Moslims wacht aangezegd in Australië

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

appelfflap
Banned

Re: Moslims wacht aangezegd in Australië

Bericht door appelfflap »

Kitty schreef:Moslims wacht aangezegd in Australië

Moslims, die onder de islamitische sharia-wetten willen leven, moeten oprotten uit Australië volgens de regering in een boodschap die zich vooral richtte op moslim-radicalen.
klinkt leuk en spectaculair. alleen vermeldt hij niet hoe je bvb moslims gaat aanpakken met australische nationaliteit. Laat staan naar waar die mensen moeten oprotten.
ik ken specifieke wetgeving niet maar je kunt je eigen onderdanen niet zomaar buiten smijten omdat ze een regeervorm zouden willen die je niet leuk vindt. (ocharme die communisten)
En gaat hij ook vrijheid van godsdienst opschorten? christenen mogen blijven en rest buiten? allé ik zal dan toch maar niet naar australie emigreren

als ik het hele stuk lees krijg ik de indruk dat het binnenkort verkiezingen zijn in Australie :)

[/quote]
Marcus Scaurus
Forum fan

Re: Moslims wacht aangezegd in Australië

Bericht door Marcus Scaurus »

appelfflap schreef:klinkt leuk en spectaculair. alleen vermeldt hij niet hoe je bvb moslims gaat aanpakken met australische nationaliteit. Laat staan naar waar die mensen moeten oprotten.
ik ken specifieke wetgeving niet maar je kunt je eigen onderdanen niet zomaar buiten smijten omdat ze een regeervorm zouden willen die je niet leuk vindt. (ocharme die communisten)
En gaat hij ook vrijheid van godsdienst opschorten? christenen mogen blijven en rest buiten? allé ik zal dan toch maar niet naar australie emigreren
Kijk, wat is een staat nou? In de democratische zin gewoon een contract tussen mensen waarin staat dat ze elkaar zullen beschermen en steunen tegen een bedrag. Dit vloeit voort uit de oudste staatsvorm, de monarchie: ik zuig je uit door belastingen, maar bescherm je wel.

Sokrates werd aangeklaagd en moest voor het gerecht verschijnen. Hij had twee keuzes: het proces ondergaan, of oprotten. Dus conformeren aan de staat of wegwezen. Zelfde keuze hebben de extreme moslims: conformeren of oprotten. Dit betekend niet dat ze zich als schaapjes moeten onderwerpen aan de staat, je kan ook verandering bewerkstelligen, maar als je de sharia volgt bewerkstellig je geen verandering, je zondert je af van de staat. Dan moet je gewoon opflikkeren, ga maar in de bushbush je afzonderen, want laten we wel wezen, ze zeggen meestal geen nee tegen een uitkering. Tuig, dat is het. Ze leggen een bom onder de staat.
All men by nature desire knowledge - Aristoteles
Plaats reactie