Het zijn dan ook de pro-Issies die bagatelliseren en altijd weer de schuld op de Palestijnen weten te schuiven.Peter_1 schreef: ↑03 nov 2024 19:18Er valt niets te bagatalliseren. Israel gaat Noord Gaza etnisch zuiveren. Daar maken ze zelf al sinds 7 oktober geen geheim van.dikkemick schreef: ↑03 nov 2024 18:44 Verdediging deel.....
https://nos.nl/artikel/2543097-mensenre ... orden-gaza
Verenigde Naties en mensenrechtenorganisaties slaan alarm vanwege de aanhoudende belegering door het Israëlische leger van het noorden van Gaza. Het gedwongen vertrek van Palestijnen, het tegenhouden van humanitaire hulp en het grove geweld dat gebruikt wordt, wijzen op een etnische zuivering, zegt onder meer de Israëlische organisatie B'tselem.
Bagatellisereer er maar weer op los.
Alleen de VN kan waarschuwen tot ze een ons wegen. Conflicten, oorlog draait om recht van de sterkste. Internationaal-recht, oorlogsrecht is er enkel als de machtigste factor het goed uitkomt, om het te gebruiken.
Israël overvallen door Operatie al-Aqsa storm: oorlog!
Moderator: Moderators
Re: Israël overvallen door Operatie al-Aqsa storm: oorlog!
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
-
appelfflap
- Banned
en dat is by definition genocideIsrael gaat Noord Gaza etnisch zuiveren.
je vermoordt mensen (tienduizenden)
je brengt mensen schade toe, bv mentaal ( oa 20 000 kinderne hebben 1 of beide ouders verloren)
je creëert omstandigheden die velen zullen vermoorden (bv ziektes als polio)
Je deporteert mensen van a naar b
...
of je verdrijft ze en diegenen die niet (kunnen) vertrekken moet je vermoorden.
dit moet je doen want anders is een etnische zuivering onmogelijk
- lost and not found yet!
- Bevlogen
Met als oorzaak? Ja, dat dus! Lees nog even een keer terug wat ik plaatste:appelfflap schreef: ↑03 nov 2024 22:47en dat is by definition genocideIsrael gaat Noord Gaza etnisch zuiveren.
je brengt mensen schade toe, bv mentaal ( oa 20 000 kinderne hebben 1 of beide ouders verloren)
...
En ook deze:https://nl.wikipedia.org/wiki/Genocide# ... enocide%20(of%20volkerenmoord%20of%20volkenmoord,van%20een%20gehele%20menselijke%20groep.
Of zie je Gaza ineens in de laatste link staan? Of is wikipedia nu ineens onbetrouwbaar?https://nl.wikipedia.org/wiki/Genocide# ... enocide%20(of%20volkerenmoord%20of%20volkenmoord,van%20een%20gehele%20menselijke%20groep.
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
- Bevlogen
Haha! Moet jij er niet eens hard over na gaan denken om de schuld bij je Iraanse vrienden te leggen? Die zowel Hamas in Gaza en Hezbollah in Libanon financieren om de Staat van Israël om zeep te helpen? Maar DAT zie jij niet hè? Maar doe vooral je best, de Palestijnen in Gaza, als ze je zouden kennen, zijn blij met je!dikkemick schreef: ↑03 nov 2024 19:21Het zijn dan ook de pro-Issies die bagatelliseren en altijd weer de schuld op de Palestijnen weten te schuiven.Peter_1 schreef: ↑03 nov 2024 19:18Er valt niets te bagatalliseren. Israel gaat Noord Gaza etnisch zuiveren. Daar maken ze zelf al sinds 7 oktober geen geheim van.dikkemick schreef: ↑03 nov 2024 18:44 Verdediging deel.....
https://nos.nl/artikel/2543097-mensenre ... orden-gaza
Verenigde Naties en mensenrechtenorganisaties slaan alarm vanwege de aanhoudende belegering door het Israëlische leger van het noorden van Gaza. Het gedwongen vertrek van Palestijnen, het tegenhouden van humanitaire hulp en het grove geweld dat gebruikt wordt, wijzen op een etnische zuivering, zegt onder meer de Israëlische organisatie B'tselem.
Bagatellisereer er maar weer op los.
Alleen de VN kan waarschuwen tot ze een ons wegen. Conflicten, oorlog draait om recht van de sterkste. Internationaal-recht, oorlogsrecht is er enkel als de machtigste factor het goed uitkomt, om het te gebruiken.
Ps, ik schuif de schuld helemaal niet af op de Palestijnen! Verre van dat! Ik heb net Iran, Hamas en Hezbollah genoemd maar op de een of andere manier dringt dat niet tot je door! Jammer!
We will dance again!
