HierEnNu, read my lips en mark my words.
Eerst Gaza dan Westoever en Golanhoogte. Allemaal Palestijn_vrij. Zo niet, ben ik de eerste die mijn foute voorspelling zal toegeven.
Maar ik heb Israël leren kennen!
Moderator: Moderators
HierEnNu, read my lips en mark my words.
Waarom is Israel zelf dan niet " Palestijn-vrij" ?
Dat is natuurlijk ook zo, ook in míjn ogen, het is veel te ver gegaan, maar wie gaat dat dan bestraffen enzo..? Ik ben benieuwd.
Kwestie van tijd. Zoals Hitler riep: "Deutschland Judenfrei"
Troost je. Israel zal nooit Arabier, Druz, christen, moslim of wat dan ook vrij worden. Er leven 1,6 miljoen Arabieren in Israël. Heb ik dikkemick al eerder verteld maar begrijpelijkerwijs gaat hij daar niet op in. Kan die ook niet. En geloof jij nou echt dat dikkemick Israël heeft leren kennen? Proef je zijn ongebreidelde……….. sorry, ik wil Peter niet weer laten ingrijpen.
Geef het nog even. Laten we afwachten of dit een Godwin is.lost and not found yet! schreef: ↑08 jul 2025 21:04
Vergelijking met Hitler en Duitsland? You lost your credits again!
Zo, gaan ze Yemen ook koloniseren? Ze durven wel hè!
Je hebt duidelijk weer niet mijn link gelezen!dikkemick schreef: ↑08 jul 2025 21:10Geef het nog even. Laten we afwachten of dit een Godwin is.lost and not found yet! schreef: ↑08 jul 2025 21:04
Wel mijn hele bericht quoten hè? Ik schreef ook:dikkemick schreef: ↑08 jul 2025 21:10Geef het nog even. Laten we afwachten of dit een Godwin is.lost and not found yet! schreef: ↑08 jul 2025 21:04
You lost your credits again.
Wie heeft het hier over koloniseren?lost and not found yet! schreef: ↑08 jul 2025 21:16Zo, gaan ze Yemen ook koloniseren? Ze durven wel hè!
Ik weet donders goed wat een Godwin is . Heb ik geen link van Lanfy voor nodiglost and not found yet! schreef: ↑08 jul 2025 21:17Je hebt duidelijk weer niet mijn link gelezen!dikkemick schreef: ↑08 jul 2025 21:10Geef het nog even. Laten we afwachten of dit een Godwin is.lost and not found yet! schreef: ↑08 jul 2025 21:04
Jij! In al je posts kun je lezen dat jij vind dat alles wat Israël aanvalt, wil koloniseren! Gaza, Samaria & Judea, Libanon, Syrië! Misschien Iran wel! Je hebt alleen niet door dat Israël totaal geen kolonisatie drift heeft, ze zouden met hun kracht allang de mogelijkheid hebben gehad om bijvoorbeeld Gaza te koloniseren! Waarom hebben ze dat niet gedaan? Vandaar mijn vraag! Of ben je nu ineens ook pro Yemen als Israël kenner?dikkemick schreef: ↑08 jul 2025 21:40Wie heeft het hier over koloniseren?lost and not found yet! schreef: ↑08 jul 2025 21:16Zo, gaan ze Yemen ook koloniseren? Ze durven wel hè!
Ik denk dat als je huidige situatie wereldwijd bekijkt dat je toch echt aan het kortste eind trekt!dikkemick schreef: ↑08 jul 2025 21:40Ik weet donders goed wat een Godwin is . Heb ik geen link van Lanfy voor nodig
O, de enige die ALLE krediet verliest....meer en meer....
Is Israël!