Column

Voor de mensen die depressief worden van alle ellende in de media, een forum met alleen positief nieuws.

Moderator: Moderators

Is het schrijven van een wekelijkse column een goed idee?

Ja
1
14%
Nee
6
86%
op welke dag wil de column verzorgen
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 7

LindaK
Banned

Bericht door LindaK »

Deadline schreef:
LindaK schreef: Beste Kitty, ik lees dit na een half jaar nog eens. En ik realiseer me opeens wat een koud stuk vreten jij bent. Een "mens" (als je dat al bent) zonder enig gevoel, denkend dat jij de enige en ware mening hebt (en kent). Geen enkel gevoel heeft voor anderen. Maar toch elke dag op dit forum de mensen vertelt wat goed is en wat slecht.
En alleen het goede in jouw ogen heeft bestaansrecht. Al het andere moet dood. Zij die het niet met je eens zijn worden figuurlijk (en misschien ook wel letterlijk) afgemaakt.
Weet jij wel waar jij mee bezig bent?
Laat mensen in hun waarde; laat ze (ook al vind jij dat dom en/of burgerlijk en behoort dat niet tot jouw "Klasse") hun verhaal vertellen.
Kiezen in het leven is niet altijd makkelijk, maar kies voor jezelf en laat dat ook aan anderen.
Linda,

met het bovenstaande laat jij natuurlijk mensen ook in hun waarde....

Groet,
Deadline
Ik laat mensen altijd in hun waarde.

Dat heeft Jesaja (maar ook Jezus, God, of welke profeet dan ook) nooit gezegd. Die hebben slechts één waarde. Hun waarde. En voldoe je daar niet aan: "Dan wacht de hel".
Dat moet jij weten Deadline.
Als je je niet volledig, zonder vragen, zonder stellingen, zonder kritiek, overgeeft aan de Enige en Echte God!!!! Dan ben je verdoemd! In waarde laten van mensen komt in de Bijbel niet voor.
Alles van waarde is weerloos.
Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

LindaK schreef: Ik laat mensen altijd in hun waarde.

Dat heeft Jesaja (maar ook Jezus, God, of welke profeet dan ook) nooit gezegd. Die hebben slechts één waarde. Hun waarde. En voldoe je daar niet aan: "Dan wacht de hel".
Als je je niet volledig, zonder vragen, zonder stellingen, zonder kritiek, overgeeft aan de Enige en Echte God!!!! Dan ben je verdoemd! In waarde laten van mensen komt in de Bijbel niet voor.
Wat wil je nu eigenlijk Linda? Hier een beetje het forum komen verstoren met je ongenuanceerde nietszeggende gewauwel? Wat zoek je dan precies op een serieus discussieforum? Heb je de doelstellingen en de regels van dit forum wel eens gelezen? En kun je dan niet de conclusie trekken dat dit forum niet zo geschikt is voor blatelarijen die niet bepaald voor een discussie kunnen doorgaan?

Kortom wat zoek je hier precies?
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)

En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
LindaK
Banned

Vragen, vragen, vragen.

Bericht door LindaK »

Kitty schreef:
LindaK schreef: Ik laat mensen altijd in hun waarde.

Wat wil je nu eigenlijk Linda? Hier een beetje het forum komen verstoren met je ongenuanceerde nietszeggende gewauwel? Wat zoek je dan precies op een serieus discussieforum? Heb je de doelstellingen en de regels van dit forum wel eens gelezen? En kun je dan niet de conclusie trekken dat dit forum niet zo geschikt is voor blatelarijen die niet bepaald voor een discussie kunnen doorgaan?

Kortom wat zoek je hier precies?
Kitty, waarom reageer jij op een bricht van mij aan Deadline?
Ik heb op een topic van jou gereageerd, maar dat laat je liggen.
Wat zoek JIJ op deze topic????????
Alles van waarde is weerloos.
Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

Ik sluit dit topic, ten eerste is het onzinnig om op oude topicberichten in te gaan , en ook nog op zo'n ad hominem manier. Verder is dit geen discussie.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)

En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Gesloten