Wil je geloven dat ik het wel een beetje zat ben voortdurend te maken te krijgen met jou naïviteit in deze, ik zou zeggen kijk eens een beetje rond in de geschiedenis van de Palestijnen na zeg 1917 en dan zul je, wanneer je tenminste iets van gevoel in je donder hebt, in staat zijn je eigen vragen te beantwoorden. Ik heb geen reden 7 okt te veroordelen en daar heb ik zo mijn reden voor, dat jij die niet vat of kunt vatten is dan zo, ik ga mezelf hier verder niet verdedigen, en daar zul je het mee moeten doen.
Israël overvallen door Operatie al-Aqsa storm: oorlog!
Moderator: Moderators
Re: Vervolg van "Hai" van Mus
Het universum bestaat bij de gratie van bewustzijn. Zonder bewustzijn geen universum.
In een ander topic waren volgens jou de Palestijnen de hond
die steeds gepest werd en daarom Israëliërs mocht bijten van jou!
Nou beweer je dat zij die worden gebeten door een hond terug zullen slaan.

Get your shit together man! Vergelijk mensen niet met honden,
je raakt er kennelijk zelf van in de WAR!
Honden die mensen bijten mag men bij voorkeur zachtjes in laten slapen ...
Antisemitische uitingen stoppen helpt bestrijding antisemitisme.
.
Ik vind jou zelf verantwoordelijk voor jouw interpretatie.
.
.
.
Hou je d'r buiten Kok!HierEnNu schreef: ↑13 feb 2025 18:03In een ander topic waren volgens jou de Palestijnen de hond
Nou beweer je dat zij die worden gebeten door een hond terug zullen slaan.![]()
https://youtu.be/PvbaPntFmC4?si=G2Mx3b1HXM5PbYjM
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Ik gaf jou netjes Feedback in het Feedback topic! Wat wil je nog meer?Mus schreef: ↑13 feb 2025 17:28Wil je geloven dat ik het wel een beetje zat ben voortdurend te maken te krijgen met jou naïviteit in deze, ik zou zeggen kijk eens een beetje rond in de geschiedenis van de Palestijnen na zeg 1917 en dan zul je, wanneer je tenminste iets van gevoel in je donder hebt, in staat zijn je eigen vragen te beantwoorden. Ik heb geen reden 7 okt te veroordelen en daar heb ik zo mijn reden voor, dat jij die niet vat of kunt vatten is dan zo, ik ga mezelf hier verder niet verdedigen, en daar zul je het mee moeten doen.
Nog meer Feedback:
- Ieder die geen reden heeft om 7 oktober te veroordelen en
aangeeft daar zo haar reden voor te hebben, en
aangeeft zulks hier verder niet te willen verduidelijken,
die verdenk ik ergens van.
vervolgens onder het mom van afscheid nemen haar voorstel topic om tovert
tot weer een nieuw antiIsraël topic vol hatespeech en daar vervolgens in
dit topic welk als Feedback is bedoeld onverdroten mee verder gaat!
.
.
.
.
Helemaal prima HierEnNu, zo kennen we weer. Thanks
Het universum bestaat bij de gratie van bewustzijn. Zonder bewustzijn geen universum.
Het lijkt me niet verstandig om ook in een Feedback topic te schelden:dikkemick schreef: ↑13 feb 2025 18:17Hou je d'r buiten Kok!HierEnNu schreef: ↑13 feb 2025 18:03In een ander topic waren volgens jou de Palestijnen de hond
Nou beweer je dat zij die worden gebeten door een hond terug zullen slaan.![]()
https://youtu.be/PvbaPntFmC4?si=G2Mx3b1HXM5PbYjM
- hier leest Moderating echt wel mee hoor!
.
.
.
.
Dat komt voor een deel door mij. Ik meldde haar dat het me speet dat ze ermee wilde stoppen en zeker om de reden.HierEnNu schreef: ↑13 feb 2025 18:22Ik gaf jou netjes Feedback in het Feedback topic! Wat wil je nog meer?Mus schreef: ↑13 feb 2025 17:28Wil je geloven dat ik het wel een beetje zat ben voortdurend te maken te krijgen met jou naïviteit in deze, ik zou zeggen kijk eens een beetje rond in de geschiedenis van de Palestijnen na zeg 1917 en dan zul je, wanneer je tenminste iets van gevoel in je donder hebt, in staat zijn je eigen vragen te beantwoorden. Ik heb geen reden 7 okt te veroordelen en daar heb ik zo mijn reden voor, dat jij die niet vat of kunt vatten is dan zo, ik ga mezelf hier verder niet verdedigen, en daar zul je het mee moeten doen.
