Nieuwe ontwikkelingen in het Midden Oosten

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

Gerard R.
Superposter

Re: Nieuwe ontwikkelingen in het Midden Oosten

Bericht door Gerard R. »

dikkemick schreef: 23 jul 2025 11:17
Gerard R. schreef: 23 jul 2025 11:10 Ja. En ondertussen:

https://www.straitstimes.com/world/midd ... iera-plans
Israeli far-right leaders met in the Knesset to discuss plans to redevelop Gaza into a tourist "riviera," aiming to resettle the area.
A "master plan" proposes housing for 1.2 million Jewish residents, as well as industrial, agricultural, and tourism zones in Gaza.
This plan emerges amidst a severe humanitarian crisis in Gaza, where over 59,000 Palestinians have been killed, according to the health ministry.
Op de lijken van Palestijnen........
Ze denken dat ze het volk God's zijn maar volgens mij lijkt het meer op de duivel waar heilige boeken het wel eens over hebben..
Hoe INTENS moet je een heel volk haten, wil je hier achter blijven staan? Hoe diep zit het dan?
Ooit ...ooit werden de Joden op deze wijze intens gehaat. Daar kwam niet veel goeds van.
En nu? We zien het onder onze ogen gebeuren. Een ander volk, dezelfde intense HAAT!
We moeten die aanslag van Hamas en het gijzelen niet vergeten. Het moet eerlijk blijven.
Maar wat Israël doet gaat extreem (rechts) veel te ver uiteraard. Draconisch.
En dat er dan (ook hier op het forum) nog mensen zijn, die dat verdommen te zien en die met een pakket Hasbarah komen waar je U tegen zegt... Of inderdaad... dat oorlogstoerisme daar #-o
Oordeel over goed en kwaad is gevolg van gesteldheid van geest... Heel relatief...
Mus
Diehard

Bericht door Mus »

Maria schreef: 23 jul 2025 08:45
Mus schreef: 23 jul 2025 01:30
ChaimNimsky schreef: 23 jul 2025 00:59 Net zoals lang niet alle Palestijnse moeders hun kinderen het martelaarschap met de paplepel ingieten, delegitimeren lang niet alle zionisten de Palestijnen.
Nou daar ga ik me echt beter van voelen, vooral omdat die woorden uit de mond van een anti-Palestijn komen die beweerd dat alle Palestijnse moeders zichzelf als broedmachines zien die alleen maar bestaan om aan de lopende toekomstige martelaren te blijven werpen, .....................
Dringen deze woorden van ChaimNimsky, waar je op reageert wel door?
Zie je zelf niet hoe vreemd deze reactie is op wat er wordt geschreven?
Het lijkt alsof de automatische piloot alleen nog de litanie kent van de ruim anderhalf jaar oude woorden, zonder in te gaan op wat er nu wordt geschreven.

Verder zou ik willen herhalen wat Peter schreef en wat blijkbaar niet doorkomt.
viewtopic.php?p=664862#p664862
  • Ik zou erg blij zijn als jullie een normaal gesprek zouden willen voeren. Helaas blijkt dat bij velen onmogelijk. Probeer het desondanks en ik zal jullie er dankbaar voor zijn.
Normaal gesprek? Met iemand die onderstaande verheerlijkt en sterker nog heeft aangegeven dat hij maar wat graag mee wil doen aan die praktijken wanneer ie maar niet vast zat aan werk.

Iemand die nog niet zo lang geleden vertelde te wachten op de dag dat de Gazastrook helemaal ontdaan zou zijn van Palestijnen, zodat hij samen met zijn vriendin aan het strand daar zou kunnen liggen. Dat is de figuur heb je het over?

Denk je nu echt dat zijn gedachtengoed verdwenen is nu hij het niet meer in het openbaar zegt? Nu ik ben een realist maria: het feit dat iemand zijn meest extreme gedachten niet langer naar buiten brengt wil niet zeggen dat die gedachten er niet meer zijn.

