ciao...
Hoe ben je op dit forum terechtgekomen?
Moderator: Moderators
Hoe ben je op dit forum terechtgekomen?
Hallo. Ik ben benieuwd hoe jullie dit forum hebben ontdekt. Doormiddel van dit onderzoekje kunnen we erachter komen hoe we nog beter dit forum kunnen promoten, zodat dit forum het grootste forum wordt van de Benelux
ciao...
ciao...
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
Hoe ben ik erop gekomen
Na een tip van een deelnemer op een ander forum. Wat doen jullie trouwens aan marketing. Om de grootste te worden moet er wel iets gebeuren.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Via iemand, ik weet niet meer wie, op FAQ-Online die in zijn personalia een linkje naar Lucidis Noctis had.
De naam wekte al nieuwsgierigheid.
Binnenkomen via het Oog van Ra beschouw ik als een zeer elegante entree.
Van De Rehabilitatie van Lucifer was ik ook erg gecharmeerd. (een ietsiepietsie meer dan middelmatige affiniteit hebbende met het begrip 'Lucifer' dan de gemiddelde mens zal ook meegespeeld hebben...
)
En dit:
Het eigen werk bestaat uit experimentele elektronische muziek, die geïnspireerd wordt door het oneindige heelal, de toekomst en de donkere en verborgen regionen van de menselijke psyche. (The subfunctional levels of the brain.) Hoewel we onze muziek niet in een bepaald vakje willen categoriseren, kunnen we wel aangeven in welke richting men moet denken. Wij omschrijven ons project zélf als een soort mengvorm tussen de muziek van Aphex twin, The orb, orbital en de techno zoals die geproduceerd wordt (werd) in Detroit.
N.B. Mijn serotoninespiegel stijgt nog steeds acuut bij het lezen/horen van het woordje 'Detroit.'
Dat is nooit meer helemaal goed gekomen, waar ik overigens nog steeds erg blij mee ben.
Heb er nu een paar jaar fora opzitten, meestal christelijke fora.
Dan is het ook wel weer eens lekker om ff uit te rusten onder 'wat meer gelijkgestemden.'
Van De Rehabilitatie van Lucifer was ik ook erg gecharmeerd. (een ietsiepietsie meer dan middelmatige affiniteit hebbende met het begrip 'Lucifer' dan de gemiddelde mens zal ook meegespeeld hebben...
En dit:
Het eigen werk bestaat uit experimentele elektronische muziek, die geïnspireerd wordt door het oneindige heelal, de toekomst en de donkere en verborgen regionen van de menselijke psyche. (The subfunctional levels of the brain.) Hoewel we onze muziek niet in een bepaald vakje willen categoriseren, kunnen we wel aangeven in welke richting men moet denken. Wij omschrijven ons project zélf als een soort mengvorm tussen de muziek van Aphex twin, The orb, orbital en de techno zoals die geproduceerd wordt (werd) in Detroit.
N.B. Mijn serotoninespiegel stijgt nog steeds acuut bij het lezen/horen van het woordje 'Detroit.'
Dat is nooit meer helemaal goed gekomen, waar ik overigens nog steeds erg blij mee ben.
Heb er nu een paar jaar fora opzitten, meestal christelijke fora.
Dan is het ook wel weer eens lekker om ff uit te rusten onder 'wat meer gelijkgestemden.'
Heette die persoon toevallig Kafir?Fenomeen schreef:Via iemand, ik weet niet meer wie, op FAQ-Online die in zijn personalia een linkje naar Lucidis Noctis had.
Van De Rehabilitatie van Lucifer was ik ook erg gecharmeerd.
We zijn bezig met een update van dit artikel. Alleen de toon wordt anders, niet de inhoud.
(een ietsiepietsie meer dan middelmatige affiniteit hebbende met het begrip 'Lucifer' dan de gemiddelde mens zal ook meegespeeld hebben...)'
Ben je pyromaan?
Helaas ligt dit projectje een tijdje in de vrieskist, maar verwacht binnen een paar weken hier verandering in te brengen.Het eigen werk bestaat uit experimentele elektronische muziek, die geïnspireerd wordt door het oneindige heelal, de toekomst en de donkere en verborgen regionen van de menselijke psyche. (The subfunctional levels of the brain.) Hoewel we onze muziek niet in een bepaald vakje willen categoriseren, kunnen we wel aangeven in welke richting men moet denken. Wij omschrijven ons project zélf als een soort mengvorm tussen de muziek van Aphex twin, The orb, orbital en de techno zoals die geproduceerd wordt (werd) in Detroit.
www.thenrgclub.comN.B. Mijn serotoninespiegel stijgt nog steeds acuut bij het lezen/horen van het woordje 'Detroit.'
ciao...
