Stevia; de verboden zoetstof.

Kritische maatschappij gerichte hersenspinselen...:)

Moderator: Moderators

Raven
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door Raven »

Kitty schreef:Op zich heb ik helemaal niets tegen natuurlijk. Maar beter dan, is de vraag.

Kun jij aantonen dat de mensen voor de middeleeuwen gezond waren, niet vroeg stierven, alle ziektes door de natuur konden worden opgelost etc.? Dus dat er nu sprake is van een degeneratie vanwege de technologie en de zogenaamd slechtere chemische voedingsmiddelen t.o.v. natuurvolken? Kun jij natuurvolkeren noemen die een gemiddelde leeftijd bereiken van 85 (vrouwen) cq 75 (mannen)? En waarbij kindersterfte tot eenzelfde of beter niveau stond dan vandaag de dag in een westerse samenleving?

Kortom bewijs eens dat die natuurvolkeren zoveel gezonder waren dan de huidige westerse mens?
Dat eerste punt kan elke archeoloog je vertellen. De vroege middeleeuwen heten in het engels niet voor niks the dark ages.

Alle ziektes worden nu ook niet opgelost. En zoals ik al zei ik zeg niet dat de moderne wetenschap NIKS goeds heeft gebracht.

Nu haal je natuurvolkeren en pagans door elkaar. het overlapt elkaar wel vaak maar het is niet exact het zelfde.
Ik heb nooit beweerd dat er NU sprake is van degeneratie maar die is er wel geweest.

als de mensen waren blijven bouden op de kennis die er al was dan waren we nu veel verder geweest. Een hoop dingen zijn HER ontdekt .. zoals hygiene bij operaties en dergelijke.. dat WAS allang bekend.

leuk voorbeeld de romeinen kenden verschillende soorten beton.
http://www.merlinscave.tk

As above, so below
Plaats reactie