ff wat minder

Wil je iets persoonlijks aan anderen kwijt. Vertel het hier.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Enigma
Forum fan

ff wat minder

Bericht door Enigma »

Hallo allemaal,

ik laat even weten dat ik de komende tijd weinig langs zal komen. Vanavond/vanacht geprobeerd zoveel mogelijk nog wat bij te dragen aan de topics maar ik zit erg krap in mijn tijd momenteel en dat blijft nog even. Ik wil liever altijd wat meer tijd nemen dan snel reageren want daar word ik maar kriegel van en dat maakt me niet gezelliger, ben net een echt/gewoon mens :P :lol: :twisted: :wink:

De keuken word verbouwd/vertimmerd en daar gaat alle energie voorlopig inzitten. Oh zoete dwaasheid :roll: het wordt natuurlijk hartstikke mooi maar eerst.............. :?

Enfin op ander fora waar ik minder schrijf en minder aandacht aan mijn recaties besteed kan ik nog wel even tussendoor aanwippen maar op dit forum lukt me dat gewoon niet, dan ga ik reacties geven waar ik zelf niet tevreden over ben, dus.......

Tot over een tijdje weer,

Groet, Vrede en alle goeds, Enigma.
Geen mens is intelligent genoeg om de eigen domheid te begrijpen.
Devious
Erelid
Contacteer:

Bericht door Devious »

Ok Enigma, succes met de verbouwing en tot ziens.

Groeten :)
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
Gerard
Bevlogen

Bericht door Gerard »

Enigma,

Succes met de verbouwing en geniet van het resultaat.

Je onderschrift van Loesje past dus goed bij jou met uitzondering van het laatste omdat jij juist wel zinnig bijdraagt aan dit forum. Juist omdat je gelovig bent maar alles behalve dogmatisch. Jij staat open voor andere perspectieven en dat maakt je tot een bron voor waardevol tegenwicht op dit forum. Tot lezens als de rootzooi thuis weer achter de rug is.
"Er zijn mensen die men overtuigt met verheven gebaren, maar die men wantrouwig maakt met argumenten."
Friedrich Nietzsche
pieps
Forum fan

Hoi Enigma ,

Bericht door pieps »

Hoi Enigma , sterkte met je verbouwing ... zal wel uitlopen :lol: is altijd zo met verbouwingen .

groetjes Pieps
Politics is the entertainment branch of industry.
Frank Zappa
Plaats reactie