Dus ja, de woorden dringen wel degelijk tot me door. Maar de zalvende woorden zijn alleen waardeloos wanneer ze worden uitgesproken door iemand die tgt een spreekwoordelijke loop tegen mijn hoofd houdt, omdat hij vind dat iemand als ik - Palestijn en activist in het buitenland - de doodstraf verdient.

Woorden van iemand die aangegeven heeft te bereid zijn een kogel door je kop te jagen, terwijl hij ze zegt.

En over al die zionisten die de Palestijnen niet zouden delegitimeren, zoals hij beweert - daar kunnen we best nog even over hebben. Want even wat aan de oppervlakte krassen, komt bij de meesten toch de ware aard nog wel een ietwat naar boven drijven.

Niet allemaal hoor, maar dat groepje is marginaal, en worden vooral als verraders gezien.
Dus de uitspraak: “dat lang niet alle……” , alsof het er veel zouden zijn, lijkt me uit de duim gezogen te zijn om deze Palestijn de delegitimeren.
Laatst gewijzigd door Mus op 23 jul 2025 12:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Het universum bestaat bij de gratie van bewustzijn. Zonder bewustzijn geen universum.
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

Gerard R. schreef: 23 jul 2025 11:20 We moeten die aanslag van Hamas en het gijzelen niet vergeten. Het moet eerlijk blijven.
Maar wat Israël doet gaat extreem (rechts) veel te ver uiteraard. Draconisch.
En dat er dan (ook hier op het forum) nog mensen zijn, die dat verdommen te zien en die met een pakket Hasbarah komen waar je U tegen zegt... Of inderdaad... dat oorlogstoerisme daar #-o
Denk jij dat iemand hier die aanslag is vergeten?
Meen jij dat er 1 iemand hier is die deze aanslag goedkeurt?

We hebben unaniem onze verafschuwing uitgesproken over dit totaal onmenselijke geweld. Iedere aanslag op onschuldige burgers wordt door fatsoenlijke mensen veroordeeld.

Echter, hoe anders is dit inderdaad met dat extreem rechts nationalistische genocidale inhumane schijtbeleid van Israël??
ALS je hier achter blijft staan ben je wat mij betreft geen haar beter dan de meest gruwelijke terrorist! Als je met je verrekijkertje jezelf gaat staan verlekkeren op een uitkijkpost nabij Gaza ben je wat mij betreft totaal ongeneeslijk ZIEK in je hoofd
Als je als meest humane IDF-soldaat gericht schiet op (kinderen)testikels omdat ze op zoek zijn naar water dan is de hel (sheool?) nog te goed voor je!

Wat is dit met de mens? Homo sapiens???

@Mus
Jij blij dat je geen testikels hebt!
De wereld anno 2026: Vernietigen, moorden, koloniseren, annexeren, roundup strooien bij buurlanden, een land bombarderen, (humanitair) recht negeren: zonder consequenties.
Maria
Moderator

Bericht door Maria »

Mus schreef: 23 jul 2025 11:25
Iemand die nog niet zo lang geleden vertelde te wachten op de dag dat de Gazastrook helemaal ontdaan zou zijn van Palestijnen zodat hij samen met zijn vriendin aan het strand daar zou kunnen liggen. Deze figuur heb je het over?

Denk je nu echt dat zijn gedachtengoed verdwenen is nu hij het niet meer in het openbaar zegt? Nu ik ben een realist maria, het feit dat iemand zijn meest extreme gedachten niet langer naar buiten brengt wil niet zeggen dat die gedachten er niet meer zijn.

Dus zeker dringen de woorden tot me door. De zalvende woorden zijn alleen waardeloos wanneer ze worden uitgesproken door iemand die tgt een spreekwoordelijke loop tegen mijn hoofd houdt omdat hij vind dat iemand als ik, Palestijn en activist in het buitenland, de doodstraf verdient. Woorden van iemand die aangegeven heeft te bereid zijn een kogel door je kop te jagen, terwijl hij ze zegt.

