De Iran Oorlog

Moderator: Moderators

HierEnNu
Superposter

Re: De Iran Oorlog

Bericht door HierEnNu »

TIBERIUS CLAUDIUS schreef: 29 mar 2026 15:23:scissors:
Je weet heel goed over wie het gaat.
Ik ga niet in op je woordspelletjes om de echte zaak te ontlopen.
Pardon?

Ik probeer geen woordspelletjes te spelen,
maar helder te krijgen wat je precies bedoelt.

Als dat niet wordt toegelicht, wordt het lastig om er inhoudelijk op te reageren.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ChaimNimsky:
. . .Volwassen ethiek erkent dat voortbestaan
de voorwaarde is voor alle andere waarden.
.. . . . . . . . . . . . .
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

HierEnNu schreef: 29 mar 2026 16:44
Pardon?

Als dat niet wordt toegelicht, wordt het lastig om er inhoudelijk op te reageren.
Onderwerp van gesprek was de enorme goede omstandigheden waaronder Palestijnse inwoners van Israël woonden. Die Palestijnen met zogenaamde gelijke rechten.

NOT dus!
De wereld anno 2026: Vernietigen, moorden, koloniseren, annexeren, roundup strooien bij buurlanden, een land bombarderen, (humanitair) recht negeren: zonder consequenties.
Bonjour
Moderator

Bericht door Bonjour »

Er zijn zo'n 60 wetten die de rechten van deze Palestijnen beperken.
Israëlisch politiek is de splijtzwam van de wereld.
TIBERIUS CLAUDIUS
Superposter

Bericht door TIBERIUS CLAUDIUS »

dikkemick schreef: 29 mar 2026 16:50
Pardon?

Onderwerp van gesprek was de enorme goede omstandigheden waaronder Palestijnse inwoners van Israël woonden. Die Palestijnen met zogenaamde gelijke rechten.

NOT dus!
Ik zie dat wat breder:
Alle Palestijnen die onder het Juk van de Zionisten moeten leven.
En als er nu meer keizers zijn geweest dan maanden, wat dan, geachte senatoren?
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

TIBERIUS CLAUDIUS schreef: 29 mar 2026 17:07
dikkemick schreef: 29 mar 2026 16:50

Pardon?

NOT dus!
Ik zie dat wat breder:
Alle Palestijnen die onder het Juk van de Zionisten moeten leven.
Ik begreep van HierEnNu en Nimsky dat Palestijnen ook zeer vredelievend en op gelijke voet met Israëliërs kunnen samenleven. Maar ook die claim was op wensdenken gebaseerd.
De wereld anno 2026: Vernietigen, moorden, koloniseren, annexeren, roundup strooien bij buurlanden, een land bombarderen, (humanitair) recht negeren: zonder consequenties.
lost and not found yet!
Superposter

Bericht door lost and not found yet! »

Bonjour schreef: 29 mar 2026 16:52 Er zijn zo'n 60 wetten die de rechten van deze Palestijnen beperken.
En dat baseer je op? En daarbij, het zijn geen Palestijnen, het zijn Arabieren! Maar ik blijf benieuwd naar je onderbouwing van de 60 wetten!
We are dancing again!
"Volwassen ethiek erkent dat voortbestaan
de voorwaarde is voor alle andere waarden." ChaimNimsky
🔱
ChaimNimsky
Superposter

Bericht door ChaimNimsky »

dikkemick schreef: 29 mar 2026 16:50 Onderwerp van gesprek was de enorme goede omstandigheden waaronder Palestijnse inwoners van Israël woonden. Die Palestijnen met zogenaamde gelijke rechten.

NOT dus!
Onderwerp van gesprek is de Iran Oorlog.

Over de Palestijnse inwoners van Israel of de Palestijnen die op dit moment helaas zonder huisvesting, medische zorg, onder beschietingen en benarde weersomstandigheden opgehoopt op een piepklein stukje land leven, maar waarover vrijwel niets meer op het grote nieuws te horen valt omdat hun lijden effectief is genormaliseerd, gaat dit topic echter niet, want zij hebben nauwelijks olie nodig, noch hebben ze last van de Iran oorlog, en er is bovendien speciaal voor jou speciaal een nieuw topic over geopend, zodat je er hier niet steeds over begint.
Zionist
Gerard R.
Superposter

Bericht door Gerard R. »

ChaimNimsky schreef: 30 mar 2026 00:11
dikkemick schreef: 29 mar 2026 16:50 Onderwerp van gesprek was de enorme goede omstandigheden waaronder Palestijnse inwoners van Israël woonden. Die Palestijnen met zogenaamde gelijke rechten.

NOT dus!
Onderwerp van gesprek is de Iran Oorlog.

