Israël overvallen door Operatie al-Aqsa storm: oorlog!

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

dikkemick
Adelaar

Re: Israël overvallen door Operatie al-Aqsa storm: oorlog!

Bericht door dikkemick »

Mus,
ALS het goed is....
DAN kennen ook zij de geschiedenis van Israël.
De wereld anno 2026: Vernietigen, moorden, koloniseren, annexeren, roundup strooien bij buurlanden, een land bombarderen, (humanitair) recht negeren: zonder consequenties.
Gerard R.
Superposter

Bericht door Gerard R. »

dikkemick schreef: 22 okt 2024 10:14 Mus,
ALS het goed is....
DAN kennen ook zij de geschiedenis van Israël.
Ja.
Maar het is niet 'goed'. En dat is een understatement!! Of het maakt weer niet uit of zoiets.. Bouw nog wat muren eromheen...
** Oordeel over goed en kwaad is gevolg van gesteldheid van geest... Heel relatief... **
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

Kan het nog zieker?

De drie ziekenhuizen in het noorden van Gaza moeten van het leger worden ontruimd, maar de artsen weigeren hun patiënten achter te laten. Het Kamal Adwan ziekenhuis meldt dat er vooral 's nachts voortdurend wordt geschoten.Israël zegt dat het infrastructuur van Hamas aanvalt. Daaronder rekent het ook schoolgebouwen en ziekenhuizen, die zouden dienen als dekmantel.

Geen bewijzen dus dan maar platgooien ! Met gewonden en al
De wereld anno 2026: Vernietigen, moorden, koloniseren, annexeren, roundup strooien bij buurlanden, een land bombarderen, (humanitair) recht negeren: zonder consequenties.
HierEnNu
Superposter

Bericht door HierEnNu »

Peter van Velzen schreef: 22 okt 2024 02:56
HierEnNu schreef: 21 okt 2024 21:03 In dat geval is er eerst een nachtje over slapen voor jou wellicht een beter idee? :idea:
Het is voor iedereen een beter idee, misschien kom ik er morgen nog op terug.
Ook een goed idee is om het morgen minder over elkanders oordelen te hebben, maar meer over - liefst controleerbare - feiten.
Eensch!

Ik heb me sowieso voorgenomen om een tijdje te dimmen.
Misschien blijf ik zelfs weg uit de Israël topics tot Israël in Iran heeft gereageerd.
Antisemitische uitingen stoppen helpt bestrijding antisemitisme.
. . . . . . . . . . . . .
Ik acht potentiële mogelijkheden hoger
dan de waarneembare werkelijkheid.

.
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

HierEnNu schreef: 22 okt 2024 12:59
Peter van Velzen schreef: 22 okt 2024 02:56
HierEnNu schreef: 21 okt 2024 21:03 In dat geval is er eerst een nachtje over slapen voor jou wellicht een beter idee? :idea:
Het is voor iedereen een beter idee, misschien kom ik er morgen nog op terug.
Ook een goed idee is om het morgen minder over elkanders oordelen te hebben, maar meer over - liefst controleerbare - feiten.
Eensch!

Ik heb me sowieso voorgenomen om een tijdje te dimmen.
Misschien blijf ik zelfs weg uit de Israël topics tot Israël in Iran heeft gereageerd.
Kunnen we het weer hebben over alle burgerslachtoffers aldaar (alles vanwege zelfverdediging uiteraard).
Vrees dat je snel weer moet reageren want Netanyahu kan waarschijnlijk niet wachten om Iran plat te gooien.

