Verkiezingen VS 2020

Wat is jouw politieke voorkeur, je kunt het hier kwijt!

Moderator: Moderators

Rereformed
Moderator
Contacteer:

Re: Verkiezingen VS 2020

Bericht door Rereformed »

Labyrint schreef: 11 nov 2020 18:13 Ik zeg alleen dat de mogelijkheid bestaat. Vlak dat dus niet uit. Alleen al bij de vraag/gedachte komt de rook al uit je beide oren.
En sla je al wild om je heen en is iedereen de vijand :D
Nee, die mogelijkheid is er niet meer. Dan was dat in de afgelopen week wel duidelijk geworden. Ben je niet op de hoogte van het feit dat de aanklachten die zijn gedaan niet eens in behandeling werden genomen bij gebrek aan bewijs? Ben je er niet van op de hoogte dat Trump zijn aanklachten al deed vóór de verkiezing gehouden was? Ben je er niet van op de hoogte dat hij onrechtmatig zijn overwinning al uitriep op de verkiezingsavond? Ben je ook maar van iets op de hoogte?
Je geeft ook op geen enkele manier aan welke realistische mogelijkheid je ziet. Oftewel je komt met geen enkel argument aan. Je bijdrage is dom, enkel gericht op het op stang jagen en zwart maken van iemand. En je hebt geheel gelijk dat ik daar woest om word. Ik spuug mensen zoals jij uit omdat ze om zeep helpen wat generaties heeft gekost om op te bouwen.
Joe Biden is geheel democratisch, tot president gekozen met een overweldigende meerderheid van stemmen (niet een kwestie van 537 stemmen zoals bij Bush/Gore, die vergelijking gaat dus geenszins op). En jij zet dat zonder gegronde reden in twijfel. Dat is hoe democratie ten onder gaat. Doe daar niet aan mee.
Born OK the first time
Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint »

Rereformed schreef: 11 nov 2020 18:18 En jij zet dat zonder gegronde reden in twijfel. Dat is hoe democratie ten onder gaat. Doe daar niet aan mee.
Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Dat is wat anders dan iets in twijfel trekken. Maar laat ik het zo zeggen:
Zolang de rust niet is teruggekeerd, en we het einde van het jaar naderen en Biden in het Witte Huis zit wacht ik gewoon nog even af.
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Labyrint schreef: 11 nov 2020 18:27
Rereformed schreef: 11 nov 2020 18:18 En jij zet dat zonder gegronde reden in twijfel. Dat is hoe democratie ten onder gaat. Doe daar niet aan mee.
Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Dat is wat anders dan iets in twijfel trekken. Maar laat ik het zo zeggen:
Zolang de rust niet is teruggekeerd, en we het einde van het jaar naderen en Biden in het Witte Huis zit wacht ik gewoon nog even af.
Weer zo'n domme bijdrage. Begin bij eerlijkheid en schrijf gewoon dat je helemaal niets weet. Je hebt geen enkele kennis van zaken. Anders zou je wel degelijk weten wat je erover zou moeten denken. Vort, ga naar je ufo topic om verder te fantaseren. Fantaseer daar waar het geen kwaad kan.
Born OK the first time
Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint »

Waarom ben je nu zo aan het schelden vraag ik me af. Dom dit, dom dat.
Ik ben al weg hier. Maar we zullen zien.
:)
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Labyrint schreef: 11 nov 2020 18:32 Waarom ben je nu zo aan het schelden vraag ik me af.
Omdat je een goed voorbeeld bent van wat een geesteszieke man met macht kan aanrichten. Vermenigvuldig jouw standpunt met miljoenen mensen in de VS die ook zo goedgelovig waren en worden opgenaaid door een conman. Zie het enorme gevaar waar Trump ons in heeft gebracht, dat de democratie aan een zijden draadje hangt en gemakkelijk om zeep kan worden geholpen. Daar moet geen cent aan worden toegegeven, aan worden meegedaan.

