Verhuftering maatschappij?

Kritische maatschappij gerichte hersenspinselen...:)

Moderator: Moderators

lost and not found yet!
Bevlogen

Re: Verhuftering maatschappij?

Bericht door lost and not found yet! »

axxyanus schreef: 27 sep 2023 09:25
lost and not found yet! schreef: 26 sep 2023 22:09
axxyanus schreef: 26 sep 2023 08:23
Vaak is dat het beste ja. Als ik gezellig wil gaan eten met mijn vrouw, dan is elke interactie met een LUL daar strijdig mee. Hoe langer ik met die LUL bezig ben hoe minder tijd ik gezellig met mijn vrouw doorbreng. Dus ja weglopen en niets doen is vaak de beste manier om zo lang mogelijk gezellig met mijn vrouw samen te zitten.
Het beste voor jezelf! Maar natuurlijk! Maar wat als er iets gebeurt waar je op dat moment getuige van bent?
Getuige van wat juist? Van iemand die rookt naast iemand die eet? Daar moeten we toch tolerant tegenover staan van jou?
Tegen zoveel domheid ben ik niet opgewassen dus ik moet je het antwoord schuldig blijven!
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

Echt domheid is dit niet.
Ik weet niet wat jouw voorkomen is, Lanfy. Misschien ben je een 120 kg wegende boos kijkende getatoeëerde bodybuilder en kun jij mensen/hufters op straat aanspreken omdat je een fysiek overwicht hebt.
Zelf ben ik van gemiddelde lengte en eigenlijk iets te licht. Heb ook geen tattoos in t gezicht en zie er alles behalve dreigend of gevaarlijk uit. Iemand die je misschien gemakkelijk op zn bek timmert als ie vraagt: "Zou u aub hier niet willen roken, want ik zit te eten"
En uiteraard zal niet iedere roker er op los slaan maar we hebben het ook over andere hufters. Hufters die veel te hard rijden, ijssalons lastig vallen, vuurwerk op t voetbalveld gooien. Ik pas ervoor om na een (terechte) opmerking een afspraak bij mijn tandarts te moeten maken.
Dit ook omdat er in Nederland maar mondjesmaat gestraft wordt en er mi nog veel te weinig gefilmd wordt in openbare gelegenheden.

https://www.nu.nl/binnenland/6282906/ma ... erdam.html

Wie weet wat deze man gezegd heeft? Misschien wel een zeer terechte opmerking omtrent (wan)gedrag van de groep?
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
axxyanus
Moderator

Bericht door axxyanus »

lost and not found yet! schreef: 27 sep 2023 22:39
axxyanus schreef: 27 sep 2023 09:25
lost and not found yet! schreef: 26 sep 2023 22:09

Het beste voor jezelf! Maar natuurlijk! Maar wat als er iets gebeurt waar je op dat moment getuige van bent?
Getuige van wat juist? Van iemand die rookt naast iemand die eet? Daar moeten we toch tolerant tegenover staan van jou?
Tegen zoveel domheid ben ik niet opgewassen dus ik moet je het antwoord schuldig blijven!
Jij vraag naar hoe ik zou reageren als ik ergens getuige van zou zijn maar kan niet verduidelijken waar ik getuige van zou zijn.
En dat is blijkbaar een teken van mijn domheid?
Al mijn hier gebrachte meningen, zijn voor herziening vatbaar.
De illusie het verleden te begrijpen, voedt de illusie dat de toekomst voorspelbaar en beheersbaar is -- naar Daniël Kahneman
lost and not found yet!
Bevlogen

dikkemick schreef: 28 sep 2023 07:03 Echt domheid is dit niet.
Ik weet niet wat jouw voorkomen is, Lanfy. Misschien ben je een 120 kg wegende boos kijkende getatoeëerde bodybuilder en kun jij mensen/hufters op straat aanspreken omdat je een fysiek overwicht hebt.
Zelf ben ik van gemiddelde lengte en eigenlijk iets te licht. Heb ook geen tattoos in t gezicht en zie er alles behalve dreigend of gevaarlijk uit. Iemand die je misschien gemakkelijk op zn bek timmert als ie vraagt: "Zou u aub hier niet willen roken, want ik zit te eten"
En uiteraard zal niet iedere roker er op los slaan maar we hebben het ook over andere hufters. Hufters die veel te hard rijden, ijssalons lastig vallen, vuurwerk op t voetbalveld gooien. Ik pas ervoor om na een (terechte) opmerking een afspraak bij mijn tandarts te moeten maken.
Dit ook omdat er in Nederland maar mondjesmaat gestraft wordt en er mi nog veel te weinig gefilmd wordt in openbare gelegenheden.

