Onderbouw dit eens met cijfers getallen en data, en leg dan eens de relatie waarom ieder mens dan eigenlijk op zoek is naar god?
dit forum en genoeg spirituele goeroes en andere religies en sekten verklaren toch dat mensen zoeken. ook wetenschapper zijn op zoek om de oorzaak achter iets te weten te komen. of dat nou gaat bij het zoeken naar een vrouw/man oftewel liefde geluk of andere drijfveren. waarom hebben mensen dat dan in zich?
Het bewijs voor het 'wel' bestaan van "GOD";
Moderator: Moderators
Weet ik veel, maar ik kan nergens een link naar die god van jouw vinden, tenzij je het hebt over het zoeken van bijgelovigen en andere adepten van het stenen tijdperk.
Als ik een boek lees vind ik het gewoon leuk om meer te weten en ben ik niet op zoek naar god. Als ik een vrouw zoek is dat omdat ik neuken een leuke bezigheid vind, maar dan denk ik zeker niet aan een bebloed lichaam aan een kruis!
Je moet met wat meer komen dan kretologie....
Als ik een boek lees vind ik het gewoon leuk om meer te weten en ben ik niet op zoek naar god. Als ik een vrouw zoek is dat omdat ik neuken een leuke bezigheid vind, maar dan denk ik zeker niet aan een bebloed lichaam aan een kruis!
Je moet met wat meer komen dan kretologie....
Hooguit om het ultieme moment wat uit te stellenAtli schreef:Als ik een vrouw zoek is dat omdat ik neuken een leuke bezigheid vind, maar dan denk ik zeker niet aan een bebloed lichaam aan een kruis
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Elise, heb je wel door dat je hier reageert op een bericht van 2 jaar geleden?elise schreef:Eef geweldig!!!
Ik zet deze discussie op slot. Had ik al veel eerder moeten doen. Als je je mening kwijt wilt, doe dat dan maar in een actuele draad, en dan hoop ik dat je bijdrage wel wat inhoudelijker is dan wat ik zojuist heb gezien.
Vriendelijke groet.
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)