En waarmee het eindigde. Ook toen heb je niemand duidelijk gemaakt wat jouw ervaring precies in hield.Mus schreef: ↑19 apr 2025 09:28 Peter we hebben binnen dit onderwerp al eerder uitgebreid over gesproken.
Onderstaand de link:
viewtopic.php?p=645886#p645886
Bovenstaande is het waar het gesprek ongeveer begon.Re: Reïncarnatie serieus genomen bij de NPO
Mus schreef: ↑02 nov 2024 12:08
Ik zou wat jij hierboven oppert omkeren, namelijk: Bewustzijn komt niet voort uit de wie of wat, de wie of wat komt voort uit bewustzijn.
Bericht door Peter van Velzen » 03 nov 2024 03:06
In zoverre ons zelfbesef een grote mate van bewustzijn vereist ben ik het daarmee eens.
Jouw aanname dat een hoge mate bewustzijn kan voorkomen buiten een levend wezen deel ik echter niet. Verder wil ik graag geloven dat jij ervaring hebt met reincarnatie, maar als je niet bereid bent die ervaring te delen, maak je het mij onmogelijk om ook maar te te raden wat je er mee bedoelt.
.
Als je dat " uitgebreid besproken" acht. dan hebben wij een totaal andere opvatting van "uitgebreid bespreken" .
Als je beweert iets te hebben ervaren, maar niet bereid bent er over te praten, is die bewering totaal zinloos.
Net als de laatste paar pagina's van dit topic. Volgerns mij zijn die compleet off topic. En verzanden we - mede dankzij de ijver van HierEnNu weer in een metadiscussie, die zo langzamerhand nergens meer over gaat.