https://www.nu.nl/binnenland/6282906/ma ... erdam.html

Wie weet wat deze man gezegd heeft? Misschien wel een zeer terechte opmerking omtrent (wan)gedrag van de groep?
1. Je weet inderdaad niet wat mijn voorkomen is en hetgeen je schrijft is nergens op te baseren imo!
2. Natuurlijk heb je allerlei hufters, die zijn er altijd geweest en zullen er ook altijd blijven! En wat voor jou een hufter is kan voor mijn buurman een toffe peer zijn.
3. Ben ik voor 100% met je eens! Straffen in Nederland zijn veel te laag! Misschien is het goed om in bepaalde gevallen, Jos Brecht bijvoorbeeld, de doodstraf weer in te voeren! Deze personen gaan nooit meer iets positiefs aan onze maatschappij toevoegen dus kunnen ze afgevoerd worden, enkele reis!

Ps, over je laatste link:
Volgens de buurtbewoner was het slachtoffer een ’rustige man’. „Maar hij had wel veel problemen met andere buren. Vaak maakte hij ruzie met hen. En dat is nu uit de hand gelopen.”
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

Verhuftering ga je niet tegen door doodstraf in te voeren. We leggen dan wel erg gemakkelijk deze ultieme straf op.
Ben overigens radicaal tegen!

Wat wel helpt: Rijd je consequent te hard, auto en rijbewijs kwijt.
Zit je te bellen achter t stuur, telefoon kwijt. Vernietigen voor je neus.
Gooi je vuurwerk op een voetbalveld, totaal stadionverbod en meldplicht. Vak van waaruit gegooid is vertrekt!
Gooi je met fietsen naar ME, harde tik.op de knie met de gummieknuppel.
Rook je in ruimten waar t niet mag, bak water er overheen.
Ben je gefilmd tijdens rellen, plunderen of molest, kop in t 20.00 uur journaal. Gezichtsbedekking wordt verboden.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
B.S.
Bevlogen

Bericht door B.S. »

Dikkemick: de moderne schandpaal...
Dat van meteen water over rokers waar het niet mag is wel een goeie. Ook voor vapers?
Mullog
Bevlogen

Bericht door Mullog »

dikkemick schreef: 28 sep 2023 22:30 ... Vak van waaruit gegooid is vertrekt!
...
Ik vind dit wel een goede. Probleem is misschien wel dat het vak waaruit gegooid is het vak is dat uit is op rellen. En dan is deze maatregel misschien wel de reden om te gooien.
Zo moet ge dat zien, we worden geboren en we gaan dood, daar tussendoor begaan we stommiteiten (hoofdinspecteur van In, Aspe)
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

Mullog schreef: 29 sep 2023 15:54
...
Ik vind dit wel een goede. Probleem is misschien wel dat het vak waaruit gegooid is het vak is dat uit is op rellen. En dan is deze maatregel misschien wel de reden om te gooien.
Prima. Ga rellen. Maar niet in het stadion. Nooit meer, want het vak krijgt een stadionverbod en meldplicht
Einstein/Mick
Mullog
Bevlogen

Bericht door Mullog »

dikkemick schreef: 29 sep 2023 16:53
...
Prima. Ga rellen. Maar niet in het stadion. Nooit meer, want het vak krijgt een stadionverbod en meldplicht
Het zal druk worden bij de meldpost
Zo moet ge dat zien, we worden geboren en we gaan dood, daar tussendoor begaan we stommiteiten (hoofdinspecteur van In, Aspe)
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

Mullog schreef: 29 sep 2023 20:49
Nou en? Nu gaat t lekker. Camerabeelden gebruiken scheelt natuurlijk al! Daders melden zich.
Einstein/Mick
Mullog
Bevlogen

Bericht door Mullog »

dikkemick schreef: 29 sep 2023 20:54
Nou en? Nu gaat t lekker. Camerabeelden gebruiken scheelt natuurlijk al! Daders melden zich.
Nee, hele vakken melden zich. Ik zie alle supporters al in een eindeloze rij staan om zich te melden. En met die aantallen gaan we toch gewoon bij het meldpunt rellen
lost and not found yet!
Bevlogen

dikkemick schreef: 28 sep 2023 22:30 Verhuftering ga je niet tegen door doodstraf in te voeren. We leggen dan wel erg gemakkelijk deze ultieme straf op.

