Covid-19

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

Henry II
Bevlogen

Re: Coronavirus - Wuhanvirus

Bericht door Henry II »

Een kameraad van mij is ook helemaal in de complothoek gedoken. Ik heb hem sinds dat hij hierover begon te praten maar niet meer gesproken. Ik heb geen zin om mij te verdedigen tegen dit soort verhalen. Hij had bijv. een boek gelezen waarin de Vrijmetselaars zouden samenzweren om de Rotskoepel moskee in Jeruzalem op te blazen en er een nieuwe Tempel voor de Joden te bouwen. Hij was op vakantie en zag in Tel Aviv een vrijmetselaars symbool op een gebouw en met dat boek erbij was zijn complot alweer klaar. De Vrijmetselaars zaten hier achter, het grote kapitaal en rijke mensen die willen de wereldmacht overnemen.

De waarheid ligt wel anders. De oplettende lezer weet dat ik al jaren vrijmetselaar ben. Ik weet nog heel goed dat er begin 2019 een soort inzamelingsactie op touw was gezet om te helpen dat vrijmetselaarsgebouw in Tel Aviv te helpen. In die loge legt men de nadruk op samenwerking tussen Moslims, Joodse en Christelijke broeders. Ze kregen niet genoeg geld bijeen om een pand te huren. Een nobel streven in zo'n politiek en religieus moeilijk land. Maar als ik hem dit verhaal vertel, gelooft hij mij niet. Hij denkt te weten, dat ik als simpele vrijmetselaar voor de gek wordt gehouden door de leden van de hoge graden.

Het is voor mij altijd weer interessant om te lezen wat er allemaal wordt bedacht, maar je kunt je niet verdedigen, zelfs niet met de waarheid. Iedereen kan op het internet gaan zoeken en dan een schijnbaar complot onthullen.

Zijn laatste complot is de Coronacrisis. Mark Rutte zou moeten worden opgesloten. Miljarden gaan naar Italië, maar in Nederland krijgt het zorgpersoneel geen geld. Het is maar een griepje. Het wachten is op de Groene Reset. Het groot kapitaal heeft dit virus laten ontsnappen, en gebruikt om alle politici te misleiden. Straks neemt de Groene nieuwe wereldmacht alles over. Ook in dit verhaal is het weer zinloos om erover te praten.

Maar het complot dat hij nooit noemt, namelijk de christelijke kerk waar hij als herboren christen toe behoort, wat heel veel mensen veel geld ontfutselt en onderdrukt, en al 2000 jaar lang een stempel drukt op ons denken en doen, daar mag ik als ongelovige niets over zeggen. Het is allemaal God's plan en Jezus komt straks terug.

Ik zou het interessant vinden als Bellingcat zich ging verdiepen in de Corona crisis. Ze kunnen door onderzoek zelfs nog terugvinden wie er op de knop heeft gedrukt om de MH17 neer te halen. Maar dan kunnen ze ook vast achterhalen wie er nu écht achter het Coronavirus zit. Ik ben benieuwd. Ik houd mijn hart vast, maar met een beetje geluk is er vast een gezellig complot te vinden waarin het allemaal mijn schuld is.
Vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan.
appelfflap
Banned

Bericht door appelfflap »

toon hem de fabeltjesfuik van lubach
vaak leuk, soms een idioot maar hier slaat hij nagels met koppen
hoe het verdienmodel en algoritmes van internetgiganten als neveneffect hebben dat complottheoriën hoogtij vieren

https://www.youtube.com/watch?v=FLoR2Spftwg

corona en complot beginnen allebei met "co" hé, verdacht of niet? :)
(vanaf minuut 10)
Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint »

lanier schreef: 17 dec 2020 22:57Steeds meer mensen geloven erin, zeker tijdens een crisis. Ik las laatst dat wanneer 5 tot 10% van de bevolking erin gelooft, dit de democratie ondermijnt en schade toebrengt. Sommige mensen gaan er heel ver in momenteel.
Ik zag laatst enz. enz. .....
Nogmaals. Ik geloof ook in complotten. Omdat ze bestaan. Vooral in de politiek.
Het sinterklaasfeest is ook een complot .... tegen kinderen welliswaar, maar toch. Je leest niet goed

