van niet."
inderdaad je mag niet liegen voor je geloof, om bijvoorbeeld iemand te laten bekeren tot het christendom... ik zouz eggen de waarheid komt altijd boven water

- islamwomen
- Forum fan
Henoch ik heb de waarheid al gevonden, en ik zou het nergens anders voor willen ruilenHenoch schreef:Kitty, nu zelf niet gaan liegen! Ik gebruik hier het woord "Allah" als vertaling van "God" om islamwoman tegemoet te treden, en niet al te hard naar haar over te komen. Natuurlijk heeft zij recht op de waarheid: Allah uit de Koran is God ook niet!Kitty schreef:Gaan we liegen Henoch? Eerder zei je dat Allah iemand anders was dan de God uit de Bijbel, hoe kan Jezus dan nu ineens de zoon van Allah zijn? Er staat in de Bijbel, anders dan in de Koran, toch niet dat je mag liegen voor je geloof?Henoch schreef:Ik zou tegen islamwoman willen zeggen: "Jezus houdt van jou, en Hij is werkelijk de Zoon van Allah, ook al beweert jullie boek van niet."
http://home.filternet.nl/~kjv/allah.htm

Ach ja, weer eens geen antwoord.......ze zijn ook allemaal hetzelfde......verdorven leugenaars!Atli schreef:Vertel nu ff islamwomen, hoe komt het dat jouw "allah" hier en daar heel wat ziektes overslaat aangaande op de mens overdraagbare veeziektes? Je geeft toch zo op over het verband tussen varkens en ziektes?