En over al die zionisten die de Palestijnen niet zouden delegitimeren, volgens hem, kunnen we best nog even verder praten, want even wat krassen over de oppervlakte komt bij de meesten toch de ware aard nog wel een ietwat naar boven drijven.
Niet allemaal hoor, maar dat groepje is marginaal en worden vooral als verraders gezien.
Dus de uitspraak: “dat lang niet alle……” , alsof het er veel zouden zijn, lijkt me uit de duim gezogen te zijn om deze Palestijn de delegitimeren.
Ik kan me daarover geen post vinden en zou het ook vreemd vinden ChaimNimsky kennende.
Over een vriendin heb ik hem nooit zien schrijven.

Wel vond ik deze twee van jouw hand, waar door hem niet op werd gereageerd.
De eerste en enige berichten vlg. de zoekmachinen met steekwoord vriendin en strand alleen door jou.
viewtopic.php?p=663240&hilit=strand+vriendin#p663240
Mus schreef: 30 jun 2025 15:28 Ik ga nu iets doen wat mij eigenlijk tegen de borst stuit omdat ik niet van roddelen hou, maar goed, deze is te verleidelijk voor me en deze figuur heeft alle sympathiekaarten in één keer bij me verspeelt dus waarom niet.

Dit gehad hebbende:

Nee, dikkemick hij wacht af tot het meest humane leger straks de Gazastrook heeft ontruimt en daarna heeft ontdaan van alle puin en massagraven om dan later met zijn vriendin aan het strand te kunnen liggen daar.

Vraag me overigens wel af of grafschennis in deze ook een oorlogsmisdaad is en wat gaan ze doen met al die menselijke overschotten die ze dan hebben opgegraven, in de middellandse zee mieteren of cremeren zoals de Duitsers van hun slachtoffers afkwamen? Of zouden ze schijt hebben aan de grafrust en met een rustig geweten hun strandstoeltjes op de graven op begraafplaats Gaza neerzetten. Hapje en drankje erbij en je bent helemaal het heertje en mevrouwtje, toch? Ben ik nu benieuwd naar.
viewtopic.php?p=663387&hilit=strand+vriendin#p663387
Mus schreef: 02 jul 2025 19:14
ChaimNimsky schreef: 02 jul 2025 18:55 De Arabische leiders en Palestijnen hebben herhaaldelijk vrede en een tweestatenoplossing verworpen, meerdere oorlogen gevoerd om de Joodse staat te vernietigen en zo het conflict voortgezet. De verantwoordelijkheid voor het blokkeren van dialoog en het voortduren van geweld ligt niet eenzijdig bij Israel.
Een twee staten oplossing staat gelijk aan je onderwerpen aan een bezetter, dat gaat niemand verder accepteren en dus zal er verzet blijven. Bovendien bewijst de terroristenstaat die zich Israël noemt keer op keer dat ze niet te vertrouwen is waar het om Palestijnen gaat. Dan hebben we het nog niet gehad hoe ze terroristisch figuren ondersteunen bij het illegaal innemen van het kleine stukje grond dat is overgebleven voor de Palestijnen. Zaken doen met een gewelddadige en onbetrouwbare partner als de terroristenstaat die zie Israël noemt? zou jij dat doen? Nu, ik niet

Vooralsnog overtreft het aantal Palestijnse vermoorden door de terroristenstaat die zich Israël noemt vele malen het aantal
vermoorde inwoners van de terroristische staat die zich Israël noemt. Lijkt mij duidelijk wie hier de top agressor is.

Waarom wordt doorgegaan ChaimNimsky? Nu voor jou en je vriendin die graag op kerkhof Gaza aan het strand willen liggen.
Geen idee waar je dit vandaan had.

