Tsja Dikkemick... erg fijngevoelig is ie niet...dikkemick schreef: ↑31 aug 2025 17:20 En het volgende godvergeten genocidale hoofdstuk.
(Lekker blijven ondertekenen met zionist en die kop van die oorlogsmisdadiger). Trots oo onderstaande nieuws zionist?
Annexatie Westelijke Jordaanoever op tafel, Hamas-kopstuk gedood | Spanningen Midden-Oosten | NU.nl https://share.google/N31YUhX50RuwsatzF
Door de Israëlische regering wordt gesproken over de annexatie van delen van de bezette Westelijke Jordaanoever. Dat melden nieuwssite Axios en persbureau Reuters zondag. Vorige week schreef het Israëlische Ynet ook al over dergelijke gesprekken.
Vieze vuile asociale criminelen!!
Nieuwe ontwikkelingen in het Midden Oosten
Moderator: Moderators
Re: Nieuwe ontwikkelingen in het Midden Oosten
** Gedenk immer ons doel op 't schip naar nergens en heb engelen-geduld, begrip en compassie... en tracht niet te wanhopen **
- Peter van Velzen
- Site Admin
ChaimNimsky schreef: ↑30 aug 2025 16:37vanwege de gijzelaars en niet vanwege de Gazanen.
ja.En je lijkt nog steeds bere-trots op de superieure militaire overmacht van Israël zodat ze zich in de wijde omgeving alles kunnen veroorloven.ja.Dat daarbij Iraniërs opgepakt en geëxecuteerd worden is collateral damage neem ik aan?
Ik meld me hier wel weer als er enige progressie is bij de Gazanen.
Je Avatar voldoet niet aan de regels (ze lijkt zelfs bewust bedoeld te zijn om aandacht te trekken) en is daarom door mij verwijderd.
Ik wens u alle goeds
Wederom een mooi initiatief
Internationale media op zwart uit protest tegen dood journalisten in Gaza | Media | NU.nl https://share.google/mElEUwQnyc4gPmVvn
p.s. Je avatar had ik gemeld ChaimNimsky.
Natuurlijk heb ik ook goed nieuws te melden. Concrete plannen voor ethnische zuivering:
LIVE | Alle ontwikkelingen van de oorlog in het Midden-Oosten | De Telegraaf https://share.google/slyQwGIWrtQgk0QPw
Het GREAT plan van Trump: Het plan werd hartelijk onthaald door Israëlisch extreemrechts, maar meteen verworpen door de Arabische landen en de meeste westerse landen. De Verenigde Naties waarschuwden voor "een etnische zuivering" in Gaza.
Mijn conclusie: Israël heeft niets geleerd van haar eigen geschiedenis! Blamage!!
Internationale media op zwart uit protest tegen dood journalisten in Gaza | Media | NU.nl https://share.google/mElEUwQnyc4gPmVvn
p.s. Je avatar had ik gemeld ChaimNimsky.
Natuurlijk heb ik ook goed nieuws te melden. Concrete plannen voor ethnische zuivering:
LIVE | Alle ontwikkelingen van de oorlog in het Midden-Oosten | De Telegraaf https://share.google/slyQwGIWrtQgk0QPw
Het GREAT plan van Trump: Het plan werd hartelijk onthaald door Israëlisch extreemrechts, maar meteen verworpen door de Arabische landen en de meeste westerse landen. De Verenigde Naties waarschuwden voor "een etnische zuivering" in Gaza.
Mijn conclusie: Israël heeft niets geleerd van haar eigen geschiedenis! Blamage!!
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Fijn dat deze topic vol nuance en gefundeerde opinies zit. Normaliter is dit conflict zo'n wespennest qua discussie/debat erover. Maar dat zie je hier niet terug.
- TIBERIUS CLAUDIUS
- Superposter
Vroeger was er alleen ruimte voor 500% het Zionisme en de bijbehorende wandaden er van verdedigen.
Nu dat niet mer zo is hebben de overgebleven van sympathisanten het daar nogal moeite mee.
En als er nu meer keizers zijn geweest dan maanden, wat dan, geachte senatoren?
Israel verliest al zeker 10 + jaar de pr-oorlog. Dus dat lijkt mij onzin.TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑01 sep 2025 11:41Vroeger was er alleen ruimte voor 500% het Zionisme en de bijbehorende wandaden er van verdedigen.
Nu dat niet mer zo is hebben de overgebleven van sympathisanten het daar nogal moeite mee.
Het is gewoon tragisch om te zien dat men ook buiten Israel en de Palestijnse gebieden elkaar in de haren vliegen vanwege dit conflict.
- TIBERIUS CLAUDIUS
- Superposter
Je denkt nog als 70jaar geleden.
Toen was elke kritiek op het Zionisme een halsmisdaad.
Nu dat niet meer volledig opgaat doet men of men in de verdrukking zit.
Terwijl men nog steeds vele leugens voor waar kan verkopen.
En als er nu meer keizers zijn geweest dan maanden, wat dan, geachte senatoren?
Ik was bijna vergeten dat de hele wereld wordt gerund door grote kapitalistische bedrijven en staten. Money talks, bullshit walks! Het maakt dus feitelijk niets uit wat wij hier allemaal denken de redeneren en discussiëren. De VS, Saudi-Arabië, Qatar, VAE, Egypte. Het werkt allemaal samen om geld en handel.
Vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan.
