N-Rico schreef: ↑10 nov 2020 12:12
Toch wel dus En met al die users (hetzij actieve, hetzij inactieve) en topics zit je denk ik al snel op 1000 mailtjes.
Het zal wel aan mij liggen dat ik dat niet begrijp.
We hebben tegenwoordig zo weinig gebruikers.
Bezoekers, die ingelogd zijn (geweest), zie ik onder de knop leden.
Wat bedoel je met mailtjes van inactieve users?
Ik heb nu in ieder geval de username/password voor de mail koppeling even opnieuw ingesteld, kan ook zijn dat dat een keer is gewijzigd en neit in het forum is aangepast.
Ben benieuwd.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
Als je ooit een reactie hebt geplaatst op een topic dan ben je op dat topic geabonneerd. Dus vooral de langlopende topics zullen een vrij grote lijst met abonnees hebben (waaronder waarschijnlijk ook een hoop accounts die niet meer echt actief zijn). Al die mensen krijgen dan een mailtje als iemand weer eens een update post.
N-Rico schreef: ↑10 nov 2020 13:47
Als je ooit een reactie hebt geplaatst op een topic dan ben je op dat topic geabonneerd. Dus vooral de langlopende topics zullen een vrij grote lijst met abonnees hebben (waaronder waarschijnlijk ook een hoop accounts die niet meer echt actief zijn). Al die mensen krijgen dan een mailtje als iemand weer eens een update post.
Okeeeee.
Nu begrijp ik het.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
Is het een idee om een niet beveiligd draadje te hebben voor noodgevallen?
Dus b.v. zoals in dit geval, dat alles potdicht zit? Zelfs de moderatie leek wel niet bereikbaar.
Ik heb aardig wat geprobeerd tot ik mij maar weer wendde tot Finland.
** Sailing on a ship to nowhere... Making things bad, worse, worst... **
Dit was in ieder geval twee keer lastig. En die email-notificatie, die vergeet ik dan maar even.
Ik heb er 1 gekregen nadat alles weer werkte.
Wel heel nuttig voor snel reageren en erbij blijven.
Gerard R. schreef: ↑14 dec 2020 18:57
Hallo mensen, is hier nog iemand?
Jazeker, ik mis niets dankzij snelle link/aktieve onderwerpen (elke ochtend)
Prima Peter, als je er aan denkt bij alle andere dingen die gedaan moeten worden in een pc.
Maar waarom geen simpele email-notificatie zoals ik die vroeger wél kreeg?
Bonjour schreef: ↑20 feb 2021 18:01
Ik heb met mijn vingers ergens aan gezeten waarvan ik niet helemaal de consequenties overzie, maar de mail lijkt het weer te doen.
Ja.. nooit meer doen, Bonjour
Ook op de pc's doet de notificatie het weer, ik hoop blijvend.
Ik zie ook geen foutmeldingen meer van het forum bij email-achtigheid zoals eerder.
Gerard R. schreef: ↑14 dec 2020 18:57
Hallo mensen, is hier nog iemand?
Jazeker, ik mis niets dankzij snelle link/aktieve onderwerpen (elke ochtend)
door Bonjour » 20 feb 2021 18:01
Ik heb met mijn vingers ergens aan gezeten waarvan ik niet helemaal de consequenties overzie, maar de mail lijkt het weer te doen.
Zie je, Peter? Gewoon een foutje dus.
Ik zie het, niet alleen staat het topic hoohg in aktieve onderwerpen, het interesseert me ook, aangezien anderen blij zijn met notificaties.(ik niet,het vervuild mijn mailbox te veel). Ik mben blij voor hen dat het weer werkt.