Zo kan je niet over de op jou rustende verplichting heenstappen!MaartenV schreef: ↑04 nov 2023 16:38Inderdaad, volledig mee eens. Waarom Heeck een uitzondering wil maken voor een regenboog en voor de rest is niet is net als voor jou, voor mij ook een groot raadsel. Waarom Heeck ons blijft bestoken met zijn regenboog is mij net als voor jou dus een raadsel.Berjan schreef: ↑04 nov 2023 15:09Waarom zou je met een OBE wel andere dingen kunnen zien en geen regenboog? Omdat dit fysieke ogen vereist?MaartenV schreef: ↑04 nov 2023 13:05 Eerlijk gezegd weet ik niet of zij een regenboog kunnen zien, omdat dat normaal gezien iets te maken heeft met de fysica van de ogen. Dus ik ben daar niet zeker over. Ik vind het wel een interessante vraag die verder onderzoek vereist. Verder onderzoek is dus nodig vooraleer we voorbarige conclusies trekken, Heeck. Feit is dat er al honderden, ja zelfs duizenden, verslagen van OBE's zijn met toetsbare observaties achteraf, zodat zo'n OBE toch op z'n minst vragen oproept over de aard van bewustzijn.
Met het door jou aan te leveren voorspellende regenboogverslag maak ik geen uitzondering, maar drijf ik de zaak op de wetenschappelijk verschil uitmakende spits.
Roeland
PS Gedenk de VERGEETDOOS
R.