Nieuwe ontwikkelingen in het Midden Oosten
Moderator: Moderators
Re: Nieuwe ontwikkelingen in het Midden Oosten
Verklaring! Ik lees:
Het is begrijpelijk dat mensen die het geweld van 7 oktober persoonlijk hebben meegemaakt, dat trauma twee jaar later nog niet hebben verwerkt, zegt de Israëlische vredesactivist Rela Mazali (77). 'Het probleem is echter dat bijna ons hele land gelooft dat we van de aardbodem worden weggevaagd als Hamas niet wordt verslagen.'
Die angst, signaleert Mazali, wordt actief in leven gehouden. 'Ook voor 7 oktober leerden wij onze kinderen hoe we constant bedreigd werden door onze Arabische buren, hoe de nazi's ons daarvoor wilden vermoorden, hoe we alleen maar veilig kunnen zijn als we onszelf verdedigen. De genocide in Gaza borduurt voort op dat narratief en is voor veel mensen dus geen politieke keuze van onze leiders, maar een existentiële, volkomen gerechtvaardigde strijd. Zij geloven oprecht dat we met onze rug tegen de muur staan.'
Tip: Maak van Israël een super-Sparta
Het is begrijpelijk dat mensen die het geweld van 7 oktober persoonlijk hebben meegemaakt, dat trauma twee jaar later nog niet hebben verwerkt, zegt de Israëlische vredesactivist Rela Mazali (77). 'Het probleem is echter dat bijna ons hele land gelooft dat we van de aardbodem worden weggevaagd als Hamas niet wordt verslagen.'
Die angst, signaleert Mazali, wordt actief in leven gehouden. 'Ook voor 7 oktober leerden wij onze kinderen hoe we constant bedreigd werden door onze Arabische buren, hoe de nazi's ons daarvoor wilden vermoorden, hoe we alleen maar veilig kunnen zijn als we onszelf verdedigen. De genocide in Gaza borduurt voort op dat narratief en is voor veel mensen dus geen politieke keuze van onze leiders, maar een existentiële, volkomen gerechtvaardigde strijd. Zij geloven oprecht dat we met onze rug tegen de muur staan.'
Tip: Maak van Israël een super-Sparta
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
- TIBERIUS CLAUDIUS
- Superposter
De PVV schijnt behoorlijk op verlies te staan.
Zou dit komen, doordat ze de Zionisten door dik en dun blijven steunen?
Zou best eens kunnen denk ik.
En als er nu meer keizers zijn geweest dan maanden, wat dan, geachte senatoren?
-
- Superposter
De moderne mythe dat een volk met een ideologie niet te verslaan is, is reeds door de geschiedenis zelf ontkracht.
Het Derde Rijk werd verpletterd, het fascisme weggevaagd, het stalinisme stortte in en het Japanse militarisme werd gebroken, etc., etc., etc. De geschiedenis is één lange lijst van overtuigingen die dachten eeuwig te zijn, tot de werkelijkheid ze verbrijzelde.
In de oudheid kon het militaire verslaan van een volk praktisch altijd leiden tot het verdwijnen van hun dominante overtuigingen en staatsstructuren.
Zionist
De meeste pvv stemmers zijn dom dus je hebt er ook die juist op pvv stemmen omdat ze Israel blijft steunen.TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑07 okt 2025 14:15 De PVV schijnt behoorlijk op verlies te staan.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
- TIBERIUS CLAUDIUS
- Superposter
Nagenoeg alle kiezers zijn dom.dikkemick schreef: ↑07 okt 2025 14:53De meeste pvv stemmers zijn dom dus je hebt er ook die juist op pvv stemmen omdat ze Israel blijft steunen.TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑07 okt 2025 14:15 De PVV schijnt behoorlijk op verlies te staan.
Blijft staan dat 7 zetels verlies er niet om liegt.
En als er nu meer keizers zijn geweest dan maanden, wat dan, geachte senatoren?
Fantastisch interview.
Ze namen me mee naar een hut waar ze Palestijnen martelden.
Na dagen op zee met de Global Sumud Flotilla werd de Britse activist Kieran Andrieu gevangengenomen en illegaal gevangengezet door Israëlische troepen, in opdracht van de Israëlische minister van Nationale Veiligheid, Itamar Ben Gvir.
Kieran beschrijft, slechts enkele minuten na de landing op Heathrow, hoe Ben Gvir de gevangenis bezocht, hen 'terroristen' noemde en dreigde hen tot tien jaar gevangenisstraf te veroordelen. Hij liet Kieran en anderen door bewakers in een cel plaatsen die gebruikt werd voor het martelen van Palestijnen.
Hij beschrijft de intimidatie, het verzet in de cellen en hoe de missie van de vloot om de blokkade van Gaza te doorbreken de mensen daar nog steeds hoop gaf.
Dankzij de afleiding die de flotilla veroorzaakte bij de terroristische zionisten hebben Palestijnse vissers een paar dagen gehad waarop ze konden vissen en zo voor eten op tafel konden zorgen. Anders zouden ze zijn afgemaakt door de zionistische terroristen met onbeperkte macht.
En dan te bedenken dat de volgende flotilla ook al weer onderweg is.
Ze namen me mee naar een hut waar ze Palestijnen martelden.
Na dagen op zee met de Global Sumud Flotilla werd de Britse activist Kieran Andrieu gevangengenomen en illegaal gevangengezet door Israëlische troepen, in opdracht van de Israëlische minister van Nationale Veiligheid, Itamar Ben Gvir.