Kun je daar een viewtopic/quote van ChaimNimsky van geven?
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
Mus
Diehard

Bericht door Mus »

Maria schreef: 23 jul 2025 12:21 Geen idee waar je dit vandaan had.

Ja, zeker, geen probleem. Nog geen maand geleden schreef hij onderstaande:

viewtopic.php?p=663209#p663209

Daarmee garandeert Israel de veiligheid van haar burgers. Een uistekend plan. Veel Joden willen nu naar Israel omdat ze zich niet meer veilig voelen in Europa -- logisch met al dat antisemitisme. Mijn vriendin wil heel bijv. graag een stekkie bij de zee: Tel Aviv, Jaffa, Haifa, Akko, Naharijah, Caesarea, Herzlija, Bat Jam, Risjon LeTsijon, Asjdod, Asjkelon of Eilat aan de Rode Zee. Maar daar komt nu Gaza dus als mogelijkheid bij. Telkens als vijanden Israel aanvallen om het te vernietigen, wint Israel er weer meer bij
Het universum bestaat bij de gratie van bewustzijn. Zonder bewustzijn geen universum.
Maria
Moderator

Bericht door Maria »

Mus schreef: 23 jul 2025 12:30
Maria schreef: 23 jul 2025 12:21 Geen idee waar je dit vandaan had.

Ja, zeker, geen probleem. Nog geen maand geleden schreef hij onderstaande:

viewtopic.php?p=663209#p663209

Daarmee garandeert Israel de veiligheid van haar burgers. Een uistekend plan. Veel Joden willen nu naar Israel omdat ze zich niet meer veilig voelen in Europa -- logisch met al dat antisemitisme. Mijn vriendin wil heel bijv. graag een stekkie bij de zee: Tel Aviv, Jaffa, Haifa, Akko, Naharijah, Caesarea, Herzlija, Bat Jam, Risjon LeTsijon, Asjdod, Asjkelon of Eilat aan de Rode Zee. Maar daar komt nu Gaza dus als mogelijkheid bij. Telkens als vijanden Israel aanvallen om het te vernietigen, wint Israel er weer meer bij
Sorry, ik had die blijkbaar niet gelezen.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

Maar daar komt nu Gaza dus als mogelijkheid bij. Telkens als vijanden Israel aanvallen om het te vernietigen, wint Israel er weer meer bij
Dit had ook eigenlijk niet meer te vinden moeten zijn!
De wereld anno 2026: Vernietigen, moorden, koloniseren, annexeren, roundup strooien bij buurlanden, een land bombarderen, (humanitair) recht negeren: zonder consequenties.
Mus
Diehard

Bericht door Mus »

dikkemick schreef: 23 jul 2025 12:06
@Mus
Ik ben blij dat ik spreekwoordelijke ballen heb en dat ik in een land woon waar de doodstraf is afgeschaft.

In de Gazastrook maakt het niks uit of je testikels of een baarmoeder hebt want je kunt beiden, met het zelfde effect, met kogels doorzeven.

Het maakt de toeristen op de berg, waar je het verder in je post over hebt, ook geen bal uit. Die ontberen, helaas, elke vorm van inlevingsvermogen wanneer het niet over hun eigen mensen gaat. Elke bom waarover zij juichen betekent moord op een mens, hebben ze niet eens in de gaten.

Zij houden zich liever bezig met de genocide van 7 okt 2023.

Ja, je leest dat goed, de aanval van Hamas was volgens de zionistische entiteit ‘genocide’.

En dan nu moord en brand schreeuwen wanneer wij spreken van genocide in de Gazastrook. Over egocentrisme gesproken..

Daar waar men mensen bewust aan het uithongeren is en hen schoon drinkwater onthoudt en de medische zorg compleet van de aarde heeft geveegd en men tot slot een het spelletje: green light, red light speelt met mensen die wanhopig op zoek zijn naar de eerste levensbehoefte. En tot slot voor lol kinderen in de geslachtdelen schiet om ze onvruchtbaar te maken.

