Melding
Moderator: Moderators
Re: Melding
Over het goed praten van 7 oktober
en het vervolgens in de steek laten van Israël
door de vrije internationale democratische samenleving, in plaats van
daadwerkelijke steun aanbieden in het zo snel als mogelijk de
Islamistische terroristen te verslaan: daarover voel ik me moreel mede schuldig.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Bobby Kennedy:
. . ."Some men see things as they are, and ask why?
I dream of things that never were, and ask why not?"
.
. . ."Some men see things as they are, and ask why?
I dream of things that never were, and ask why not?"
.
Ook Gij Brutus?holog schreef: ↑19 jul 2025 09:07 Jij gaat in je absurde toekomstige hypothese, volledig voorbij waarom het een pure daad van antisemitisme is. met name de bewuste selectieve keuze betreffende de holocaust, als knuppel om joden te demoniseren, ondertussen dat de wereld geschiedenis bulkt van andere gruweldaden die net zo goed als vergelijking zouden kunnen dienen.
deze selectieve keuze is geen toeval, het is een bewuste daad van antisemitische. een keuze waarmee men een indirecte impliciete rechtvaardiging maakt dat de holocaust ooit heeft plaats gevonden. en daarmee bovendien de deur openzet ...
'Nooit meer' is nu.
Een bewuste selectieve keuze?
You bet!! Natuurlijk wordt vergeleken met WOII en niet met Oekraïne, Soedan of ieder ander conflict.
Israël bestaat als nasleep van WOII en niet vanwege Oekraïne of Soedan.
'Nooit meer' is een zeer terechte uitspraak maar wordt nu op dit moment door Israël aan de laars gelapt.
Zijn het de joden? Nee! Het is de extreem nationalistische rechtse regering van Netanyahu.
Is de vergelijking met WOII daarom Jodenhaat??
Natuurlijk niet! De extreem nationalistische rechtse regering van Netanyahu is aan het moorden geslagen, wil een concentratiekamp bouwen en bepleit ethnische zuivering.
NOOIT MEER!! Maar het gebeurt. Er wordt een hele bevolkingsgroep uitgemoord of weggejaagd.
NOOIT MEER! Hoe cru.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Dat de terroristen niet zijn verslagen is zeker verdrietig. Maar je moet jezelf blijven afvragenHierEnNu schreef: ↑19 jul 2025 09:54
Over het goed praten van 7 oktober
en het vervolgens in de steek laten van Israël
door de vrije internationale democratische samenleving, in plaats van
daadwerkelijke steun aanbieden in het zo snel als mogelijk de
Islamistische terroristen te verslaan: daarover voel ik me moreel mede schuldig.
- Waarom zijn deze terroristen er?
- Waarom is het meest geavanceerde leger ter wereld Gaza niet binnen gevallen en heeft het de zinnen nu op de bevolking gezet?
- Waarom weet Netanyahu van geen ophouden en waarom wordt hij door diverse instanties veroordeeld? Hamas wordt immers ook veroordeeld.
- Wat gebeurt er met Gaza als de terroristen inderdaad verdreven of gedood zijn?
- Waarom sluit de wereld nog steeds de ogen voor koloniale agressie? Word je daar niet verdrietig van?
Zomaar enkele vragen die me te binnen schieten nav je verdriet.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Terechte vragen, maar hier off topic.
Melding mi. voldoende behandeld.
Of je het er nu mee eens bent of niet.
Topic kan dicht.
Melding mi. voldoende behandeld.
Of je het er nu mee eens bent of niet.
Topic kan dicht.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.