Rusland en Oekraïne
Moderator: Moderators
Re: Rusland en Oekraïne
Het enige wat de Russen nog lijken te kunnen is terreur zaaien https://www.bbc.com/news/live/world-europe-66555589
Hun aanval in het oosten komt niet echt van de grond.
Verdedigend wachten op Oekraïnse aanvallen, en maar luchtaanvallen met drones en raketten uitvoeren, waarvan behoorlijk wat op niet militaire doelen. Dat lijkt de stand van zaken op dit moment.
Hun aanval in het oosten komt niet echt van de grond.
Verdedigend wachten op Oekraïnse aanvallen, en maar luchtaanvallen met drones en raketten uitvoeren, waarvan behoorlijk wat op niet militaire doelen. Dat lijkt de stand van zaken op dit moment.
Misschien wint Trump de verkiezingen wel, dan liggen de kaarten weer heel anders. Het gaat stap voor stap, over een voorjaarsoffensief 2024 valt totaal nog niets te zeggen. Wel kun je nu zeggen dat het zomeroffensief van Oekraïene mislukt is, het heeft nauwelijks resultaat opgeleverd. Poetin heeft veel meer geduld dan wij denken. De Amerikanen zullen op een gegeven moment willen onderhandelen. De Polen en Baltische staten zitten er bovenop. De rest van Europa denkt dat ze naar een Hollywoodfilm zitten te kijken. Stuur Dwayne Johnson en Jason Stetham naar het Kremlin, en de oorlog is zo voorbij...B.S. schreef: ↑18 aug 2023 18:07 Nou, dan wacht Melitopol maar op het komende voorjaarspffensief dat al wordt voorbereid. We zitten erin voor de lange haal.
Volgens comnentstor Vlad Vexler plant Poetin een conflict met het 'Westen' later in dit decennium. Van alle realiteit losgeslagen? Oorlog met Rusland lijkt toch onvermijdelijk ...onderhandelen heeft geen zin.(behalve voor tactische zetten.)
Inlichtingendiensten worden nogal eens overschat. Ook die lopen vaak achter de waan van de dag aan..
-
appelfflap
- Banned
dan stelt zich natuurlijk de vraag wat je verwacht had of een succes noemt?
ze vallen aan zonder luchtsteun en basically zonder luchtafweer aan het front, toch maken ze nog steeds vorderingen.
ze blijven de russische bevoorrading aanvallen met himars, stormshadows ed,
ik blijf er bij dat wij, westen zijde, medeverantwoordelijk zijn.
pas na 1,5j inval praten over f16's andere luchtsteun en is toch wel heel laat
heel de tijd dat het westen zat te palaveren konden de russen hun defensie opbouwen.
De Russen zitten er al sinds 2014. Bijna 10 jaar lang kan Oekraïene al niet bij de EU of NAVO. We zijn zeker laat.
- Peter van Velzen
- Site Admin
Ik ie niet in wat deze - mij volstrekt onbekende personen - in het kremlin zouden kunnen doen. Met Poetin rond de tafel gaan zitten? Dat brengt hen niet dichter bijeen!
Ik wens u alle goeds
Misschien moet je ze eerst even googlen...
- chromis
- IT Tech. & Moderator
Misschien dat die dikke, brede nek wel indruk maakt op Poetin.
“But Marge, what if we chose the wrong religion? Each week we just make God madder and madder.” - Homer Simpson.
Kan ook niet met dié tafel.Peter van Velzen schreef: ↑20 aug 2023 02:51Ik ie niet in wat deze - mij volstrekt onbekende personen - in het kremlin zouden kunnen doen. Met Poetin rond de tafel gaan zitten? Dat brengt hen niet dichter bijeen!

** Sommige geesten zijn als beton, goed gemengd en uitgehard.. **
- chromis
- IT Tech. & Moderator
Ik krijg altijd zo'n ontzettende trek in koude schotel als ik die tafel zie,
Bij deze een recept voor de liefhebbers: https://www.bonapetit.nu/recept/omas-li ... e-schotel/
Bij deze een recept voor de liefhebbers: https://www.bonapetit.nu/recept/omas-li ... e-schotel/
“But Marge, what if we chose the wrong religion? Each week we just make God madder and madder.” - Homer Simpson.
Dank je welchromis schreef: ↑20 aug 2023 12:03 Ik krijg altijd zo'n ontzettende trek in koude schotel als ik die tafel zie,
** Sommige geesten zijn als beton, goed gemengd en uitgehard.. **
-
appelfflap
- Banned
dank je voor de tip
straks metdit weer een frisse koude visschotel
straks metdit weer een frisse koude visschotel
Na het zien van die tafel
stel ik een dergelijk Bijbels HOOFDgerecht wel op prijs:
stel ik een dergelijk Bijbels HOOFDgerecht wel op prijs:
Antisemitische uitingen stoppen helpt bestrijding antisemitisme.
. . . . . . . . . . . . We will dance again!
De meeste mensen 'weten' dat God bestaat: God bestaat niet!
.Ik vind jou zelf verantwoordelijk voor jouw interpretatie.
. . . . . . . . . . . . We will dance again!
De meeste mensen 'weten' dat God bestaat: God bestaat niet!
.Ik vind jou zelf verantwoordelijk voor jouw interpretatie.
- Peter van Velzen
- Site Admin
Zoals ik al had verwacht, bleken het Amerikaanse acteurs die vechtersbazen spelen. Allerminst diplomaten.
Ik wens u alle goeds
Een vliegtuig met aan boord Prigozhin zou zijn neergestort. Er zouden geen overlevenden zijn. Het vliegtuig zou ten noorden van Moskou hebben gevlogen. Er zouden 10 mensen aan boord zijn geweest.
Weer eens wat anders dan uit een raam vallen.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick