Als Iran in de buurlanden werkt met proxies dan wordt dat uiteindelijk niet door het Westen getolereerd. Dan komt Big Bully. de VS en helpt (mogelijk) dat land in de pas te brengen, hoewel IK nog moet zien hoe dat nu zal gaan, want voorlopig lijkt het nog nergers op met die blokkade waar de hele wereld goed last van heeft. 'Preventief' heet het: "Iran mag nooit een kernwapen krijgen¨. Nou... ik denk dat hoewel hun religie het niet toestaat en ze al tientallen jaren niet zo'n wapen maakten, ze dat nu wel heel graag zouden willen. Chapeau Netanyahu cc..
Israël ziet zijn kans schoon en vernietigt, vermaalt excessief van alles om zich heen, zelfs als Big B. vraagt om chirurgische ingrepen ipv. het vele dorpen in Z.Labanon gewoon totaal opblazen zoals Gaza werd vergruisd. Over mensen zullen we het maar niet hebben... Te erg voor woorden. Maar nú komt de VS Israël niet in de pas brengen.
Hitler werd lang geleden aangepakt, maar wat de VS in Vietnam en Irak deed kon allemaal door. Irak: ook ter voorkoming van massavernietigingswapens, die er niet (meer) waren.
Er is nu een leider in de VS, een redelijk beschaafd land dacht ik vele jaren (stom als ik blijk te zijn, maar ja..... politiek heh?), die niet te belazerd is om eventueel samen met Israël de roofridder uit te hangen in het MO. Big B. trapt zelfs geallieerden van zich af opdat de Russen Europa maar zullen kunnen aanvallen. De Navo wordt ook een soort gedumpt. Big B. denkt nu de wereld te beheersen en daar lijkt het veel op. Zelfs Amerikaanse Republikeinen beginnen bedenkelijk te kijken, maar zijn nog even redelijk machteloos. Want 'hij' is glad als een paling en erg Maffia creatief.
Kunt u zich voorstellen, lieve lezer, dat ik een beetje verward begin te worden van dit ge-lieg, bedrieg, treiter en genocide gedoe? En ik ben niet alleen vanzelfsprekend...
Ook ik heb zin in demonstreren, alleen moet ik bekennen, dat de puinhoop volgens mij zó groot is, dat ik niet meer weet waar te beginnen. Misschien eens beginnen ter steun van Palestijnen, die nu vooral de paal zijn??
Maar ja... helpt toch niet en mosterd na de maaltijd, het kwaad is al geschied en het is alom. Zelfs in Renswoude en ruime omstreken. Ach... het kan altijd erger.... en op deze manier zal dat ook ZEKER gebeuren.