Maar goed, we wachten af...
appelfflap
Banned

Bericht door appelfflap »

dikkemick schreef: 22 okt 2024 12:33 Kan het nog zieker?
De drie ziekenhuizen in het noorden van Gaza

hebben we reeds gehad in november 23
https://edition.cnn.com/2023/12/08/midd ... index.html
IDF verjaagd zorgpersoneel uit de ziekenhuizen in gaza en het resultaat nadat het IDF terug vertrokken is?
The scene inside the Al-Nasr hospital ICU ward is chilling. The tiny bodies of babies, several still attached to wires and tubes that were meant to keep them alive, decomposing in their hospital beds. Milk bottles and spare diapers still next to them on the sheets.
Gerard R.
Superposter

Bericht door Gerard R. »

Je hoort via Aljazeera niet meer dat Israël frequent zegt te vechten tegen Hamas in Noord-Gaza.
Kan ook niet want Israël zegt dat die organisatie grotendeels gedecimeerd is.
Er wordt nu zonder veel commentaar op de burgers en instellingen zoals ziekenhuizen geschoten.

Er zouden in 18 dagen meer dan 500 Gazanen zijn gedood. In de straten zouden lijken liggen en het stinkt er
naar de dood, wordt gemeld.
Gisteren waren er berichten als zouden er contracten zijn afgesloten voor de vestiging in Noord-Gaza van kolonisten.
Ik kan de bevestiging daar nog niet van vinden.
** Oordeel over goed en kwaad is gevolg van gesteldheid van geest... Heel relatief... **
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

appelfflap schreef: 22 okt 2024 14:03
dikkemick schreef: 22 okt 2024 12:33 Kan het nog zieker?
De drie ziekenhuizen in het noorden van Gaza

hebben we reeds gehad in november 23
https://edition.cnn.com/2023/12/08/midd ... index.html
IDF verjaagd zorgpersoneel uit de ziekenhuizen in gaza en het resultaat nadat het IDF terug vertrokken is?
The scene inside the Al-Nasr hospital ICU ward is chilling. The tiny bodies of babies, several still attached to wires and tubes that were meant to keep them alive, decomposing in their hospital beds. Milk bottles and spare diapers still next to them on the sheets.

Jawel, maar Hamas gebruikt ze als schild, er was geflyerd en het waren potentiële terroristen.
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

Gerard R. schreef: 22 okt 2024 15:17 Je hoort via Aljazeera niet meer dat Israël frequent zegt te vechten tegen Hamas in Noord-Gaza.
Kan ook niet want Israël zegt dat die organisatie grotendeels gedecimeerd is.
Er wordt nu zonder veel commentaar op de burgers en instellingen zoals ziekenhuizen geschoten.

Er zouden in 18 dagen meer dan 500 Gazanen zijn gedood. In de straten zouden lijken liggen en het stinkt er
naar de dood, wordt gemeld.
Gisteren waren er berichten als zouden er contracten zijn afgesloten voor de vestiging in Noord-Gaza van kolonisten.
Ik kan de bevestiging daar nog niet van vinden.
Jawel, maar Hamas gebruikt ze als schild, er was geflyerd en het waren potentiële terroristen.
HierEnNu
Superposter

Bericht door HierEnNu »

:roll:

@dikkemick

Oneliners copy pasten? Kom on man!

Twee inhoudelijk heel verschillende reacties
in zijn geheel citeren en er verder niet op ingaan
behalve dan met exact dezelfde gecopypaste oneliner
die inhoudelijk niet verschilt met hoe je hier sinds een jaar reageert.

Wat is jouw motivatie om zulks voortdurend te blijven doen?
Je hebt daardoor zelfs al rode lettertjes en waarschuwingen aan de broek gekregen.
Please, laat die regel E5 nog eens goed tot je doordringen,
  • please, pretty very please?
    :?: :?: :?:
FreeThinker schreef:
Forumregels - Elementaire gedragsregels

E5 ::
  • Mensen die stelselmatig reageren met oneliners,
    of voornamelijk 'knip en plak' werk van andere sites gebruiken,
    of alleen maar links plaatsen en weinig eigen inbreng kunnen bieden
    zijn niet gewenst.
  • please, pretty very please?
    :?: :?: :?:
Antisemitische uitingen stoppen helpt bestrijding antisemitisme.
. . . . . . . . . . . . .
Ik acht potentiële mogelijkheden hoger
dan de waarneembare werkelijkheid.