Een aanklacht van fraude moet je doen wanneer daar bewijs voor is. Een aanklacht van fraude moet je niet doen wanneer daar helemaal geen aanleiding toe is, of beter gezegd, wanneer de enige aanleiding is dat je hebt verloren.
Wat is daar moeilijk aan om te snappen?
Born OK the first time
Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint »

Ik laat je maar. In je eveneens grote stoel van waaruit je mensen afbekt. Want je bent moderator.
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Labyrint schreef: 11 nov 2020 18:37 Ik laat je maar. In je eveneens grote stoel van waaruit je mensen afbekt. Want je bent moderator.
Ga naar de freethinker regels: beweringen moeten beargumenteerd worden. Leer dat eens voordat je onze democratie, de hoogste waarde in onze samenleving, op het spel zet. Wat mij betreft mag je je diep schamen voor het domme spelletje wat je speelt.
Born OK the first time
Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint »

Jij begint met afbekken in je postings. Ga naar je ufo topic enz dom dit dom dat. Dat was nergens voor nodig. Ga zelf de regels maar eens bestuderen. Je bent al jaren overspannen.
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Labyrint schreef: 11 nov 2020 18:42 Jij begint met afbekken in je postings. Dat was nergens voor nodig. Ga zelf de regels maar eens bestuderen. Je bent al jaren overspannen.
Ik zie nog steeds geen enkel argument. Noch ga je in op de argumenten die ik gaf. Leer forummen. Verdiep je in een zaak voordat je met domme beweringen aankomt. En ja, met domheid daar waar het een waarde van levensbelang betreft, veeg ik altijd de vloer aan, altijd zo geweest.
Born OK the first time
Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint »

Je bent een goed bewaker van dit Trump hol. =D>

Nou daaaag

edit: Ik zie ineens dat je je bijdragen hierboven ineens hebt uitgebreid met hele zinnen ertussen die er eerst niet stonden, na-dat ik al had geantwoord!!!. :shock:

Leer forummen zegt ie dan.

Ik ben weg hier.
Laatst gewijzigd door Labyrint op 11 nov 2020 19:02, 2 keer totaal gewijzigd.
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Labyrint schreef: 11 nov 2020 18:48 Je bent een goed bewaker van dit Trump hol. =D>
Dank je wel voor dat compliment.
Nu kan ik eindelijk mijn honden uitlaten.
Born OK the first time
Vilaine
Bevlogen

Bericht door Vilaine »

Als ik zo de tweets van Trump lees, snap ik niet dat zijn omgeving niet ingrijpt. Of geloven ze echt dat hij (misschien) gelijk heeft?
Ik krijg zo langzamerhand de indruk dat hij inmiddels compleet in een waanwereld leeft. Spreekt (overigens al jaren) in superlatieven. Heeft het over ongeëvenaard stembedrog, zegt daarvan keiharde bewijzen te hebben die hij zeer binnenkort zal bekendmaken. Beweert dat het covid vaccin van Pfizer aan hem te danken is. Zonder hem zou er de komende jaren geen vaccin op de markt verschijnen. Is hij nu ook al farmacoloog?
Zijn de berichten van andere farmaceutische bedrijven fake news?

Er lijkt inmiddels meer aan de hand dan een narcistische persoonlijkheidsstoornis. Het begint zo langzamerhand op een psychose te lijken.
Een psychose is een toestand waarbij iemand zijn grip op de realiteit kwijt is. Hij ziet of hoort soms dingen die er niet zijn (hallucinaties) en is overtuigd van bepaalde ideeën die niet kloppen (wanen).

Of doen ze een beetje mee om brokken (uit wraak) te voorkomen en duwen ze hem heel zachtjes naar de zijdeur.

