doctorwho schreef:
Grappen zullen je hier niet redden. De platte aarde ? Jij hebt de vlakke versleten aarde gepostuleerd (plat is weer een ander concept)
Die zondvloed daar is geen enkele geologische aanwijzing voor. Maar jij kan dit blijkbaar aantonen. Dan nodig ik je uit om dat te doen met behulp van controleerbare objectieve gegevens.
Maar ga nu eens beginnen met overtuigend de zondvloed aantonen. En leg gelijk even uit wat er met het al dat overtollige water gebeurd is.
Hey, leuk dat je me het vraagt! ik kan het aantonen inderdaad!
Ik zal bij het begin beginnen he. eerst was er alleen maar water op de aarde, God maakte scheiding tussen water en aarde. Hoe deed hij dat? Hij heeft een flinke hoeveelheid water om de aarde heen gezet, je hebt een ozon laag of hoe je hem maar noemen wil. Daaromheen of daar ergens in de buitenste kring zat een dikke laag water. Deze laag water had ook nog een andere functie, het beschermde ons tegen schadelijke stralen van de zon.
maar nu verder,
De mens zondigde en weigerde naar God te luisteren, God kreeg spijt van wat hij gemaakt had, zijn eigen schepselen luisterden niet naar hem, dus wat deed hij, hij zond alle hoofdparen van dieren in een schip, samen met noach en zijn zonen met vrouwen en storte het water rond de buitenste kringen op de aarde. Hierdoor kon het zo langdurig regenen.
Omdat er mensen over de ark van noach gaan beginnen zal ik dat meteen duidelijke uitleggen. Zoals jullie weten is er evolutie, een dier kan zich aanpassen aan zijn omgeving. Noach had dus van elk dier een paar in zijn ark. Als je bijvoorbeeld denkt aan paarden en ponny`s dan had noach alleen een paar paarden of ponnys in zijn ark, de ponny is een aangepast paard, het blijft een paard. Het paard of ponny zal echter geen tijger worden en voor de tijgers had hij er dus ook 2 mee. Op die manier had noach paartjes in de ark.
Dan nu enig bewijs,
1.Op een zeer hoge heuvel ergens in het middenoosten is bovenop in het zand het skelet gevonden van wat de ark zou kunnen zijn.
2.Er zijn bij meer volken dergelijke verhalen aanwezig, je komt het zondvloed verhaal ook bij indianen en bij chinezen tegen, er is een zondvloed geweest maar veel volken weten het van mond op mond vertellingen en dan veranderd het verhaal langzaam.
3.De andere zondvloed verhalen hebben hele apparte arken die zouden zinken. Op het model van de Ark (zie afmetingen) worden onze hedendaagse olie tankers gebouwt. God weet dus wel wat hij de mens liet maken.
4.Er zijn verschillende plaatsen waar de aardlagen door elkaar zitten, en daarmee bedoel ik lagen die volgens de evolutie theorie miljoenen/miljarden jaren na elkaar ontstonden. 5. Bomen en dergelijke steken er dwars door heen.
6. Dan krijgen we nog fossielen die helemaal in de verkeerde aardlaag zitten en die nooit in dat tijdperk leefden volgens de evolutie theorie.
7.Dan krijgen we tropische bomen in bijvoorbeeld nederland, evoluthie theorie roept dan meteen: oh, het was dus tropisch hier.
8.Ik roep dan, tijdens de zondvloed zijn alle bomen, dieren etc over de hele aarde gespoelt, er zijn grote aardverschuivingen geweest, dat alles ongeordend in de grond zit is het bewijs van de zondvloed.
Wie God niet kent kan zelf een god maken.
------------------------------------------------------
Move out my way
Give up the mic
X to me is extremely Christ
Livin up in me
Like it or not
Put an X on my chest
Cause X marks the spot