Nog meer Feedback:Al helemaal als die betreffende persoon vol dramatiek aankondigt hier te stoppen en
- Ieder die geen reden heeft om 7 oktober te veroordelen en
aangeeft daar zo haar reden voor te hebben, en
aangeeft zulks hier verder niet te willen verduidelijken,
die verdenk ik ergens van.
vervolgens onder het mom van afscheid nemen haar voorstel topic om tovert
tot weer een nieuw antiIsraël topic vol hatespeech en daar vervolgens in
dit topic welk als Feedback is bedoeld onverdroten mee verder gaat!
En dat gaf weer extra communicatie, die nog doorloopt.
Verder zie je als je je in de historie van de Palestijnen verdiept, dat ze reden hebben om terug te vechten en/of verzet te plegen (wat dan weer snel terreur wordt genoemd omdat zij onder liggen), ook al is geweld vrijwel nooit de oplossing,
maar dat geldt ook voor Israël uiteraard. En zij hebben scheepsladingen springstof en dergelijke.
Flauw weer.Ik denk dat het een feit is dat jij niet hier bent
om ergens over te discussiëren, want je beantwoord geen vragen.

** Gedenk frekwent ons doel op 't schip naar nergens en heb engelen-geduld, begrip en compassie... **
Ik ga uit van en reageer op het hier en nu Gerard.
Voor de één komt dat flauw over en voor de ander veel te gezouten.
Weet je wat flauw is? Telkens suggereren dat ik niets van het verleden afweet!
Jij weet ook dat het zogenaamde verleden een geconstrueerde 'waarheid' is,
en dat het verleden zoals wij, jij en ik, dat kennen gebaseerd is op hoe de
winnaars in het verleden zulks naar hun eigen goeddunken hebben opgetekend.
Mocht onverhoopt het Islamistische ideaal ooit verwezenlijkt worden in de toekomst,
dan zal de geschiedenis zoals wij die kennen uit de geschiedenisboekjes weggevaagd worden en
vervangen door whatever de overwinnaar er dan van maakt.
Mocht jij mij één voorbeeld uit de geschiedenis voor weten te schotelen waarmee 7 oktober valt goed te praten, dan nodig ik je van harte uit om zulks kenbaar te maken! Wat ik in het hier en nu goed durf te praten, dat is ieder initiatief, IEDER! initiatief ook als zulks tegen internationaal recht ingaat, dat voorkomt dat vele onschuldige Gazaanse burgers zullen sneuvelen in de aanstaande voortzetting van de oorlog. En die oorlog wordt voortgezet, daar twijfel ik niet aan.
.
.
.
.
Je weet heel veel of je weet het in ieder geval te vinden.Ik ga uit van en reageer op het hier en nu Gerard.
Voor de één komt dat flauw over en voor de ander veel te gezouten.
Weet je wat flauw is? Telkens suggereren dat ik niets van het verleden afweet!
Maar je redeneert voortdurend vanuit jouw standpunt. Zulks kan nooit hout snijden.
De ander kan in er heel anders tegenaan kijken. Openheid zal u redden.
Zéker. Maar later wil men dan nog wel eens zaken laten zien zoals ze wél waren.Jij weet ook dat het zogenaamde verleden een geconstrueerde 'waarheid' is,
en dat het verleden zoals wij, jij en ik, dat kennen gebaseerd is op hoe de
winnaars in het verleden zulks naar hun eigen goeddunken hebben opgetekend.
Zie b.v. Nederland in Indonesië, toen Indië....

Het is daarbij zéér afhankelijk welke overwinnaar dat dan is. De ene doet wat jij zegt, de ander niet.Mocht onverhoopt het Islamistische ideaal ooit verwezenlijkt worden in de toekomst,
dan zal de geschiedenis zoals wij die kennen uit de geschiedenisboekjes weggevaagd worden en
vervangen door whatever de overwinnaar er dan van maakt.
Terreur, ook vanwege het voortdurend tientallen jaren tegen schenen schoppen, waarna een uithaal volgt, isMocht jij mij één voorbeeld uit de geschiedenis voor weten te schotelen waarmee 7 oktober valt goed te praten, dan nodig ik je van harte uit om zulks kenbaar te maken! Wat ik in het hier en nu goed durf te praten, dat is ieder initiatief, IEDER! initiatief ook als zulks tegen internationaal recht ingaat, dat voorkomt dat vele onschuldige Gazaanse burgers zullen sneuvelen in de aanstaande voortzetting van de oorlog. En die oorlog wordt voortgezet, daar twijfel ik niet aan.
heel goed te begrijpen, maar niet goed te praten. De wraak, zeker buiten proportie al helemáal nooit.
Dat is nog eens wat anders dan verdedigen.
Ja, die oorlog zal wel doorgaan. Hamas wil niet buigen en Netanyahu wil niet de bak in.
Verder zijn daar ongelooflijke hoeveelheden paranoïditeit en adrenaline, dus dat is een lelijke mix.
Palestijnen hebben nu vrijwel niets meer te verliezen, dus ik zie nog geen oplossing.
De oplossing van Trump van de Riviera zie ik niet zo zitten en de omliggende landen en een vrij ruime rest van
de wereld. ook niet.
** Gedenk frekwent ons doel op 't schip naar nergens en heb engelen-geduld, begrip en compassie... **
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Nee, daar heb ik totaal geen begrip voor. Ik sta er zelfs met m'n ogen van te knipperen dat iemand in staat is zoiets te zeggen. Wat Hamas op die dag deed behoort tot de meest barbaarse uitingen van het menszijn die ik in mijn leven heb moeten aanschouwen. Indien jij zelfs dát niet kan veroordelen dan heb ik geen enkel medelijden meer met jouw lot en jouw tranen, en werk je eraan mee dat ik des te minder positieve gevoelens voor jouw volk voel.
Je geeft me nu de bevestiging dat je zoetsappige woordje van liefde waarmee je mensen paait die wat leuks tegen je zeggen inderdaad betekenisloos en theater is. Iemand die de barbaarsheid van 7 oktober niet kan veroordelen heeft geen enkel idee van liefde maar is vervuld van haat.
Hoe dom en dwaas. Had Hamas die lering maar geleerd, dan zouden ze allemaal nog in leven zijn. Zie je dan niet dat indien je de 7 oktober slachting verdedigt als "koekje van eigen deeg", Israel met dezelfde argumentering jouw volk daarna een koekje van eigen deeg retourneert? Ga jij nu braaf die lering leren?Mus schreef:Ik ben van mening dat men daar in Israël lering uit zou hebben moeten trekken in zin van: wat gij niet wilt wat u geschiedt doe dat ook een ander niet maar dat doen zij niet en hebben ze ook nooit gedaan.
Zie je dan helemaal niet hoe aartsdom de aktie van Hamas was? En dan nog aankomen met "we zullen het opnieuw en opnieuw en opnieuw doen". Die aktie en houding heeft tot gevolg dat er nooit een Palestijnse staat zal komen. Wie wil zulke mensen als buren hebben.
Born OK the first time
Re: Israël overvallen door Operatie al-Aqsa storm: oorlog!
Schelden? HierEnNu toch! Op jou zou ik toch nooit schelden? Dit was een grapje.
Een grap, of een fopje, is een vrolijk verteld verhaal (mop), een speelse handeling met een verrassende wending, zoals een practical joke, of een humoristisch element in een voorstelling, verhaal, film, lied, boek of andere publicatie.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
waarvan akte,Rereformed schreef: ↑13 feb 2025 19:13Nee, daar heb ik totaal geen begrip voor. Ik sta er zelfs met m'n ogen van te knipperen dat iemand in staat is zoiets te zeggen. Wat Hamas op die dag deed behoort tot de meest barbaarse uitingen van het menszijn die ik in mijn leven heb moeten aanschouwen. Indien jij zelfs dát niet kan veroordelen dan heb ik geen enkel medelijden meer met jouw lot en jouw tranen, en werk je eraan mee dat ik des te minder positieve gevoelens voor jouw volk voel.
Je geeft me nu de bevestiging dat je zoetsappige woordje van liefde waarmee je mensen paait die wat leuks tegen je zeggen inderdaad betekenisloos en theater is. Iemand die de barbaarsheid van 7 oktober niet kan veroordelen heeft geen enkel idee van liefde maar is vervuld van haat.
