Waar gaat Nederland heen?

Discussies over de Islam.

Moderator: Moderators

bendk
Forum fan

Bericht door bendk »

Dit is een van de redenen dat ik weggegaan ben uit nederland, serieus! Regels en regels en regels en...

Wat nou vrijheid, wat nou sociaal !!!!

http://www.telegraaf.nl/binnenland/7189 ... html?p=3,1
Emigreer...want er is meer tussen hemel en aarde.
0ortje
Forum fan

Bericht door 0ortje »

cluny schreef:Korter quoten AUB. ingekort door Skeptic
Wat denk je dat de functie is van '..............'?
Vertel het me maar....
Het grootste boek van alle, ik bedoel het boek van de natuur, ligt opengeslagen voor ons.
Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

Plons schreef:Ik geloof je wel maar ik vind het maf dat er bij jou 30 keer is ingebroken en bij mij nog nooit, ondanks dat ik in een grote achterbuurt heb gewoond.
Het is ook niet lonend om te gaan inbreken in een achterbuurt. Dat doen ze dus elders waar wat te halen valt 8)
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)

En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

0ortje schreef:Nogmaals ingekort. Denk aan het korte quoten AUB.
Vertel het me maar....
Er zijn bevolkingsgroepen die hoewel al generaties in Nederland levend toch maar door blijven zeuren dat hun hart nog steeds in het land van herkomst ligt.
Met name de moslimnederlander heeft daar last van.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
bendk
Forum fan

Bericht door bendk »

Het is ook niet lonend om te gaan inbreken in een achterbuurt. Dat doen ze dus elders waar wat te halen valt
zoals je eigen personeel, maar volgens de rechter was het te weinig, ik moest de persoon toch maar in dienst blijven houden,
Plons
Bevlogen

Bericht door Plons »

The Burden of Crime in the EU

http://www.europeansafetyobservatory.eu ... e%20EU.pdf

Kun je alles lezen hoe het is gesteld met de criminaliteit hier en daar.
Fuck met alles.
bendk
Forum fan

Bericht door bendk »

@plons

een deel kende ik al, maar ga er weer even zitten en als dank een tegenprestatie, wat cijfers van het cbs over de ciminaliteit van jongeren in nl en de verdeelsleutel van de bevolkingsgroepen in nl.

Na 2004 produceert het cbs geen cijfers meer over dit onderwerp en dat is raar, daar zij per kwartaal info verstrekken over van alles en nog wat in nederland..

http://statline.cbs.nl/StatWeb/Table.as ... ,G5&STB=G3
Plons
Bevlogen

Bericht door Plons »

Ik heb je een link gegeven die de criminaliteit weergeeft in Nederland 'en' Denemarken,en dan kom jij aan met een link over welke groep in Nederland die criminaliteit veroorzaakt. Wat in het rapport van 'burden of crime' naar voren komt -op veel gebieden- is dat het vergeleken met Denemarken niet zo veel verschil in zit.
Selaint detail: Met haat tegenover minority staat Denemarken op de tweede plaats.
Fuck met alles.
bendk
Forum fan

Bericht door bendk »

@plons
een deel kende ik al, maar ga er weer even zitten en als dank een tegenprestatie,
Plons
Bevlogen

Bericht door Plons »

bendk schreef: en als dank een tegenprestatie,
Dat is wat ik bedoel, dat noem ik geen tegenprestatie. Een van de redenen dat je uit N.L bent wegggegaan:
Wat nou vrijheid, wat nou sociaal !!!!
met als zogenaamd bewijs een linkje, als 'tegenprestatie' heb ik je een link gegeven naar een onafhankelijk rapport waarin staat dat (kwa criminaliteit) Nederland op de vierde plaats staat en Denemarken op de -met klein verschil- vijfde plaats (terwijl Nederland ruw geschat 11 miljoen mensen meer heeft als Denemarken)...en dan zeg ik 'wat nou vrijheid, wat nou sociaal !!!'.

Kritiek op m'n land en op de Nederlanders, prima. Maar dan wel redelijkerwijs. Nog steeds is Nederland een welvarend land en hoog scoort op gebied op o/a het sociale vlak en onderwijs. Nederland heeft m.i 1 probleem: teveel mensen op een kluitje.
Fuck met alles.
Mahalingam
Ervaren pen

Bericht door Mahalingam »

Degene die nu Nederland verlaten om elders een bestaan op te bouwen noemen we nog niet "vluchtelingen'. Maar geheel onmogelijk lijkt het mij niet in de toekomst
Afbeelding
MOODY BLUE
Diehard

Bericht door MOODY BLUE »

Verkiezingsfraude door allochtonen in Amsterdam

woensdag 3 oktober 2007 13:06

Veel allochtone kiezers in Amsterdam zijn bij de verkiezingen in maart en november vorig jaar door vrienden en familie 'geholpen' bij het uitbrengen van hun stem. Om ruzies te voorkomen grepen stembureauvoorzitters niet in.

Allochtoon stemhokje
Veel Amsterdamse allochtonen eisen hulp bij het stemmen

'Tijdens de verkiezingen in maart en november van 2006 is op de Amsterdamse stembureaus de stemprocedure op verschillende manieren en ook in strijd met de Kieswet uitgevoerd,' concludeert de Gemeentelijke Ombudsman in een vandaag gepubliceerd rapport.

Het gaat voornamelijk om allochtone kiezers, bevestigt een woordvoerder van de Ombudsman tegen elsevier.nl. Veel allochtone kiezers zijn de Nederlandse taal niet voldoende machtig en begrijpen hoe een stemcomputer werkt.

Agressie
Meegebrachte familie en vrienden eisen daarom dat ze worden 'geholpen' bij het stemmen. Als ze er door de stembureauvoorzitters op worden gewezen dat dat volgens de Kieswet niet mag, ontstaan er volgens het rapport 'onoverzichtelijke situaties, irritatie en zelfs agressie'.

'De stembureauvoorzitters moeten dan kiezen tussen helpen of ruzie,' aldus de woordvoerder. Volgens hem is de kans groot dat dergelijke misstanden zich ook voordoen in andere steden waar veel allochtonen wonen.

Gemachtigd
Het rapport pleit daarom voor een betere begeleiding van de stembureauvoorzitters. Over de geldigheid van de Amsterdamse uitslagen vorig jaar wil de woordvoerder niets zeggen.

Het onderzoek werd ingesteld nadat in april onregelmatigheden bij de stembureaus in de Amsterdamse wijk Bos en Lommer aan het licht waren gekomen.

Kiezers werden geholpen door meegebrachte partners, vrienden of toevallige passanten, die soms ook voor hen stemden. Ook brachten kiezers verschillende keren een stem uit, zonder dat ze daarvoor waren gemachtigd.

De PVV heeft Kamervragen gesteld over de kwestie.

Door Robbert de Witt[/b]
Afbeelding

I'm more than that, I know I am, at least, I think I must be.

There you go man, keep as cool as you can.
bendk
Forum fan

Bericht door bendk »

Nederland heeft m.i 1 probleem: teveel mensen op een kluitje.
Nou prima toch, als dat alles is dan heb ik er eigenlijk niets meer aan toe te voegen.
bendk
Forum fan

Bericht door bendk »

En er is al zoveel gedaan om het een beetje netjes te houden, wat werkt dan wel?

http://www.telegraaf.nl/binnenland/7278 ... html?p=9,1
Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

Ach, vroeger werd er vast ook wel eens een burgemeester bedreigd (sarcasme!)
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)

En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Plaats reactie