OK, jij je zin, laten we dat dan maar doen!
Israël overvallen door Operatie al-Aqsa storm: oorlog!
Moderator: Moderators
Re: Israël overvallen door Operatie al-Aqsa storm: oorlog!
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Bobby Kennedy:
. . ."Some men see things as they are, and ask why?
I dream of things that never were, and ask why not?"
.
. . ."Some men see things as they are, and ask why?
I dream of things that never were, and ask why not?"
.
-
appelfflap
- Banned
Die dingen staan natuurlijk los van mekaarB.S. schreef: ↑13 nov 2023 17:02 Finland koopt luchtverdedigingssysteem 'Davids Sling' van Israël https://www-european--views-com.cdn.amp ... -system%2F
Ondanks alle kritiek wordt internationaal altijd graag geprofiteerd van Israëlische defensieproducten.
soit
vandaag liggen de lijken in de ziekenhuizen in gaza te rotten wat zal zorgen voor een ondraaglijke stank en ziektes. dankzij Israel (tanks en sluipschutters) kunnen die neit begraven worden en ook dit zullen we in Europa laten passeren zonder veroordeling jegens Israel.
Ja, apocalyptisch hoor g*d.appelfflap schreef: ↑13 nov 2023 18:17Die dingen staan natuurlijk los van mekaarB.S. schreef: ↑13 nov 2023 17:02 Finland koopt luchtverdedigingssysteem 'Davids Sling' van Israël https://www-european--views-com.cdn.amp ... -system%2F
Ondanks alle kritiek wordt internationaal altijd graag geprofiteerd van Israëlische defensieproducten.
soit
vandaag liggen de lijken in de ziekenhuizen in gaza te rotten wat zal zorgen voor een ondraaglijke stank en ziektes. dankzij Israel (tanks en sluipschutters) kunnen die neit begraven worden en ook dit zullen we in Europa laten passeren zonder veroordeling jegens Israel.
¥¥
-
appelfflap
- Banned
Ik vraag me nu al een dag af wanneer Israel erover gaat in Gaza volgens Lanfy, hierennu en Nimsky.
op deze moment zitten er in N-Gaza, grof geschat, 100 000 burgers/zieken/ouden/... opgesloten in de ziekenhuizen.
die mensen hebben niets en komen ze te dicht bij het raam wordt hun kop eraf geschoten door goedgetrainde ISraleische sluipschutters.
de 100 000 burgers/zieken/ouden/gehandicapten/kinderen/artsen kunnen hun doden neit begraven, neit eten, ...
en volgens die 3 gaat Israel absoluut niet te ver en doen ze er nog steeds alles aan om menselijk lijden en onschuldige burgers te sparen.
vanaf wanneer grijpt het stopwoordje hamas voor die 3 niet meer?
Ik ben hier echt heel erg in geïnteresseerd.
- TIBERIUS CLAUDIUS
- Superposter
Ik heb hier zo mijn gedachten over.appelfflap schreef: ↑13 nov 2023 18:51Ik vraag me nu al een dag af wanneer Israel erover gaat in Gaza volgens Lanfy, hierennu en Nimsky.
op deze moment zitten er in N-Gaza, grof geschat, 100 000 burgers/zieken/ouden/... opgesloten in de ziekenhuizen.
die mensen hebben niets en komen ze te dicht bij het raam wordt hun kop eraf geschoten door goedgetrainde ISraleische sluipschutters.
de 100 000 burgers/zieken/ouden/gehandicapten/kinderen/artsen kunnen hun doden neit begraven, neit eten, ...
en volgens die 3 gaat Israel absoluut niet te ver en doen ze er nog steeds alles aan om menselijk lijden en onschuldige burgers te sparen.
Maar ja, die werden verwijderd, dus..............
En als er nu meer keizers zijn geweest dan maanden, wat dan, geachte senatoren?
Het Israëlische leger pakt het allemaal op een nieuwere manier aan in Gaza, 'Hamas won October 7tth, then IDF integrated new warfare took over' https://m.jpost.com/israel-news/article-772919
Merk ook op hoe in het artikel wordt opgemerkt hoeveel burgerdoden de 'Internationale Gemeenschap' bereid was te accepteren in de strijd tegen IS in Irak en Syrië.
HierEnNu: profiteren van Israëlische defendieproducten door derden is hier niet als financieel profiteren door die derden bedoeld maar profiteren van de functie van het geleverde product. Zo maakt de beveiligingsbranch wereldwijd graag gebruik van Israëlische ideeën en producten op dat gebied.
Merk ook op hoe in het artikel wordt opgemerkt hoeveel burgerdoden de 'Internationale Gemeenschap' bereid was te accepteren in de strijd tegen IS in Irak en Syrië.
HierEnNu: profiteren van Israëlische defendieproducten door derden is hier niet als financieel profiteren door die derden bedoeld maar profiteren van de functie van het geleverde product. Zo maakt de beveiligingsbranch wereldwijd graag gebruik van Israëlische ideeën en producten op dat gebied.
Laatst gewijzigd door B.S. op 13 nov 2023 19:26, 1 keer totaal gewijzigd.