Never waste a good crisis

Vraag maar aan Klaus Schwab
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Bericht door Rereformed »

Henry II schreef: 18 dec 2020 09:39... met een beetje geluk is er vast een gezellig complot te vinden waarin het allemaal mijn schuld is.
Prachtig verhaal! En ja, het is dankzij het internet vechten tegen de bierkaai.
De mens is de diersoort die kan denken en overdenken, en daarom de realiteit niet onder ogen hoeven te zien tot hoogste kunst heeft moeten maken. Nu in de moderne tijd de kunstige vormen van verzonnen realiteiten niet meer door autoriteiten worden opgelegd moet iedereen het van lieverlee maar zelf verzinnen. En blijkbaar heeft millennia er vlijtig op oefenen menigeen tot meester gemaakt.
Born OK the first time
Chinaman
Diehard

Bericht door Chinaman »

https://www.wsav.com/news/coronavirus/c ... infection/
Wat stukjes...
Dec 17, 2020
To put it plainly, experts say it protects you from the disease, not the infection

This means when you take your two shots to the arm you could still catch the infection and spread it.

Dr. Lawton Davis, director of the Coastal Health District, warned that a young, healthy person who received the vaccine could still pick up the infection
oftewel; deze eerste generaties van Covid vaccins helpen niet om Covid te stoppen... wat ie wel zeker lijkt te weten is het volgende
“All of this is new, the disease is new, the vaccine is new,” said Davis, “we’ll be watching it very closely and studying to see what happens.
Verder...

Maar je kunt er wel enorme allergische reacties van krijgen waardoor je op het IC beland...

https://metro.co.uk/2020/12/16/hospital ... -13763695/
Wednesday 16 Dec 2020 7:35 pm
Hospital worker with no prior allergies in intensive care with severe reaction after Pfizer Covid vaccine
Karl Jaspers; those who committed war crimes were morally guilty, and those who tolerated them without resistance were politically guilty, leading to collective guilt for all.
holog
Bevlogen

Bericht door holog »

Chinaman schreef: 19 dec 2020 12:25 https://www.wsav.com/news/coronavirus/c ... infection/
Wat stukjes...
Dec 17, 2020
To put it plainly, experts say it protects you from the disease, not the infection

This means when you take your two shots to the arm you could still catch the infection and spread it.

Dr. Lawton Davis, director of the Coastal Health District, warned that a young, healthy person who received the vaccine could still pick up the infection
oftewel; deze eerste generaties van Covid vaccins helpen niet om Covid te stoppen... wat ie wel zeker lijkt te weten is het volgende
“All of this is new, the disease is new, the vaccine is new,” said Davis, “we’ll be watching it very closely and studying to see what happens.
Verder...

Maar je kunt er wel enorme allergische reacties van krijgen waardoor je op het IC beland...

https://metro.co.uk/2020/12/16/hospital ... -13763695/
Wednesday 16 Dec 2020 7:35 pm
Hospital worker with no prior allergies in intensive care with severe reaction after Pfizer Covid vaccine
vinden jullie dit etisch verantwoord ?
The decel mindset is the most destructive force imaginable. It infects its host and convinces it to slowly die.
Chinaman
Diehard

Bericht door Chinaman »

https://www.businessinsider.com/pfizer- ... ns-2020-12
People with severe allergies were not in the vaccine trials Certain vulnerable groups, including pregnant women and people with severe allergies, were excluded
https://www.healthline.com/health-news/ ... clude-them
Older Adults Are More at Risk for COVID-19. So Why Don’t Vaccine Trials Include Them?

While all populations need to be included in the various studies, there’s a hesitancy in including more vulnerable populations like older adults, children, and pregnant people.

Keeping people with common health conditions like diabetes out of the study population means only the healthiest individuals are studied. This group isn’t necessarily a true representation of the general population.
Dan kom ik terug om wat die dokter uit mijn laatste post zei;
is dit ethisch verantwoord?