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
Re: Hoe ben je op dit forum terechtgekomen?
Misschien moeten we meerdere fora bezoeken en de vrijdenkers daar uitselecteren en ze verwijzen naar dit forum.Devious schreef:Hallo. Ik ben benieuwd hoe jullie dit forum hebben ontdekt. Doormiddel van dit onderzoekje kunnen we erachter komen hoe we nog beter dit forum kunnen promoten, zodat dit forum het grootste forum wordt van de Benelux![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben hier zelf terecht gekomen door te surfen googelen. Ik weet niet meer precies meer op welk woord ik zocht maar het zal iets met vrijdenken te maken hebben gehad. Van de een op de andere site loop je dan tegen freethinker aan. Dat laatste is goed bevallen.
"Er zijn mensen die men overtuigt met verheven gebaren, maar die men wantrouwig maakt met argumenten."
Friedrich Nietzsche
Friedrich Nietzsche
Re: Hoe ben je op dit forum terechtgekomen?
Heel veel leden zijn hier op deze manier gekomen. Door mond op mond reclame.GH schreef: Misschien moeten we meerdere fora bezoeken en de vrijdenkers daar uitselecteren en ze verwijzen naar dit forum.![]()
Wij zijn bezig om het forum beter vindbaar te maken op de zoekmachines. Dat zal ook helpen.Ik ben hier zelf terecht gekomen door te surfen googelen. Ik weet niet meer precies meer op welk woord ik zocht maar het zal iets met vrijdenken te maken hebben gehad. Van de een op de andere site loop je dan tegen freethinker aan. Dat laatste is goed bevallen.![]()
Ik was reeds bekend met amerikaanse vrijdenkers/atheisme discussieborden (Internet Infidels, Infidelguy.com, the atheist network, graveyard of the gods) en ben met lang zoeken en creatief zoektermen gebruiken er uiteindelijk in geslaagd een vergelijkbaar nederlands forum te traceren... dit forum.
De reden dat ik uberhaubt op dergelijke fora ben beland, is omdat ik behoefte had aan een uitlaatklep en feedback voor mijn gedachten. In het simpele marinestadje waar ik woon is er weinig behoefte aan discussies die het niveau bier/tieten/auto's/voetbal ontstijgt.
De reden dat ik uberhaubt op dergelijke fora ben beland, is omdat ik behoefte had aan een uitlaatklep en feedback voor mijn gedachten. In het simpele marinestadje waar ik woon is er weinig behoefte aan discussies die het niveau bier/tieten/auto's/voetbal ontstijgt.
~Als je het denken aan pappa overlaat, blijf je een kind.~
The ?uestionmark Shaped Hole :a rationalist's fairytale in the making.
The ?uestionmark Shaped Hole :a rationalist's fairytale in the making.
Zelfs in Rotterdam is dit het gangbare beeld. Zelfs redelijk opgeleide mensen in mijn kennissenkring interesseren zich meer voor het beleid van Ruud Gullit dan de Midden Oosten politiek van Condoleezza Rice. En dan zullen we het maar niet hebben, over biochemie/godsdienst. Als je buurman, belijdend (creationistisch) christen is, en na de U.L.O (volgens mij) de boekhouding voor zijn broer is gaan doen. Die u raadt het al, ook belijdend christen is, binnen een orthodox-christelijke stroming. Dan gaan de gesprekken meestal over het weer, kinderen, aha autoJutter schreef:
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Via een ongelovige op FAQ die zijn Islamitische benaming voor niet-gelovige met ere draagt
en ben blijven hangen, eerst op Lucidius en nu hier met veel plezier. Even wennen aan de nieuwe vorm, richting en leden maar amuseer me en leer er ook nog wat van. :P
Vrijdenken is toch vooral Vrijheid voor mij.
Groet Enigma
Vrijdenken is toch vooral Vrijheid voor mij.
Groet Enigma
Geen mens is intelligent genoeg om de eigen domheid te begrijpen.
Ik ben via het nadarwin forum hier binnengerold en baalde direct dat ik hier niet eerder op gestuit was.
De achtste hemel is het atheïstische inzicht dat de werkelijkheid weliswaar hard is maar wel de werkelijkheid en die is zoveel waardevoller dan alle mooie, verzachtende sprookjes bij elkaar. (Gerard)
Geleid wordt enkel hij die zichzelf niet gevonden heeft. (Rereformed)
Geleid wordt enkel hij die zichzelf niet gevonden heeft. (Rereformed)
- collegavanerik
- Superposter