Gooi je vuurwerk op een voetbalveld, totaal stadionverbod en meldplicht. Vak van waaruit gegooid is vertrekt!
Ben je gefilmd tijdens rellen, plunderen of molest, kop in t 20.00 uur journaal. Gezichtsbedekking wordt verboden.
Jij weet zelf ook wel dat wat jij hier naar voren schuift nooit in werkelijkheid gaat gebeuren! Maar ik heb je al eerder geadviseerd om zelf een politieke partij te beginnen! Dan kun je in het partijprogramma zetten wat je wilt! Maar met deze standpunten krijg je verrekte weing stemmers die het met je eens zijn!

Ps, telefoon vernietigen voor je neus? Hahaha, weet je hoe snel je een nieuwe hebt?

Ps2, door die harde tik op de knie met een gummieknuppel gaat de ziektekostenpremie voor iedereen omhoog! Leuk?
We will dance again!
lost and not found yet!
Bevlogen

Mullog schreef: 29 sep 2023 21:45 :D :D
Nee, hele vakken melden zich. Ik zie alle supporters al in een eindeloze rij staan om zich te melden. En met die aantallen gaan we toch gewoon bij het meldpunt rellen
:lol: :D :D
We will dance again!
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

Mullog schreef: 29 sep 2023 21:45
Nee, want daar staat ME met hele grote zware knuppels.
Kijk, liever zie ik dat het hele betaalde voetbal wordt afgeschaft, maar dat is niet realistisch. Dat dat tuig aangepakt moet worden lijkt me inmiddels overduidelijk!
Einstein/Mick
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

lost and not found yet! schreef: 29 sep 2023 22:20
dikkemick schreef: 28 sep 2023 22:30 Verhuftering ga je niet tegen door doodstraf in te voeren. We leggen dan wel erg gemakkelijk deze ultieme straf op.

Jij weet zelf ook wel dat wat jij hier naar voren schuift nooit in werkelijkheid gaat gebeuren! Maar ik heb je al eerder geadviseerd om zelf een politieke partij te beginnen! Dan kun je in het partijprogramma zetten wat je wilt! Maar met deze standpunten krijg je verrekte weing stemmers die het met je eens zijn!

Ps, telefoon vernietigen voor je neus? Hahaha, weet je hoe snel je een nieuwe hebt?

Ps2, door die harde tik op de knie met een gummieknuppel gaat de ziektekostenpremie voor iedereen omhoog! Leuk?
Een politieke partij beginnen heb ik eerder gehoord. Ook als je de problemen in de gezondheidszorg wilt aanpakken.
Maar ieder gezond verstand zegt toch dat excessen excessief aangepakt moeten kunnen worden?
Spreek dezelfde taal. Als een hoodie in een stadion gefilmd wordt, pik de hoodie eruit, trek die capuchon over z'n kop en toon m even aan het voetbalstadion (zonder hoodie). Daarna stadionverbod!
Nu staat ME er soms gewoon bij en kijkt ernaar hoe een fiets op zf af wordt gegooid. Want OWee als de boel escaleert. Maar ik noem dit al escalatie en dan wordt er ingegrepen! In de taal die een fietsgooier spreekt! Demonstratie kan nl ook netjes. Als ze iets vinden doen ze dat op fatsoenlijke wijze. Maar die raddraaiers vinden niets, die willen slechts opschudding. En van mijn partij kunnen ze dat krijgen, zoals er in mijn partij ook niet eindeloos door wordt "genezen" en onderzocht op 96 jarige leeftijd (als patiënt zelf niet meer wil en de situatie uitzichtloos is). Maatschappen komen in loondienst en exorbitante medicijnwinsten behoren tot het verleden.
Zomaar enkele partijpunten.
Snelweg wordt standaard 100, thuiswerk meer afgedwongen en roken wordt nog meer ontmoedigd en duurder gemaakt.

Nog iets vergeten? En ja, ik zal zeker iets aan sociale ongelijkheden gaan doen, maar tot de tijd dat dat gerealiseerd is, gedraag je je fatsoenlijk.

https://www.nu.nl/binnenland/6283200/in ... bbeld.html
Kun je hier niet beter psychologen op af sturen? Is ME niet excessief? De man is verward! Dit was overigens bekend maar net als met beelden vrijgeven zal privacy een grote rol hebben gespeeld (maar dit is speculeren want ze waren deels op de hoogte bij t EMC)
Einstein/Mick
Plaats reactie