Dat gebeurd wanneer mensen zich onaantastbaar achten. De hele wereld is getuige van de beestachtige wijze waarop deze mensen te keer gaan, elke vorm van schaamte voorbij. Maar nee, geen genocide. De gebeurtenissen op 7 okt 2023 dat was pas genocidaal. Hoezo los gezongen van de realiteit?
HierEnNu
Superposter

Bericht door HierEnNu »

dikkemick schreef: 23 jul 2025 12:06:scissors:
@Mus

Ik dacht, kom, lees de laatste reactie eens in dat ene topic ...
... maar wat daar staat is geen bijdrage aan een gesprek,
het is een monoloog met schuim op de lippen.

Wat daar geschreven staat is een aanslag op mijn mentale gezondheid en
zeker geen uitnodiging om deel te nemen aan de discussie ...
... met als kers op die onsmakelijke verbale taart een ronduit seksistische uitspraak,
die dan wel weer als cynische grap bedoeld zal zijn.

Wie graag terug wil lezen wat dikkemick daar verder schrijft, kan via het pijltje naar de context klikken. Ik wil dat sowieso niet onder mijn naam hebben staan. Bovendien bevat het niets waar ik inhoudelijk op zou willen reageren, hooguit beschouwend.

Zoals ik het interpreteer is het geen bijdrage aan een gesprek maar een morele razernijbui, verpakt in beschuldigingen. Er wordt niet geargumenteerd en alleen geoordeeld:
wie het niet met hem eens is, is "ziek in z’n hoofd" of "geen haar beter dan een terrorist".

Zulke taal roept geen vragen op, maar sluit ze uit. Alleen al het lezen wekt bij mij weerzin, omdat het elk beroep op rede of nuance bij voorbaat diskwalificeert. Wie zo communiceert, voert vooral debat met zichzelf.
Antisemitische uitingen stoppen helpt bestrijding antisemitisme.
. . . . . . . . . . . . . ChaimNimsky:
"Volwassen ethiek erkent dat voortbestaan
de voorwaarde is voor alle andere waarden."

.
ChaimNimsky
Superposter

Bericht door ChaimNimsky »

dikkemick schreef: 23 jul 2025 12:54
Maar daar komt nu Gaza dus als mogelijkheid bij. Telkens als vijanden Israel aanvallen om het te vernietigen, wint Israel er weer meer bij
Dit had ook eigenlijk niet meer te vinden moeten zijn!
Dit is juist meer in het nieuws dan ooit en is nog steeds de status.

Netanyahu says IDF will control Gaza after war, rejects idea of international force (Bron: Times of Israel)
Israel will have 'indefinite security control' over Gaza, says Netanyahu

Israel will take the "overall security responsibility" in Gaza for an "indefinite period" after the war ends, Israeli Prime Minister Benjamin Netanyahu said on Monday. Netanyahu’s interview on ABC News on Monday is the clearest expression to date what Israeli plans for Gaza after the war. Gaza should be governed by "those who don’t want to continue the way of Hamas," Netanyahu said, before adding, "I think Israel, for an indefinite period, will have the overall security responsibility because we’ve seen what happens when we don’t have it.”...
(Bron: Middle East Eye)

En dit is nog steeds de status; meer dan ooit zelfs.

Het was mij in eerste aanleg niet onduidelijk waarom Dickemick dit bericht als uiterst kwalijk beschouwen. Alles wat het doet is linken naar ChaimNimsky's nieuwsbronnen, die bevestigen dat de regering Nethanyahu wil dat Israël het voor "onbepaalde tijd" in de Gazastrook voor het zeggen zal hebben
Maar toen ik de melding las. Zag ik dat het niet specifiek over dit bericht maar over de doorlopende steun voor het plegen van misdaden door Netanyahu cum suis)
Voor die ongelimiteerde steun, zou ik je graag een officiële waarschuwing geven, maar helaas zeggen onze forumregels nergens dat het tonen van een volledig gebrek aan empathie voor onschuldige slachtoffers noch een totaal gebrek aan - wat ik beschouw - als Moraal, niet is toegestaan.