.
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Bericht door Rereformed »

dikkemick schreef: 22 okt 2024 15:43 Jawel, maar Hamas gebruikt ze als schild, er was geflyerd en het waren potentiële terroristen.
Toch fijn dat je na ruim een jaar wat bijgeleerd heb!

Wat de potentiële terroristen betreft vond ik net een huiveringwekkend stukje bewijs:

https://youtu.be/6wrhzDBvhEc?t=765
Born OK the first time
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

Rereformed schreef: 22 okt 2024 18:13
dikkemick schreef: 22 okt 2024 15:43 Jawel, maar Hamas gebruikt ze als schild, er was geflyerd en het waren potentiële terroristen.
Toch fijn dat je na ruim een jaar wat bijgeleerd heb!

Wat de potentiële terroristen betreft vond ik net een huiveringwekkend stukje bewijs:

https://youtu.be/6wrhzDBvhEc?t=765
Ach en wee. Moet ik nu gaan geloven dat ALLE Palestijnse kinderen volledig vergiftigd worden met anti-Israel spelletjes? Nogmaals: Wat op internet is waar/onwaar? Dit zal ongetwijfeld een ontzettend betrouwbare link geweest zijn, maar het enige dat ik wil aannemen is dat er HAAT (met hoofdletters) is naar de bezetter toe. Waarom?
Nou o.a. hierom!

https://www.youtube.com/watch?v=6jQpRCLveRI

https://www.youtube.com/watch?v=Pfo-BDuiCHw

https://www.youtube.com/watch?v=G2unZIzIwp0&rco=1

https://www.youtube.com/watch?v=YS6cApYUkHU
gerard_m
Superposter

Bericht door gerard_m »

Merkwaardig: in hetzelfde bericht waarin je de betrouwbaarheid van internet linkjes in twijfel trekt (zonder op de inhoud in te gaan), plaats je internetlinkjes.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht. (H.M. van Randwijk)
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

gerard_m schreef: 22 okt 2024 20:26 Merkwaardig: in hetzelfde bericht waarin je de betrouwbaarheid van internet linkjes in twijfel trekt (zonder op de inhoud in te gaan), plaats je internetlinkjes.
Omdat degene die mij een link stuurde er blijkbaar waarde aan hecht.
Het is natuurlijk flauw een anti-Palestijns filmpje te sturen omdat hier tegenover een anti-Israel filmpje geplaatst kan worden.
Beide partijen maken al jaren fouten! Het gedonder zou een keer afgelopen moeten zijn, alleen verspreid het gedonder zich nu van Westbank naar Gaza, naar Libanon, naar Iran.
lost and not found yet!
Superposter

Bericht door lost and not found yet! »

Dikkemick schreef:
P.s. Iran, maak je borst maar nat. Alles wijst erop dat dit het volgende humane project ( :wink: ) van Israël wordt!
Waarom haal je Iran erbij? Heeft Israël Iran aangevallen of was het andersom? Ben benieuwd! En ik verdenk je ervan dat je geen ene flikker geeft om de burgers in Iran! Zolang je Israël kunt zwartmaken doe je dat! Al vanaf het begin van dit topic! Of ben je je eerste post vergeten op pagina rwee:

Dikkemick schreef:
Wat mij betreft heeft Israël dit aan zichzelf te wijten. Je kunt niet blijven annexeren en je eigen volk boven als het ander blijven verheffen.
Maar gezien de overmacht trekt ook nu Israël weer aan t langste eind.
Ps, was trouwens al op de eerste pagina!

En ik quote je weer:
Israël is geen haar beter dan de daders van de Holocaust van weleer. Israël doet t alleen met goedkeuring van de USA. En ze doen t geniepig. Als er ergens een muur zou moeten komen is het is Israël. Ga binnen die muren maar lekker gelukkig zitten zijn en onderdruk er je eigen volk.
En nu? Dikkemick?
We are dancing again!
"Volwassen ethiek erkent dat voortbestaan
de voorwaarde is voor alle andere waarden." ChaimNimsky
🔱
Gesloten