Hierom, hierom, hierom, hierom en hierom.Mus schreef: ↑15 feb 2025 21:59Heb jij enig idee hoe het komt dat mijn volk jou volk zo diep haat dat het zover gaat?ChaimNimsky schreef: ↑15 feb 2025 20:38
Het diepe genot en de uitbundige blijdschap van al die feestvierde vrouwen en kinderen toen de gemartelde en verkrachte lijken van Joodse mensen door de straten van Gaza werden opgevoerd, is op zo'n massale en extatische manier zelfs door de kille efficiëntie van de systematische nazi-sadisten in de concentratiekampen nooit vertoond.
Toen ik dat zag, werd ik vervuld van een haat die ik nog nooit zo intens had ervaren. Om Gaza zal ik geen traan meer laten, maar zo afzichtelijk als dat geïndoctrineerde volk in de straten van Gaza zal ik nooit worden.
Andere volken doen dat niet. Het argument dat je ter vergoeilijking telkens gebruikt, dat Palestijnen onderdrukt zouden worden, is geen excuus. Het Tibetaanse volk wordt ook onderdrukt en Duitsers zijn massaal verdreven uit de landen waar ze al generaties lang woonden, etc, etc, etc, etc.