Peter van Velzen
Zionist
ChaimNimsky
Superposter

Bericht door ChaimNimsky »

Er worden effectieve maatregelen genomen:
Columbia University schorst studenten vanwege deelname pro-Palestinademonstraties
De Amerikaanse universiteit Columbia in New York heeft sancties opgelegd aan studenten die dit jaar en vorig jaar hebben meegedaan aan pro-Palestinademonstraties op het universiteitsterrein. Columbia heeft het besluit genomen op verzoek van de regering-Trump, terwijl ze onderhandelen over het hervatten van de overheidssubsidies van 400 miljoen dollar.

De regering-Trump houdt sinds april de overheidssubsidies van de universiteit in om het bestuur onder druk te zetten. De regering is ontevreden over de manier waarop de studentendemonstraties tegen de oorlog in Gaza op de campus zijn afgehandeld. Het gaat om zowel de campusbezettingen van mei vorig jaar als de demonstraties tijdens de alumniweek afgelopen voorjaar. De regering hield subsidies in en zegde studiebeurzen en contracten op.

Het zou de universiteit niet zijn gelukt om "antisemitisme te onderdrukken". De universiteit ging akkoord met verschillende eisen van de regering, waaronder het herzien van strafprocedures en het aannemen van een nieuwe definitie van antisemitisme.
(...)
Er worden ook diploma's ingetrokken. (Bron: NOS)

De VS is al overstag. Nu Europa nog.
Dit is een buitengewoon dubieus bericht.
Het insinueert dat de afpersermethode waarmee Trump universiteiten wil dwingen om het opkomen voor het bestaansrecht van een Palestijnse staat als haat tegen joden moet worden beschouwd ook ten opzichte van Europa moet worden gebruikt teneinde daar hetzelfde te doen.
Ben daar werkelijk voorstander van?

PS Je mag in dit topic reageren op deze vraag.
Zionist
Mus
Diehard

Bericht door Mus »

ChaimNimsky schreef: 23 jul 2025 13:29 Er worden effectieve maatregelen genomen:
Columbia University schorst studenten vanwege deelname pro-Palestinademonstraties
De Amerikaanse universiteit Columbia in New York heeft sancties opgelegd aan studenten die dit jaar en vorig jaar hebben meegedaan aan pro-Palestinademonstraties op het universiteitsterrein. Columbia heeft het besluit genomen op verzoek van de regering-Trump, terwijl ze onderhandelen over het hervatten van de overheidssubsidies van 400 miljoen dollar.

De regering-Trump houdt sinds april de overheidssubsidies van de universiteit in om het bestuur onder druk te zetten. De regering is ontevreden over de manier waarop de studentendemonstraties tegen de oorlog in Gaza op de campus zijn afgehandeld. Het gaat om zowel de campusbezettingen van mei vorig jaar als de demonstraties tijdens de alumniweek afgelopen voorjaar. De regering hield subsidies in en zegde studiebeurzen en contracten op.

Het zou de universiteit niet zijn gelukt om "antisemitisme te onderdrukken". De universiteit ging akkoord met verschillende eisen van de regering, waaronder het herzien van strafprocedures en het aannemen van een nieuwe definitie van antisemitisme.
(...)
Er worden ook diploma's ingetrokken. (Bron: NOS)

De VS is al overstag. Nu Europa nog.
Tja, met geld is inderdaad alles te koop, zelfs je integriteit.

Of zullen we het gewoon afpersing noemen door een maffia baas die in het witte huis zit?
Mus
Diehard

Bericht door Mus »

ChaimNimsky schreef: 23 jul 2025 13:29
……het aannemen van een nieuwe definitie van antisemitisme.
Het aannemen van een nieuwe definitie van anti-semitisme lijkt mij niet alleen een goede - maar ook noodzakelijke zaak te zijn.