- Bevlogen
PS, zou je de UN kunnen betichten van het veroorzaken van een oorlog omdat ze hun werk niet gedaan hebben? Eigenlijk is de UN de oorzaak van de huidige oorlog tussen Israël en Hezbollah en de UN heeft daar gewoon 20 jaar NIETS gedaan! Tunnels en wapenopslagplaatsen toegestaan direct naast hun bases! Hoe vredelievend ben je dan? En helemaal het feit dat de voorzitter van UN, Guteres, helemaal nooit de aanval van Hamas op 07-10-2023 veroordeeld heeft! Hoe zuiver is die persoon dan? En wel aan tafel zitten bij Poetin op de BRICS landen conferentie!
We will dance again!
-
appelfflap
- Banned
ik vrees dat je opnieuw je onderzoek verkeerd hebt gedaanlost and not found yet! schreef: ↑03 nov 2024 23:33 het feit dat de voorzitter van UN, Guteres, helemaal nooit de aanval van Hamas op 07-10-2023 veroordeeld heeft!
https://www.youtube.com/watch?v=pO-qQsLLU94
zal uiteraard straffeloos passeren bij Peter of rereformed
- Peter van Velzen
- Site Admin
Aangezien vrijwel iedereen de daad ten zeerste veroordeelde, had waarschijnlijk niemand een herinnering aan deze toespraak in het bijzonder.
Dankzij jou hebben we die nu wel.
Hartelijk Appelfflap, voor het opzoeken!
Ik wens u alle goeds
-
ChaimNimsky
- Superposter
kloptlost and not found yet! schreef: ↑03 nov 2024 23:33PS, zou je de UN kunnen betichten van het veroorzaken van een oorlog omdat ze hun werk niet gedaan hebben? Eigenlijk is de UN de oorzaak van de huidige oorlog tussen Israël en Hezbollah en de UN heeft daar gewoon 20 jaar NIETS gedaan! Tunnels en wapenopslagplaatsen toegestaan direct naast hun bases! Hoe vredelievend ben je dan?
Zionist
- Bevlogen
Hij veroordeelt de aanval, maar neemt het al heel snel op voor de zogenaamde zielige Palestijnen en veroordeelt Israël voor hun aanval op de Palestijnse burgers in Gaza die als bescherming voor Hamas dienen! Dus zo verkeerd was mijn onderzoek niet! En waarom reageer je alleen hierop? Er stond veel meer in mijn bericht!appelfflap schreef: ↑04 nov 2024 00:08ik vrees dat je opnieuw je onderzoek verkeerd hebt gedaanlost and not found yet! schreef: ↑03 nov 2024 23:33 het feit dat de voorzitter van UN, Guteres, helemaal nooit de aanval van Hamas op 07-10-2023 veroordeeld heeft!
https://www.youtube.com/watch?v=pO-qQsLLU94
zal uiteraard straffeloos passeren bij Peter of rereformed
En daarbij neemt hij het ook nog eens op voor UNRWA! De organisatie die openlijk Hamas steunt met als enig doel Israël te vernietigen! Wat vind je daarvan Appelfflap?
We will dance again!
- Bevlogen
Maar wat ga je ermee doen Peter? Waar plaats jij Guterres? Als een individu die het voor de Palestijnen opneemt of als de zoveelste Iran aanhanger die de vernietiging van de staat Israël op het oog heeft?Peter van Velzen schreef: ↑04 nov 2024 03:23 Aangezien vrijwel iedereen de daad ten zeerste veroordeelde, had waarschijnlijk niemand een herinnering aan deze toespraak in het bijzonder.
We will dance again!
- Peter van Velzen
- Site Admin
Ik veronderstel dat Guterres als voorstander van de twee staten oplossing het voor de Palestijnen zal opnemen en de vernietiging van de staat Israel ten zeerste zou betreuren, net zoals ik veronderstel dat jíj het op zal nemen voor de Israëli's en niet de vernietiging van de Palestijnse natie op het oog hebt.
Voor een twee staten oplossing zijn twee volkeren nodig!
Ik wens u alle goeds
Voor een twee staten oplossing is meer nodig dan twee volkeren die zulks willen.Peter van Velzen schreef: ↑05 nov 2024 03:03 Ik veronderstel dat Guterres als voorstander van de twee staten oplossing het voor de Palestijnen zal opnemen en de vernietiging van de staat Israel ten zeerste zou betreuren, net zoals ik veronderstel dat jíj het op zal nemen voor de Israëli's en niet de vernietiging van de Palestijnse natie op het oog hebt.
Met name leiders van die twee volkeren die ECHT willen streven naar vredig leven in coëxistentie en daar is sinds 1987 of eerder al geen sprake meer van. Saillant detail daarbij is dat rond die tijd Hamas werd opgericht, de Eerste Intifada plaatsvond EN Netanyahu als politicus actief werd in Israël zelf en toetrad tot de Knesset, het parlement van Israël, nadat hij tot dan de Israëlische ambassadeur bij de Verenigde Naties was geweest en dus nauw bekend was met het reilen en zeilen binnen de VN. Ja, daar bedoel ik OOK[!] die verotte corruptie mee die zich binnen vrijwel iedere organisatie voordoet die intrinsiek bestaat uit mensen die naar macht streven.
