Voorwaar zeg ik u blueflame gij zegt het beter dan ik zou kunnen zeggen. Hoewel de baarmoeder was wel ok ik ben er 4 weken langer blijven hangen dan strikt noodzakelijk. Maar dan het wonder van de geboorte heh? probeer maar eens als baby van 11 pond een beetje relaxed door die uitgang te komen. Was niet zo'n succes blijkbaar.Blueflame schreef:Het is eigenlijk vreemd. De meeste mannen proberen namelijk één keer, bij het begin van hun leven, om uit de baarmoeder te raken en lijken de rest van hun leven bezig om er weer in te raken.Marinus schreef: Niet direct; ik heb maar één keer in een vagina gezeten en dat was meer dan genoeg voor de rest van m'n leven.
Wat zijn mensen toch heerlijke diertjes.
Mvg.
Homo-bom?
Moderator: Moderators
USA Pentagon.comFenomeen schreef:Ik vond het ook niet alleen maar negatief.
Wat zit er eigenlijk in zo'n bom en waar ik koop ik dat?
Gooi hem op het Vaticaan haha Om te kijken uit welk vaatje die ouwe Ratzinger dán gaat tappen
Laatst gewijzigd door fbs33 op 27 jun 2007 00:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Altijd hetzelfde met die relnichten, nog te beroerd om uit de trog te eten die hun voedMarinus schreef: Niet direct; ik heb maar één keer in een vagina gezeten en dat was meer dan genoeg voor de rest van m'n leven.
Het is geel/blauw en als je het in je oog krijgt ben je dood !
(thcirtsaam tiu yticretni ed)
(thcirtsaam tiu yticretni ed)
Ik kreeg flesvoeding. En die spenen heh? errug suggestief natuurlijk.DigiHeld schreef:Altijd hetzelfde met die relnichten, nog te beroerd om uit de trog te eten die hun voedMarinus schreef: Niet direct; ik heb maar één keer in een vagina gezeten en dat was meer dan genoeg voor de rest van m'n leven.
hahahaha dit gaat echt nergens meer over. (hoewel we meer inhoud hebben dan de gemiddelde discussie op www.eoforum.nl)DigiHeld schreef:trog was een metafoor voor iets wat een metertje lager zit dan de spenen waar jij op doeld.
Schrijf jij kat en lol ook altijd met een u
Maar goed er is dus wat verwarring mijnerzijds ontstaan tussen de trog en de spenen op latere leeftijd, maar ik las net op exit.com dat dat goed te genezen is.
Marinus
PS nee maar ik schrijf kot en lel wel met een u
U vraagt en wij draaienMarinus schreef:Sorry kitty,Kitty schreef:Jongens denken jullie een beetje aan het niveau?
Ik denk dat een onderwerp als de "homo-bom" sowieso om een slotje vraagt.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.