Änder vergelijk (dan met Nazi-Duitsland)
De opstelling van Israël toont parallellen met de verstandsverbijstering en het zelfbedrog van de Amerikanen tijdens de oorlog in Vietnam. Pas nadat het dodental was opgelopen tot
3 à 4 miljoen, 10 procent van de Vietnamese bevolking onder wie naar schatting 2 miljoen burgers, kwam de oorlog ten einde.
Amerikaanse burgers kregen jarenlang te horen dat de strijd tegen het communisme voortvarend verliep, ook van journalisten die aanvankelijk aan de leiband van het leger liepen. Wie iets anders beweerde, werd verdacht van communistische sympathieën.
Maar het waren uiteindelijk ook journalisten die Amerika wakker schudden. Journalisten die beschreven, fotografeerden en filmden hoe moorddadig het Amerikaanse leger was, journalisten die het Vietnamese leed een gezicht gaven.
Vandaar dat journalisten in Gaza vermoord worden!
De opstelling van Israël toont parallellen met de verstandsverbijstering en het zelfbedrog van de Amerikanen tijdens de oorlog in Vietnam. Pas nadat het dodental was opgelopen tot
3 à 4 miljoen, 10 procent van de Vietnamese bevolking onder wie naar schatting 2 miljoen burgers, kwam de oorlog ten einde.
Amerikaanse burgers kregen jarenlang te horen dat de strijd tegen het communisme voortvarend verliep, ook van journalisten die aanvankelijk aan de leiband van het leger liepen. Wie iets anders beweerde, werd verdacht van communistische sympathieën.
Maar het waren uiteindelijk ook journalisten die Amerika wakker schudden. Journalisten die beschreven, fotografeerden en filmden hoe moorddadig het Amerikaanse leger was, journalisten die het Vietnamese leed een gezicht gaven.
Vandaar dat journalisten in Gaza vermoord worden!
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Je wilt toch niet zeggen, dat iedereen maar moet ophouden met zijn/haar mening te uiten?Henry II schreef: ↑01 sep 2025 13:33 Ik was bijna vergeten dat de hele wereld wordt gerund door grote kapitalistische bedrijven en staten. Money talks, bullshit walks! Het maakt dus feitelijk niets uit wat wij hier allemaal denken de redeneren en discussiëren. De VS, Saudi-Arabië, Qatar, VAE, Egypte. Het werkt allemaal samen om geld en handel.
** Gedenk immer ons doel op 't schip naar nergens en heb engelen-geduld, begrip en compassie... en tracht niet te wanhopen **
https://www.theguardian.com/world/2025/ ... on-the-say

Ik ben het met ze eens. Zou er ooit iemand voor veroordeeld worden...?? Zelfs dáar twijfel ik aan tegenwoordig..An overwhelming majority of members of the world’s leading genocide scholars’ association have backed a resolution stating that Israel’s actions in Gaza meet the legal definition of the crime.
Eighty-six per cent of those who voted in the 500-member International Association of Genocide Scholars (IAGS) supported the motion. The resolution states that “Israel’s policies and actions in Gaza meet the legal definition of genocide in article II of the United Nations convention for the prevention and punishment of the crime of genocide (1948).” (..)
Einstein/Mick
Einstein/Mick
- lost and not found yet!
- Bevlogen
Dikkemick schreef:
In Gaza kan iedereen journalist worden! Wie geeft jou de garantie dat dat allemaal journalisten zijn? Je hoeft er geen diploma voor te halen, je hangt je kogelvrije vestje “press” om en je denkt dat je onschendbaar bent! Sentimentele onzin Dikkemick! Heb jij gecontroleerd of dit journalisten zijn of volg je gewoon, zoals de meeste mensen, de mainstreammedia?Vandaar dat journalisten in Gaza vermoord worden!
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
Gemeld! Wat een aperte pro-Genocide onzin weer.lost and not found yet! schreef: ↑01 sep 2025 22:46 Dikkemick schreef:
In Gaza kan iedereen journalist worden! Wie geeft jou de garantie dat dat allemaal journalisten zijn? Je hoeft er geen diploma voor te halen, je hangt je kogelvrije vestje “press” om en je denkt dat je onschendbaar bent! Sentimentele onzin Dikkemick! Heb jij gecontroleerd of dit journalisten zijn of volg je gewoon, zoals de meeste mensen, de mainstreammedia?Vandaar dat journalisten in Gaza vermoord worden!
Maar je kunt tevreden achterover leunen. Trump lijkt de Genocide goed te keuren.
Israël heeft de 'tactische pauzes' in Gaza-Stad beëindigd en opereert daar nu 'met zwaar geweld'. De Israëlische premier Benjamin Netanyahu verdedigt dit optreden en zegt de volledige steun te hebben van de Amerikaanse president Donald Trump.
Einstein/Mick
Einstein/Mick
- Peter van Velzen
- Site Admin
lost and not found yet! schreef: ↑01 sep 2025 22:46 Dikkemick schreef:
welke rede heb jij om te denken dat het geen journalisten zijn?
En welke rede heb jij om niet zoals de meeste mensen de mainstreammedia niet te volgen?
Het is trouwens niet zo dat men mensen die geen journalisten zijn wél om het leven mag brengen.
En welke rede heb jij om niet zoals de meeste mensen de mainstreammedia niet te volgen?
Het is trouwens niet zo dat men mensen die geen journalisten zijn wél om het leven mag brengen.
Ik wens u alle goeds