De internationale gemeenschap in de gedaante van de VN is vrijwel dood in mijn ogen.B.S. schreef: ↑13 nov 2023 19:18 Het Israëlische leger pakt het allemaal op een nieuwere manier aan in Gaza, 'Hamas won October 7tth, then IDF integrated new warfare took over' https://m.jpost.com/israel-news/article-772919
¥¥
- TIBERIUS CLAUDIUS
- Superposter
De VN was altijd een orgaan dat onderhavig was aan de VS.Gerard R. schreef: ↑13 nov 2023 19:22De internationale gemeenschap in de gedaante van de VN is vrijwel dood in mijn ogen.B.S. schreef: ↑13 nov 2023 19:18 Het Israëlische leger pakt het allemaal op een nieuwere manier aan in Gaza, 'Hamas won October 7tth, then IDF integrated new warfare took over' https://m.jpost.com/israel-news/article-772919
Ja, en nu zijn ze (bijna) dood. Ik heb te doen met Guterres en met de wereld.TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑13 nov 2023 19:41De VN was altijd een orgaan dat onderhavig was aan de VS.Gerard R. schreef: ↑13 nov 2023 19:22De internationale gemeenschap in de gedaante van de VN is vrijwel dood in mijn ogen.B.S. schreef: ↑13 nov 2023 19:18 Het Israëlische leger pakt het allemaal op een nieuwere manier aan in Gaza, 'Hamas won October 7tth, then IDF integrated new warfare took over' https://m.jpost.com/israel-news/article-772919
¥¥
De vergaderzaal van Hamas is gevallen https://m.jpost.com/breaking-news/article-773089
Is dit nu wat Hamas voor zich zag met die naar verluidt twee jaar lang voorbereidde aanval die Hamas op 7 oktober dan uitvoerdde...
zich verlustigend in de aangerichte slachtpartij...
Is dit nu wat Hamas voor zich zag met die naar verluidt twee jaar lang voorbereidde aanval die Hamas op 7 oktober dan uitvoerdde...
- TIBERIUS CLAUDIUS
- Superposter
Ik denk dat ze de wanhoop na bij waren en dan .....................B.S. schreef: ↑13 nov 2023 21:26 De vergaderzaal van Hamas is gevallen https://m.jpost.com/breaking-news/article-773089
Is dit nu wat Hamas voor zich zag met die naar verluidt twee jaar lang voorbereidde aanval die Hamas op 7 oktober dan uitvoerdde...zich verlustigend in de aangerichte slachtpartij...
-
appelfflap
- Banned
er hebben wel meer landen en vetorechtTIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑13 nov 2023 19:41 De VN was altijd een orgaan dat onderhavig was aan de VS.
de VN is belangrijk voor de onderliggende organisaties die eraan vast hangen, denk aan unicef
puur politiek? het zorgt ervoor dat landen met mekaar blijven praten en da's belangrijk.
praat je met mekaar, ook al ben je het oneens, dan is de geweldsdreiging kleiner. Het begint altijd met praten.
Ik zou toch graag zien dat het een onsje meer is. De VN was bedoeld tegen wat we nu op allerlei plaatsen zouden kunnen gaan zien... De Volkenbond kon het niet en... de VN eigenlijk ook niet helaas.appelfflap schreef: ↑13 nov 2023 21:43er hebben wel meer landen en vetorechtTIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑13 nov 2023 19:41 De VN was altijd een orgaan dat onderhavig was aan de VS.
de VN is belangrijk voor de onderliggende organisaties die eraan vast hangen, denk aan unicef
puur politiek? het zorgt ervoor dat landen met mekaar blijven praten en da's belangrijk.
praat je met mekaar, ook al ben je het oneens, dan is de geweldsdreiging kleiner. Het begint altijd met praten.
¥¥
- lost and not found yet!
- Bevlogen
Kun je deze vraag in ABN formuleren voordat ik er antwoord op geef omdat ik er in genoemd wordt?appelfflap schreef: ↑13 nov 2023 18:51Ik vraag me nu al een dag af wanneer Israel erover gaat in Gaza volgens Lanfy, hierennu en Nimsky.
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
🔱
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
🔱
- lost and not found yet!
- Bevlogen
Hamas en de wanhoop nabij! De wanhoop van wat? Hun Palestijnse medeburgers? Daar geven ze geen ene flikker om, is in dit topic al bewezen! En de wanhoop nabij? Das een verrekte slechte combinatie! Lees het interview van de NYP met Hamas even terug die ik plaatste! Totale chaos, dat is het uitgangspunt van Hamas! En uiteindelijk een totale onderwerping van de wereld aan de Islam! Ga jij theedrinken Tiberius Claudius? Met degenen die je uiteindelijk zullen vermoorden? Doe je best!TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑13 nov 2023 21:38Ik denk dat ze de wanhoop na bij waren en dan .....................B.S. schreef: ↑13 nov 2023 21:26 De vergaderzaal van Hamas is gevallen https://m.jpost.com/breaking-news/article-773089
Is dit nu wat Hamas voor zich zag met die naar verluidt twee jaar lang voorbereidde aanval die Hamas op 7 oktober dan uitvoerdde...zich verlustigend in de aangerichte slachtpartij...
We will dance again!
🔱
🔱