Hoe dom en dwaas. Had Hamas die lering maar geleerd, dan zouden ze allemaal nog in leven zijn. Zie je dan niet dat indien je de 7 oktober slachting verdedigt als "koekje van eigen deeg", Israel met dezelfde argumentering jouw volk daarna een koekje van eigen deeg retourneert? Ga jij nu braaf die lering leren?Ik ben van mening dat men daar in Israël lering uit zou hebben moeten trekken in zin van: wat gij niet wilt wat u geschiedt doe dat ook een ander niet maar dat doen zij niet en hebben ze ook nooit gedaan.
Zie je dan helemaal niet hoe aartsdom de aktie van Hamas was? En dan nog aankomen met "we zullen het opnieuw en opnieuw en opnieuw doen". Die aktie en houding heeft tot gevolg dat er nooit een Palestijnse staat zal komen. Wie wil zulke mensen als buren hebben.
Wij waren al een verloren volk, wat snap je niet?
Je vraagt van mij begrip te hebben voor een volk dat ons ontkent als volk en vervolgens ons als stront behandeld en dan moet ik mee leven met hun pijntjes en verdrietjes. Het is natuurlijk bitter maar dat is zo als de
pet is gaan staan. Mijn dromen zijn mooi en ik kan me er in verbergen maar als ik wakker wordt zie ik mijn neef die verkracht werd in de gevangenis om maar even een voorbeeld te geven van wat mijn familie heeft meegemaakt en dit is nog een heilig voorbeeld. Ik hoef jou medegevoel niet Rereformed, want je heb geen idee wat mijn volk naar hamas heeft gedreven, geen idee.
Meer dan een pagina hiernaartoe verhuisd vanaf het Feedback topic Mus, omdat de discussie om dit onderwerp doorging.
viewtopic.php?p=653232#p653232
viewtopic.php?p=653232#p653232
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
afgezien van bovenstaande kan er dus de droom zijn dat bij die Israëlieten ooit nog eens het besef gaat ontstaan dat er een volk onder hun dikke reet ligt te stikken en als ik daarvoor moet zeggen dat ik 7 okt. niet veroordeel dan zal ik niet nalaten dat te zeggen, dus bij deze. Ongeacht wat jij of een ander daar nu wel of niet van vind want dat voor mij niet zake.Mus schreef: ↑13 feb 2025 19:33 waarvan akte,
Wij waren al een verloren volk, wat snap je niet?
Je vraagt van mij begrip te hebben voor een volk dat ons ontkent als volk en vervolgens ons als stront behandeld en dan moet ik mee leven met hun pijntjes en verdrietjes. Het is natuurlijk bitter maar dat is zo als de
pet is gaan staan. Mijn dromen zijn mooi en ik kan me er in verbergen maar als ik wakker wordt zie ik mijn neef die verkracht werd in de gevangenis om maar even een voorbeeld te geven van wat mijn familie heeft meegemaakt en dit is nog een heilig voorbeeld. Ik hoef jou medegevoel niet Rereformed, want je heb geen idee wat mijn volk naar hamas heeft gedreven, geen idee.
-
- Banned
hier zie je dus 2 extremenRereformed schreef: ↑13 feb 2025 19:26Nee, daar heb ik totaal geen begrip voor. Ik sta er zelfs met m'n ogen van te knipperen dat iemand in staat is zoiets te zeggen. Wat Hamas op die dag deed behoort tot de meest barbaarse uitingen van het menszijn die ik in mijn leven heb moeten aanschouwen. Indien jij zelfs dát niet kan veroordelen dan heb ik geen enkel medelijden meer met jouw lot en jouw tranen, en werk je eraan mee dat ik des te minder positieve gevoelens voor jouw volk voel.
Hoe dom en dwaas. Had Hamas die lering maar geleerd, dan zouden ze allemaal nog in leven zijn. Zie je dan niet dat indien je de 7 oktober slachting verdedigt als "koekje van eigen deeg", Israel met dezelfde argumentering jouw volk daarna een koekje van eigen deeg retourneert? Ga jij nu braaf die lering leren?Mus schreef:Ik ben van mening dat men daar in Israël lering uit zou hebben moeten trekken in zin van: wat gij niet wilt wat u geschiedt doe dat ook een ander niet maar dat doen zij niet en hebben ze ook nooit gedaan.
de ene rechtvaardigt de aanval op 7 oktober en praat zo geweld tegen burgers goed.
de andere bevestigd dat Israel De PAlestijnen collectief mag straffen, de laatste zin is een totale generaliserende ontmenselijking van 2,3 miljoen mensen, waaronder >1 miljoen kinderen. ze zijn blijkbaar ongeschikt om normale relaties mee te hebben