Georgie haakt af

Wil je iets persoonlijks aan anderen kwijt. Vertel het hier.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Georgie
Ervaren pen

Georgie haakt af

Bericht door Georgie »

Georgie haakt af. Hij heeft er geen zijn meer in.
Hoe dat komt? Teleurstelling

Het enthousiasme waarmee ik mij vier jaar geleden aanmeldde en waarmee ik mijn eerste postings plaatste is in de loop van de tijd drastisch bekoeld, zodanig dat ik er nu helemaal geen zin meer in heb.
De oorzaak zit hem in een opeenstapeling van kleine en grotere teleurstellingen en ergernissen, de houding van sommige deelnemers, het niveau van de “discussies” en in bepaalde situaties de opstelling van het beheerdersteam.
Ik denk (vrij) dus ik ben (vrij)
(vrij) naar René Descartes
Peter van Velzen
Site Admin

Re: Georgie haakt af

Bericht door Peter van Velzen »

Georgie schreef: 18 jul 2025 21:22 Georgie haakt af. Hij heeft er geen zijn meer in.
Hoe dat komt? Teleurstelling

Het enthousiasme waarmee ik mij vier jaar geleden aanmeldde en waarmee ik mijn eerste postings plaatste is in de loop van de tijd drastisch bekoeld, zodanig dat ik er nu helemaal geen zin meer in heb.
De oorzaak zit hem in een opeenstapeling van kleine en grotere teleurstellingen en ergernissen, de houding van sommige deelnemers, het niveau van de “discussies” en in bepaalde situaties de opstelling van het beheerdersteam.
WIj zouden het op prijs stellen als je dat laatste nader zou kunnen omschrijven. Misschien kunnen we er wat mee.
Ik wens u alle goeds
Plaats reactie