Over de Palestijnse inwoners van Israel of de Palestijnen die op dit moment helaas zonder huisvesting, medische zorg, onder beschietingen en benarde weersomstandigheden opgehoopt op een piepklein stukje land leven, maar waarover vrijwel niets meer op het grote nieuws te horen valt omdat hun lijden effectief is genormaliseerd, gaat dit topic echter niet, want zij hebben nauwelijks olie nodig, noch hebben ze last van de Iran oorlog, en er is bovendien speciaal voor jou speciaal een nieuw topic over geopend, zodat je er hier niet steeds over begint.
Aha.. :cry:
Nu hoeven we nergens meer over te schrijven.
** Planeet ziet er echt mooi uit vanuit de ruimte... och jammer.. **
Gerard R.
Superposter

Bericht door Gerard R. »

Pakistan heeft zich nu duidelijk uitgesproken:

https://evrimagaci.org/gpt/pakistan-con ... 7MAgYKeY9S
Pakistan's Deputy Prime Minister Ishaq Dar called for the immediate reversal of Israeli annexation measures in the occupied Palestinian territories at the OIC session.

Dar reaffirmed Pakistan's commitment to Palestinian rights and urged full implementation of UN Security Council Resolution 2803 to secure ceasefire and reconstruction.

Pakistan, alongside the Arab League, OIC, and other countries, condemned Israel's de facto annexation of West Bank land as violations of international law.

De Pakistaanse vice-premier Ishaq Dar heeft tijdens de OIC-sessie opgeroepen tot de onmiddellijke 'ongedaanmaking' van de Israëlische 'annexatiemaatregelen' in de bezette Palestijnse gebieden.

Dar bevestigde opnieuw de inzet van Pakistan voor de Palestijnse rechten en drong aan op de volledige uitvoering van Resolutie 2803 van de VN-Veiligheidsraad om een staakt-het-vuren en wederopbouw veilig te stellen.

Pakistan veroordeelde, samen met de Arabische Liga, de OIC en andere landen, Israëls de facto annexatie van land op de Westelijke Jordaanoever als schendingen van het internationaal recht.
Het land probeerde de afgelopen tijd te bemiddelen in de Iran-oorlog.

Israël zal zich niet in de tekst kunnen vinden, schat ik in. VN-resoluties worden altijd onmiddellijk in de vuilnis gegooid.
** Planeet ziet er echt mooi uit vanuit de ruimte... och jammer.. **
ChaimNimsky
Superposter

Bericht door ChaimNimsky »

Gerard R. schreef: 30 mar 2026 00:52 Pakistan heeft zich nu duidelijk uitgesproken:

https://evrimagaci.org/gpt/pakistan-con ... 7MAgYKeY9S
Pakistan's Deputy Prime Minister Ishaq Dar called for the immediate reversal of Israeli annexation measures in the occupied Palestinian territories at the OIC session.

Dar reaffirmed Pakistan's commitment to Palestinian rights and urged full implementation of UN Security Council Resolution 2803 to secure ceasefire and reconstruction.

Pakistan, alongside the Arab League, OIC, and other countries, condemned Israel's de facto annexation of West Bank land as violations of international law.

De Pakistaanse vice-premier Ishaq Dar heeft tijdens de OIC-sessie opgeroepen tot de onmiddellijke 'ongedaanmaking' van de Israëlische 'annexatiemaatregelen' in de bezette Palestijnse gebieden.

Dar bevestigde opnieuw de inzet van Pakistan voor de Palestijnse rechten en drong aan op de volledige uitvoering van Resolutie 2803 van de VN-Veiligheidsraad om een staakt-het-vuren en wederopbouw veilig te stellen.

Pakistan veroordeelde, samen met de Arabische Liga, de OIC en andere landen, Israëls de facto annexatie van land op de Westelijke Jordaanoever als schendingen van het internationaal recht.
Het land probeerde de afgelopen tijd te bemiddelen in de Iran-oorlog.

Israël zal zich niet in de tekst kunnen vinden, schat ik in. VN-resoluties worden altijd onmiddellijk in de vuilnis gegooid.
klik
Zionist
Peter van Velzen
Site Admin

Bericht door Peter van Velzen »

lost and not found yet! schreef: 29 mar 2026 23:17
Bonjour schreef: 29 mar 2026 16:52 Er zijn zo'n 60 wetten die de rechten van deze Palestijnen beperken.
En dat baseer je op? En daarbij, het zijn geen Palestijnen, het zijn Arabieren! Maar ik blijf benieuwd naar je onderbouwing van de 60 wetten!

Palestijnen Arabieren noemen is kwetsend en kan worden beschouwd als discriminerende Palestijnenhaat
Hou daar dus mee op!

Ik zal dit onderwerp tijdelijk sluiten. In die tijd hebben jullie de gelegenheid de discussie over eventuele discriminerende wetten in Israel in het topic Oorlog Midden Oosten en gerelateerd voor te zetten.
Ik wens u alle goeds
Gesloten