Kaffer schreef:Ik heb eens gelezen in De Bijbel dat je homo wordt door te liegen.
Zou best wel eens kunnen , als je steeds het tegenovergestelde denkt of de waarheid kan dit ook wel eens overslaan op het seksuele hoor.
Tot op heden heb ik nog geen communist , ook al aartsleugenaars tegengekomen die niet in de evolutietheorie gelooft.
Een homo ook niet ( wel al een homo tegengekomen , maar niet één die niet in de evolutietheorie gelooft).
Homo's en communisten , soulmates 8)
Niet jokken ik heb je al eens een link gegeven van een communistische christelijke organisatie.
Waar heb je dat in de bijbel gelezen? In je stamkroeg na een doorwaakte nacht?
Hoe dan ook de bijbel is verzonnen en staat vol kolder dus het zou best kunnen. Het typeert jou dat je dit voor waar aannneemt.
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
Ik ben een troll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat gaat er hem hier toch niet eerlijk aan toe hé
ik noem hier iemand een randdebiel , en t'was nog een randdebiel ook = Waarschuwing
Iemand anders zegt dat ik voze hersenen heb = Geen waarschuwing.
Beide beledigngen staan in overeenstemming .
Dit kan toch niet hé.
Wat de creationist niet mag , mag de evolutionist= overtreding van de antidiscriminatiewet.
Nu we het toch over de evolutietheorie hebben , nog eens trollen , wat vind jij van de Darwinvinken
Nee nee nee onmogelijk.
Jij zegt dat mensen die op jouw reageren een brol zijn.
Ik ben aan het discussiëren in jouw stijl.
Jij reageert op mij.
Dus ben jij een broll.
Ik geloof in de hersenen van de mens over mijn ziel maak ik me geen zorgen.
doctorwho schreef:
Niet jokken ik heb je al eens een link gegeven van een communistische christelijke organisatie.
Hoe dan ook de bijbel is verzonnen en staat vol kolder dus het zou best kunnen. Het typeert jou dat je dit voor waar aannneemt.
doctorwho schreef:
Kaffer schreef:Ik heb eens gelezen in De Bijbel dat je homo wordt door te liegen.
Zou best wel eens kunnen , als je steeds het tegenovergestelde denkt of de waarheid kan dit ook wel eens overslaan op het seksuele hoor.
Tot op heden heb ik nog geen communist , ook al aartsleugenaars tegengekomen die niet in de evolutietheorie gelooft.
Een homo ook niet ( wel al een homo tegengekomen , maar niet één die niet in de evolutietheorie gelooft).
Homo's en communisten , soulmates 8)
(trouwens hoe meer ik van je lees, hoe jonger ik je inschat. Momenteel kan je hooguit 16jaar zijn me dunkt)
Life is but a momentary glimpse of the wonder of the astonishing universe, and it is sad to see so many dreaming it away on spiritual fantasy.
- Carl Sagan -
(trouwens hoe meer ik van je lees, hoe jonger ik je inschat. Momenteel kan je hooguit 16jaar zijn me dunkt)
Ik ben 1 jaar en 3 maand
ik ken ze wel die charlatans die zich voor hetero uitgeven en tenslotte homo blijken te zijn.
Losers.
Noem mij eens een homo die al een substantiele bijdrage heeft geleverd aan de samenleving.
Een leven verloren in seks.
Een leven verloren in scherts.
Idd, binnenkort heeft Kaffer zijn derde en voorlopig laatste waarschuwing binnen.
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
Kaffer schreef:
Noem mij eens een homo die al een substantiele bijdrage heeft geleverd aan de samenleving.
Homofoob ook nog, onze keffer. Neh, ik noem er postuum zomaar eentje: Jos Brink. Waarom niet? Entertainment is ook een deel van deze samenleving. Nu zie je ook direct dat 'substantieel' een zeer relatief begrip is.
Maar gezien je neiging om gevestigde wetenschappelijke theoriën niet te begrijpen, neem ik aan dat je ook geen kaas hebt gegeten van relativiteit.
Bah, ik moet je niet. Erg is het.
Why has not anyone seen that fossils alone gave birth to a theory about the formation of the earth, that without them, no one would have ever dreamed that there were successive epochs in the formation of the globe.
G. Cuvier (1769-1832)