Wie een beetje bekend is met Netanyahu's biografie [anamnese?
'zo nodig' de botten braken van demonstranten.
Alle samenloop van alle omstandigheden heeft geleid tot 7 oktober 2023 met vervolgens
alle gevolgen van dien. Zelfs al zouden die twee volkeren vol willen gaan voor een
twee staten oplossing, mijns inziens zal zulks niet mogelijk zijn zolang
Hamas&Co macht heeft in Gaza en/of
Netanyahu&Co macht heeft in Israël.
Antisemitische uitingen stoppen helpt bestrijding antisemitisme.
.Ik vind jou zelf verantwoordelijk voor jouw interpretatie.
De meeste mensen 'weten' dat God bestaat: God bestaat niet!
.Ik vind jou zelf verantwoordelijk voor jouw interpretatie.
De meeste mensen 'weten' dat God bestaat: God bestaat niet!
Beide volkeren hebben het niet prettig en vredig, maar de Palestijnen liggen fors onder, ook al vóor deze ellende.HierEnNu schreef: ↑05 nov 2024 09:32Voor een twee staten oplossing is meer nodig dan twee volkeren die zulks willen.Peter van Velzen schreef: ↑05 nov 2024 03:03 Ik veronderstel dat Guterres als voorstander van de twee staten oplossing het voor de Palestijnen zal opnemen en de vernietiging van de staat Israel ten zeerste zou betreuren, net zoals ik veronderstel dat jíj het op zal nemen voor de Israëli's en niet de vernietiging van de Palestijnse natie op het oog hebt.
Met name leiders van die twee volkeren die ECHT willen streven naar vredig leven in coëxistentie en daar is sinds 1987 of eerder al geen sprake meer van. Saillant detail daarbij is dat rond die tijd Hamas werd opgericht, de Eerste Intifada plaatsvond EN Netanyahu als politicus actief werd in Israël zelf en toetrad tot de Knesset, het parlement van Israël, nadat hij tot dan de Israëlische ambassadeur bij de Verenigde Naties was geweest en dus nauw bekend was met het reilen en zeilen binnen de VN. Ja, daar bedoel ik OOK[!] die verotte corruptie mee die zich binnen vrijwel iedere organisatie voordoet die intrinsiek bestaat uit mensen die naar macht streven.
Wie een beetje bekend is met Netanyahu's biografie [anamnese?] kan niet verbaasd zijn ten aanzien van diens Zionisme en/of hoe hij zich ontwikkelde tot 'Havik' en medogenloos toepassen van de 'IJzeren Vuist' politiek. een politiek die ook Rabin toepaste overigens, want tijdens de 1e Intifada was hij degene die toestond dat soldaten van de I.D.F.
'zo nodig' de botten braken van demonstranten.
Alle samenloop van alle omstandigheden heeft geleid tot 7 oktober 2023 met vervolgens
alle gevolgen van dien. Zelfs al zouden die twee volkeren vol willen gaan voor een
twee staten oplossing, mijns inziens zal zulks niet mogelijk zijn zolang
Hamas&Co macht heeft in Gaza en/of
Netanyahu&Co macht heeft in Israël.
De Palestijnen waren en zijn nog steeds (en ik denk ook in de nabije toekomst) een deels verdreven volk.
Kolonisten doen daartoe veel moeite.
Palestijnen worden enigermate gesteund door derden, Israël voluit door de VS. Ouwe koek, duurt al tientallen jaren.
En voor je het weet gaan acties van de een of de ander de perken enorm te buiten.
Het is al tientallen jaren tijd om het te regelen. En weggaan wil geen van de partijen.
Ik kan het niet anders zien.
** Heb engelen-geduld, begrip en compassie en wanhoop(t) niet **
Nee. Etnische zuivering en genocide zijn twee verschillende definities. Etnische zuivering is zelfs niet strafbaar. Enkel de methodes die er voor worden gebruikt.appelfflap schreef: ↑03 nov 2024 22:47en dat is by definition genocideIsrael gaat Noord Gaza etnisch zuiveren.
...
Ah bah.Peter_1 schreef: ↑05 nov 2024 12:14Nee. Etnische zuivering en genocide zijn twee verschillende definities. Etnische zuivering is zelfs niet strafbaar. Enkel de methodes die er voor worden gebruikt.appelfflap schreef: ↑03 nov 2024 22:47en dat is by definition genocideIsrael gaat Noord Gaza etnisch zuiveren.
...
Allemaal even onmenselijk en barbaars..
Toch?
** Heb engelen-geduld, begrip en compassie en wanhoop(t) niet **