Ik laat mensen altijd in hun waarde.Deadline schreef:Linda,LindaK schreef: Beste Kitty, ik lees dit na een half jaar nog eens. En ik realiseer me opeens wat een koud stuk vreten jij bent. Een "mens" (als je dat al bent) zonder enig gevoel, denkend dat jij de enige en ware mening hebt (en kent). Geen enkel gevoel heeft voor anderen. Maar toch elke dag op dit forum de mensen vertelt wat goed is en wat slecht.
En alleen het goede in jouw ogen heeft bestaansrecht. Al het andere moet dood. Zij die het niet met je eens zijn worden figuurlijk (en misschien ook wel letterlijk) afgemaakt.
Weet jij wel waar jij mee bezig bent?
Laat mensen in hun waarde; laat ze (ook al vind jij dat dom en/of burgerlijk en behoort dat niet tot jouw "Klasse") hun verhaal vertellen.
Kiezen in het leven is niet altijd makkelijk, maar kies voor jezelf en laat dat ook aan anderen.
met het bovenstaande laat jij natuurlijk mensen ook in hun waarde....
Groet,
Deadline
Dat heeft Jesaja (maar ook Jezus, God, of welke profeet dan ook) nooit gezegd. Die hebben slechts één waarde. Hun waarde. En voldoe je daar niet aan: "Dan wacht de hel".
Dat moet jij weten Deadline.
Als je je niet volledig, zonder vragen, zonder stellingen, zonder kritiek, overgeeft aan de Enige en Echte God!!!! Dan ben je verdoemd! In waarde laten van mensen komt in de Bijbel niet voor.