Kieran beschrijft, slechts enkele minuten na de landing op Heathrow, hoe Ben Gvir de gevangenis bezocht, hen 'terroristen' noemde en dreigde hen tot tien jaar gevangenisstraf te veroordelen. Hij liet Kieran en anderen door bewakers in een cel plaatsen die gebruikt werd voor het martelen van Palestijnen.
Hij beschrijft de intimidatie, het verzet in de cellen en hoe de missie van de vloot om de blokkade van Gaza te doorbreken de mensen daar nog steeds hoop gaf.
Dankzij de afleiding die de flotilla veroorzaakte bij de terroristische zionisten hebben Palestijnse vissers een paar dagen gehad waarop ze konden vissen en zo voor eten op tafel konden zorgen. Anders zouden ze zijn afgemaakt door de zionistische terroristen met onbeperkte macht.
En dan te bedenken dat de volgende flotilla ook al weer onderweg is.
Het universum bestaat bij de gratie van bewustzijn. Zonder bewustzijn geen universum.
Ach... je kiest wat en het regeert anders...TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑07 okt 2025 15:05Nagenoeg alle kiezers zijn dom.dikkemick schreef: ↑07 okt 2025 14:53De meeste pvv stemmers zijn dom dus je hebt er ook die juist op pvv stemmen omdat ze Israel blijft steunen.TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑07 okt 2025 14:15 De PVV schijnt behoorlijk op verlies te staan.
Blijft staan dat 7 zetels verlies er niet om liegt.
En Israël steunen in het exces is niet slim want mensen kunnen dan wel dom zijn maar ze hebben een mening.
https://cdn.nos.nl/image/2025/10/12/128 ... 4x576a.jpg
De ergste misdaden vergen ultieme straffen. O, dacht ik dat? Haha.... O, wist ik dat nog niet?
De ergste misdaden vergen ultieme straffen. O, dacht ik dat? Haha.... O, wist ik dat nog niet?
Een volgende echte held aan het woord: de 22-jarige Greta Thunberg.
We cannot take our eys away from Gaza says Greta thunberg after release from israeli detention.
We cannot take our eys away from Gaza says Greta thunberg after release from israeli detention.
Laatst gewijzigd door Mus op 07 okt 2025 16:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Het universum bestaat bij de gratie van bewustzijn. Zonder bewustzijn geen universum.
En nog een filmpje van belang wanneer je o.a. liever niet de economie van de criminele zionistsche entiteit wilt spekken.
Silent bullets in your pockets: apps you never knew where israeli, including facetune.
Silent bullets in your pockets: apps you never knew where israeli, including facetune.
Fantastisch? Wat is de betekenis van fantastisch?
- Het begrip fantastisch heeft 2 verschillende betekenissen:
- door de fantasie voortgebracht; niet berustend op de werkelijkheid; niet-werkelijk.
- buitengewoon mooi, goed, leuk. zo mooi, goed of leuk dat het bijna niet waar kan zijn.
Antisemitische uitingen stoppen helpt bestrijding antisemitisme.
.
Ik vind jou zelf verantwoordelijk voor jouw interpretatie.
.
.
Ik vind jou zelf verantwoordelijk voor jouw interpretatie.
.
Ze hebben toevallig wel de meest geavanceerde superieure martelwerktuigen ter wereld! Maar het zijn wel humane beulen.
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Misschien moet je Greta Thunberg ook nog even belachelijk maken?HierEnNu schreef: ↑07 okt 2025 16:03Fantastisch? Wat is de betekenis van fantastisch?Helder: fantastisch interview!
- Het begrip fantastisch heeft 2 verschillende betekenissen:
- door de fantasie voortgebracht; niet berustend op de werkelijkheid; niet-werkelijk.
- buitengewoon mooi, goed, leuk. zo mooi, goed of leuk dat het bijna niet waar kan zijn.
Of anders alle deelnemers aan de 52 duizend protesten wereldwijd...
Zo ontzettend laag wat je doet. Draagt absoluut niets bij aan het gesprek en is puur om te zuigen/narren
Een iets te serieus onderwerp!
En voor dat je over mijn vorige cynische post valt. Dat heet een steek onder water (m.a.w: iemand zijdelings een onaangenaamheid zeggen)
Einstein/Mick
Einstein/Mick
-
- Superposter
Ik wist eerst ook niet dat ze weer naar het Midden Oosten was gevaren. Ik vernam het hier op het forum. Sky News heeft het over de Swedish doom-goblin 

Zionist
Idd. Heb daar nog een leuk filmpje van hoe ze hun superieure martelwerktuigen gebruiken. Het fantastische handelen vindt plaats op de westbank, je weet wel waar de zionistische terroristen ook worden bedreigt door ongewapende Palestijnen .
Israël tells on themselves after video of man strapped to hood of military jeep goes viral
Dit soort van daden stimuleert de liefde voor de zichzelf onschuldige verklarende zionistische terroristische entiteit in de wereld.
Laatst gewijzigd door Mus op 07 okt 2025 18:14, 1 keer totaal gewijzigd.
@Mus
Sorry, maar ik kan dit soort filmpjes niet openen (en dat heeft geen technische oorzaak)
Laat anderen er maar live van genieten op Sderot Cinema!
Sorry, maar ik kan dit soort filmpjes niet openen (en dat heeft geen technische oorzaak)
Laat anderen er maar live van genieten op Sderot Cinema!
Einstein/Mick
Einstein/Mick