Laten we ook de daadwerkelijke semitische volken die door de zionistische entiteit al decennialang worden geterroriseerd en vermoord in sluiten. Hij pas hen beter dan die past bij de zionisten die uit Europa kwamen en nog nauwelijks een druppeltje daadwerkelijk semitische bloed in zich hebben. Of gaat die realiteit te ver voor je exclusieve tere zieltje ChaimNimsky?

Noot:
Anti-semitisme is een door een Duitser geïntroduceerde term, minder ordinair dan ‘jodenhaat’ die leuk academische klonk maar tgt de ware semieten buitensloot waardoor de werkelijke semiet alleen nog maar over anti-semitisme - mbt de terreur van de zionistische entiteit - in besloten kring kan spreken, vooral bij de jongeren onder ons. Wie kon bevroeden dat deze term, te pas en te onpas later zo brutaal misbruikt zou worden door de zionistische entiteit en haar aanhangers? In elk geval niet door de Duitser die graag ‘chic’ over wilde komen.
Laatst gewijzigd door Mus op 23 jul 2025 14:48, 6 keer totaal gewijzigd.
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

De laatste reacties van HierEnNu en Chaimnimsky gaan wat mij betreft alle humane perken te buiten en maken we me niet alleen kotsmisselijk maar ook woest!
Afleidingsmanoeuvres en trots op hetgeen Israel vernietigd, veroverd en vermoord.

En het mag hier!!!! Geen 1 enkel teken van medeleven of afkeuring maar wel vallen over testikels in een heel andere zin als de betekenis.

HierEnNu. Misschien heb je het nieuws gemist: Een opfrisser:

ER WORDT BEWUST GESCHOTEN OP TESTIKELS/BALLEN VAN JONGE MANNEN DIE WATER WILLEN HALEN
Vergeet ik misschien te vermelden dat er hoogstwaarschijnlijk geflyerd werd.

En zo heeft iedere "beschaving" zijn manier om voortplanting tegen te gaan. In WOII werd volop geëxperimenteerd met chemische castratie. Dit is uiteraard effectiever! Lang leve Israel!!!!!
TIBERIUS CLAUDIUS
Superposter

Bericht door TIBERIUS CLAUDIUS »

dikkemick schreef: 23 jul 2025 14:31 De laatste reacties van HierEnNu en Chaimnimsky gaan wat mij betreft alle humane perken te buiten en maken we me niet alleen kotsmisselijk maar ook woest!
Afleidingsmanoeuvres en trots op hetgeen Israel vernietigd, veroverd en vermoord.

En het mag hier!!!! Geen 1 enkel teken van medeleven of afkeuring maar wel vallen over testikels in een heel andere zin als de betekenis.

HierEnNu. Misschien heb je het nieuws gemist: Een opfrisser:

ER WORDT BEWUST GESCHOTEN OP TESTIKELS/BALLEN VAN JONGE MANNEN DIE WATER WILLEN HALEN
Vergeet ik misschien te vermelden dat er hoogstwaarschijnlijk geflyerd werd.

En zo heeft iedere "beschaving" zijn manier om voortplanting tegen te gaan. In WOII werd volop geëxperimenteerd met chemische castratie. Dit is uiteraard effectiever! Lang leve Israel!!!!!
Dat het zionisme kwaadaardig is blijkt hier voor de zoveelste maal.

Men juicht toe als de vrijheid van meningsuiting wordt onderdrukt, alleen prozionistiache propaganda zou moeten worden toegestaan.
Zo zouden gewoon dit forum verbieden want het steunt het Zionisme niet voor 300% .
En als er nu meer keizers zijn geweest dan maanden, wat dan, geachte senatoren?
Gesloten