HierEnNu, ook de Hiroshimanen en Nagasakianen kregen kansen. Hadden ze maar in een atoomschuilkelder onder de grond moeten kruipen.HierEnNu schreef: 10 nov 2025 14:07Jij weet als geen ander dat discussiëren op deze manier tussen ons zinloos is.dikkemick schreef: 10 nov 2025 13:17 HierEnNu. Je schrijft: Ik ben en blijf voorstander van een vreedzaam en welvarend leven voor alle Gazanen
Waarom past niet bij het oorlogszuchtige Israël? Ze krijgen geen kans
Een land dat wordt aangevallen en zich verdedigt, is niet oorlogszuchtig.
De Gazanen kregen kansen, en hebben die vergooid door Hamas&Co niet te bestrijden,
maar hen te laten heersen. Nu proeven ze de bittere vruchten daarvan.
Ik hoop dat ze opnieuw een kans krijgen,
en die benutten door te kiezen voor hun kinderen en hún toekomst,
in plaats van vast te blijven houden aan de dogma’s van het Islamisme.
Wat nou kansen voor Gazanen?
Israëlische soldaten getuigen over gruwelijke situatie aan het front: “In Gaza bestaat geen onderscheid meer tussen burger en vijand” | Israel Palestina | HLN.be https://share.google/tW9lw4qVkZ4Esbk0c
In ‘Breaking Ranks: Inside Israel’s War’, dat maandagavond wordt uitgezonden op de Britse zender ITV, beschrijven militairen van het Israëlische leger (IDF) een “vrij spel” in Gaza waarin burgers werden gedood op bevel of volgens het oordeel van individuele officieren. “Als je zonder terughoudendheid wil schieten, dan kan dat,” zegt Daniel, commandant van een tankeenheid.
Aldus het door jou, Nimsky en Lanfy zeer gewaardeerde humaan hoogstaande ethische leger.