Biden lijkt zich steeds meer als staatsman te ontpoppen. Geen geschreeuw over de tegenwerking.
Over Trump:
"I just think it's an embarrassment, quite frankly, how can I say this tactfully? I think it will not help the president's legacy."
Despite the high cost of living.....
it remains popular.
ChaimNimsky
Superposter

Bericht door ChaimNimsky »

Rereformed schreef: 11 nov 2020 18:05 Klagen over voter fraud deed hij overigens ook vier jaar geleden al. Ook toen begon hij er al mee vóór de verkiezing. Toen beweerde hij ook, nog een jaar lang na de verkiezing, dat drie miljoen illegalen op Hillary gestemd hadden. Dat is zijn strategie om te verliezen zonder gezichtsverlies te lijden.
Een gevolg van z'n narcistische geest: hij vindt zichzelf helemaal geweldig en wat verkeerd gaat, is telkens de schuld van anderen. De term ''strategie'' heeft een positieve connotatie die ik bij Trump graag vermijdt, want z'n zieke psyche dwingt hem simpelweg tot activiteiten die men jaren van tevoren ziet aankomen. Tevergeefs. Er is geen enkel bewijs dat er grootschalige verkiezingsfraude is gepleegd en hij maakt publiekelijk een steeds zieligere indruk. Hij spant rechtzaak na rechtzaak aan, maar heeft aangaande de verkiezingen nog geen enkele rechtszaak gewonnen (bron: CNN). Laat hem vooral zo doorgaan, want uiteindelijk zal de zaak escaleren en zal de obstinate lame duck zich gedwongen zien pruilend plaats te maken voor president Biden. Wat een contrast tussen die twee: een bokkige zeurende obstinate narcist die maar niet wil vetrekken, tegenover een waardig zelfverzekerd realistisch staatsman met gepast geduld.
Zionist
Peter van Velzen
Site Admin

Bericht door Peter van Velzen »

Labyrint schreef: 11 nov 2020 17:53 Wel eens aan de mogelijkheid gedacht dat Trump, wat men ook van de man vind, het straks gewoon bij het rechte eind heeft?
Ik moet toegeven dat ik nog nooit op het idee gekomen ben dat iemand die zoveel onzin heeft beweerd in de afgelopen vier jaar het bij het rechte eind zou kunnen hebben. Maar blijkbaar zijn er miljoenen die dit mogelijk achten.
Ik wens u alle goeds
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Peter van Velzen schreef: 12 nov 2020 03:50 Ik moet toegeven dat ik nog nooit op het idee gekomen ben dat iemand die zoveel onzin heeft beweerd in de afgelopen vier jaar het bij het rechte eind zou kunnen hebben. Maar blijkbaar zijn er miljoenen die dit mogelijk achten.
Precies. De psychotische wereld van Trump sluit haarfijn aan op de psychotische wereld waarin miljoenen Amerikaanse christenen leven. Ze zijn er volkomen van overtuigd dat de rest van de wereld in waan leeft. Beluister als illustratie daarvan deze video: https://www.youtube.com/watch?v=QqK4UbxZ2RA
Geen gezond verstand is daartegen opgewassen.

"I ask, oh God, that you will take your iron rod and I ask that you will smash the clay jar of deceit in America. Smash the clay jar of delusion in the USA. Smash the delusion of Joe Biden as our president. He is not. Will you take your iron rod and smash the strong delusion that Nancy Pelosi does have her House of Representatives. We don't know that. Smash it! Smash the takeover of the Senate by Chuck Schumer. Smash it with your iron rod."

Dit gebed van een volkomen doorgedraaide christen is niet slechts een hunkering om Trump te laten aanblijven en de zetelverdeling in het huis van afgevaardigden en de senaat niet te erkennen, maar een verwelkoming van geweld indien dit nodig is om dit doel te bereiken. Men ziet hier ook de diepgewortelde principiële afwijzing bij fundamentalistische christenen van democratie. Mocht Trump willen aanblijven via een staatsgreep dan zullen miljoenen dit toejuichen.
De personen van TyT begrijpen de taal niet, maar de vreemde frase die ze gebruikt is een aanhaling van Psalm 2:9, een psalm die wat psychotische idiotie betreft onovertroffen is en zij met alle gemak op deze situatie toepast. Merk ook op dat de bijkomende gedachte is dat Trump de door God gezonden gezalfde van God is.
Sla deze psalm op en huiver!
Born OK the first time
Gesloten