Ik denk dat het zeker verantwoord is om mensen te informeren over hoe die trials verlopen zijn, dat het een Trump Warp speed operatie is, dat vaccins op een ziekte die zo nieuw is nog nooit zo snel op de burgers werden gegeven,de dierlijke proeven werden overgeslagen, dat de eerste 2 vaccins ook nog eens Mrna techniek zijn die nog nooit voorheen goedgekeurd werden en nu alleen met “nood verordeningen” op de markt zijn gekomen, de fabrikanten “onschendbaar” zijn als er dingen fout gaan, en men geen flauw idee heeft wat deze vaccins doen op de lange duur...
https://www.cnbc.com/2020/12/16/covid-v ... wsuit.html
You can’t sue Pfizer or Moderna if you have severe Covid vaccine side effects. The government likely won’t compensate you for damages either
PUBLISHED THU, DEC 17 2020
Karl Jaspers; those who committed war crimes were morally guilty, and those who tolerated them without resistance were politically guilty, leading to collective guilt for all.
Mullog
Bevlogen

Bericht door Mullog »

Chinaman schreef: 19 dec 2020 17:54 ... dat vaccins nog nooit zo snel op de burgers werden gegeven,de dierlijke proeven werden overgeslagen, dat de eerste 2 vaccins ook nog eens Mrna techniek zijn die nog nooit voorheen goedgekeurd werden en nu alleen met “nood verordeningen” op de markt zijn gekomen, de fabrikanten “onschendbaar” zijn als er dingen fout gaan, en men geen flauw idee heeft wat deze vaccins doen op de lange duur...
Volgens mij is er bij ebola ook zo gehandeld (zie de wiki). Pas recent zijn de eerste medicijnen goedgekeurd terwijl de eerste behandelingen al bij de grote uitbraak van 2014 werden gegeven. Ebola is daarbij onvergelijkbaar meer agressiever en dodelijker dan corona. Maar ja, het zijn maar arme negers in West Afrika die het merendeel van de slachtoffers vormen. Dus waar maken we ons druk over (dit is cynisch bedoeld, mocht iemand over het taalgebruik vallen).
Zo moet ge dat zien, we worden geboren en we gaan dood, daar tussendoor begaan we stommiteiten (hoofdinspecteur van In, Aspe)
appelfflap
Banned

Chinaman

ik besef dat ik u onmogelijk kan overtuigen maar toch

vanaf minuut 10 de uitleg waarom het rapper is gegaan
https://www.youtube.com/watch?v=EZDwHasnU3k
appelfflap
Banned

appelfflap schreef: 19 dec 2020 19:15 Chinaman

het is minuut 20 :)
lanier
Superposter

Bericht door lanier »

Youp over de wappies die stonden te protesteren bij het torentje.
Briljant weer op de melodie van Flappie. :lol:

https://youtu.be/vsQaOhdZd70
lanier
Superposter

Bericht door lanier »

appelfflap schreef: 19 dec 2020 20:23
appelfflap schreef: 19 dec 2020 19:15 Chinaman

het is minuut 20 :)
Eh, het is 10.22
appelfflap
Banned

lanier schreef: 20 dec 2020 16:05 Eh, het is 10.22
da's maar de inleiding
vanaf minuut 20 neemt aan vaccinolge over en die gaat dan een half uur in op de belangrijkste vragen
holog
Bevlogen

Bericht door holog »

appelfflap schreef: 20 dec 2020 17:25
lanier schreef: 20 dec 2020 16:05 Eh, het is 10.22
da's maar de inleiding
vanaf minuut 20 neemt aan vaccinolge over en die gaat dan een half uur in op de belangrijkste vragen
dank u wel , appelfflap - ik vind het is effectief wel een goede en duidelijke en informatieve tape.
The decel mindset is the most destructive force imaginable. It infects its host and convinces it to slowly die.
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Bericht door Rereformed »

Het aantal besmettingen in Nederland neemt nog steeds dagelijks toe. Ik dacht dat men daar een lockdown invoerde. Blijkbaar zijn daar veel mensen die alle coronaregels aan hun laars lappen.
Born OK the first time
Plaats reactie